В Україні
Температура у громадському транспорті Києва не повинна перевищувати 22 градуси
Київська міська державна адміністрація розробила новий типовий договір «Про організацію перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування», який вже переданий на підписання перевізникам – переможцям конкурсу на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування.
Читайте також: Мультимодальні перевезення – на підставі єдиного договору
Як повідомив заступник Голови КМДА Костянин Усов, його положення значно розширюють предмет контролю перевізників з боку КМДА і визначають стандарти надання послуги з перевезення пасажирів у столиці.
Більша частина формальних пунктів попередніх договорів замінена на реальні. Наприклад, пункт про наявність кондиціонеру в салоні, який існував десятиріччями, не означав його справність. Більше того, справність кондиціонеру не означала, що він умикався, адже перевізники воліли заощаджувати на витратах пального.
«Натомість тепер у договорі ми говоримо про конкретний предмет контролю – не сам кондиціонер, а граничний температурний режим, який перевізники повинні забезпечити в салоні: влітку не більше 22 градусів, взимку не менше 15 градусів. Ось це реальний стандарт, дотримання якого легко виміряти», – пояснив К. Усов.
Читайте також: Суспільно важливі пасажирські перевезення – коштом місцевих бюджетів
Згідно з новим договором забороняється будь-яке шумове (музика) або візуальне (плакати, компакт-диски, іграшки) забруднення салону перевізників, кожен автобус має буде обладнаний мінімум 5-ма кнопками зупинки на вимогу, а за кабіною водія повинен висіти плакат визначеного містом зразка з такою інформацією:
– ідентифікатори перевізника;
– особа водія: його фото, дата народження, прізвище, ім’я, по-батькові, номер водійського посвідчення;
– способи зворотного зв’язку для пасажирів;
– права та обов’язки водія та пасажирів.
Водії мають бути одягнені в типову уніформу, кожен з них повинен пройти курс домедичної допомоги та інструктаж щодо особливостей посадки/висадки пасажирів з інвалідністю. Також під загрозою одностороннього розірвання договорів водіям категорично забороняється курити в салоні автобусу, а надання послуги водіями та кондукторами має здійснюватися українською мовою.
Окрім того, для врегулювання правовідносин із перевізниками, які ведуть свою діяльність на підставі договорів, укладених з Києвом у попередні періоди, місто розробило проект додаткової угоди до цих старих договорів. Вона буде запропонована до підписання всім перевізникам, які на даний час обслуговують міські маршрути згідно діючих договорів.
Нагадаємо, дозволи на міжнародні перевезення вантажів можна замовити онлайн