Connect with us

В Україні

У чому небезпека скасування закону про люстрацію?

Опубліковано

Юрій ШУЛІПА,
юрист, директор міжнародної асоціації «Інститут національної політики»

Закон про люстрацію є стримуючим фактором на шляху проникнення у владу різних корупціонерів й агентів російського впливу.

«Основна мета закону про люстрацію полягає в недопущенні до участі в управлінні справами держави осіб, прямо або опосередковано причетних до узурпації влади екс­президентом України Віктором Януковичем, які тим самим здійснювали підрив основ національної безпеки і оборони країни, робили різні порушення прав і свобод людини і громадянина» (ч. 2 ст. 1 Закону України «Про очищення влади»).

Зазначимо, що даний закон є дуже важливим для України. Саме ті особи, про яких йдеться в цьому законі, здали національні інтереси України Російській Федерації, довели в період правління Януковича ситуацію в країні до серйозної економічної і політичної кризи, проявили свою повну нездатність у сфері державного управління, а багато хто з них фактично сприяв захопленню Росією АР Крим та інших українських територій, відверто працював на боці ворога.

У цьому сенсі, колективний «професіоналізм» більшості осіб, які потрапили під люстрацію, полягає в розвалі української державності, в створенні умов для корупції, зубожіння населення й тотального свавілля, в обслуговуванні злочинних інтересів маргінальних кіл, а також країни­агресора, політичного й економічного окупанта.

Варто відзначити, що Янукович та його оточення діяли в інтересах Російської Федерації і в основному в злочинних цілях. Політична природа режиму Януковича не просто проросійська, а російська. Фактично, Янукович виконував роль повноважного представника президента РФ в Україні. Адже не випадково, відчувши небезпеку тюремного ув’язнення за свою активну діяльність в інтере сах країни­агресора й окупанта, Янукович та його ОЗУ відразу ж були евакуйовані з України російською військовою розвідкою в Москву до свого кремлівського господаря. Крім того, значна кількість осіб, які підпадають під люстрацію, в період правління проросійського режиму Януковича співпрацювали з органами зовнішньої розвідки й спецслужбами ворожої держави, мають перед ними різні таємні зобов’язання, перебувають у російських спецслужб і вищого політичного керівництва РФ (путінської чекістсько­фашистської ОПГ) на «гачку».

Отже, більшість осіб, які підпадають під дію закону про люстрацію за вчинення різних злочинів, підпадають під кримінальну відповідальність, наприклад, за шпигунство, за замах на територіальну цілісність в інтересах ворожої країни­агресора, за підрив основ конституційного ладу тощо. Оскільки, правоохоронні органи України, багато в чому продовжують обслуговування інтересів окремих груп, при цьому навмисне ігноруючи прямо покладені на них Конституцією та законами обов’язки з охорони та безпеки держави, більшість всіх цих злочинців де­факто звільнені від заслужених покарань. А, як відомо, непокарані злочини згодом породжують ще більші злочини.

Незважаючи на те, що сам по собі закон про очищення влади є далеко не досконалим юридичним творінням і в деяких аспектах легко «обходиться» колишніми чиновниками часів Януковича, він хоч якось стримує російський реванш після повернення у владу різних агентів ворожого російського впливу, а разом з ними просто некомпетентних, нечесних і нечистих на руку осіб.

Більшість чиновників часів Януковича, що потрапили під люстрацію, мають широкі зв’язки в органах державної влади і місцевого самоврядування, що дозволяє їм знову повернутися у владу і взятися за старе ремесло. На тлі активного захоплення агентами російського впливу українського інформаційного простору, скасування закону про люстрацію неминуче призведе до руйнування системи державного управління в інтересах країни агресора й лише прискорить керовану капітуляцію України в злочинних інтересах країни­агресора. Негативні наслідки для нашої країни можуть призвести до настання дефолту, прояву різних спорадичних конфліктів, аж до серйозного громадянського протистояння й розвалу української державності.

Джерело: Юридичний вісник України

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.