Connect with us

В Україні

У школах вивчатимуть правила користування е-грошима

Міністерство освіти і науки України повідомляє, що з 1 вересня учні 10 та 11 класів Нової української школи вивчатимуть фінансову грамотність за новими підручниками.

Зокрема учні отримають посібник та робочий зошит «Фінансова грамотність. Фінанси. Що? Чому? Як?». Матеріали враховують зміни за останні 5 років у фінансовій галузі.

Посібник включатиме блоки щодо вивчення основних прав споживачів фінансових послуг, правил роботи з платіжними картками, криптовалютою, електронними коштами, тощо.

Як зазначають у МОН, навчальні матеріали будуть корисними для вивчення й батьками учнів.

Навчальний посібник та зошит можна завантажити тут

В Україні

Безробітним – до 90 000 грн на створення власного бізнесу

Державна служба зайнятості виплачуватиме одноразову допомогу по безробіттю для започаткування підприємницької діяльності зареєстрованим у службі зайнятості безробітним.

Максимальний розмір такої фінансової допомоги у 2020 р. може сягати 90 000 гривень (за умови призначення допомоги по безробіттю у максимальному розмірі). Середній розмір такої допомоги у 2020 році – 46 000 гривень. У проекті бюджету Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття на 2020 р. на цю програму підтримки безробітних передбачені кошти в сумі 386 млн грн.

Участь у програмі із започаткування власного бізнесу можуть брати безробітні з 18-річного віку, зареєстровані у державній службі зайнятості, не уклали новий трудовий договір протягом одного місяця після реєстрації службі зайнятості та спільно з кар’єрним радником склали план дій для започаткування власного бізнесу.

Не отримають такої допомоги безробітні, які протягом останніх 24 місяців перед реєстрацією працювали як фізична особа-підприємець, попри те, що підприємницька діяльність була припинена, а також особи, які вже отримували фінансову підтримку від служби зайнятості на відкриття власної справи, але не здійснювали підприємницьку діяльність або припинили її упродовж двох років, починаючи з дня  державної реєстрації.

Кошти, виплачені безробітному одноразово для організації підприємницької діяльності, повертати не потрібно.

Докладніше ознайомитись з програмою розвитку підприємництва можна за цим посиланням.

Читати далі

В Україні

Скарг у сфері державної реєстрації поменшало майже втричі

Мін’юст повідомляє про істотне скорочення кількості випадків реалізації рейдерських схем .

За словами заступниці Міністра юстиції Ольги Оніщук, попри те, що в перші місяці роботи довелося працювати в умовах кадрового дефіциту, дії Мін’юсту призвели до зменшення кількості скарг у сфері державної реєстрації більш як утричі – з 320 скарг у жовтні до 99 у грудні 2019 р.

Для подолання наслідків рейдерських дій Міністерством створено спеціальну Колегію з розгляду скарг у цій сфері, а в разі встановлення очевидних порушень закону в рішеннях, діях або бездіяльності державного реєстратора, розгляд такої скарги здійснюється одноособово Міністром юстиції невідкладно. Крім того, кадровий склад Департаменту державної реєстрації зазнав чи не найбільших змін серед усіх структурних підрозділів міністерства. Все це дає підстави говорити про повне перезавантаження цього напрямку роботи.

Мін’юст також встановлює більш жорсткий контроль за діяльністю реєстраторів, зокрема підвищення кваліфікаційних вимог до таких фахівців – необхідність мати повну вищу юридичну освіту і стаж роботи в сфері права не менше трьох років.

Також Міністерство проводить спеціальні перевірки діяльності державних реєстраторів, щоб надати доступ до державних реєстрів тільки тим, хто гідно працював, і чиї дії не несуть небезпеки для громадян та бізнесу. Для перевірки реєстраторів розроблено близько 12 критеріїв. Серед іншого передбачається проведення моніторингу ЗМІ, Єдиного державного реєстру судових рішень, кримінальних проваджень щодо незаконних дій того чи іншого реєстратора, скарг в сфері державної реєстрації тощо.

Крім того, щодо кожного реєстратора чи нотаріуса, в роботі якого виявляються очевидні порушення закону, котрі призводять до рейдерського захоплення майна чи бізнесу, до правоохоронних органів подається заява про вчинення злочину.

Читати далі

В Україні

Доступ до обмежених природних ресурсів можна буде оформити онлайн

Мінекоенерго розробило проект Єдиної екологічної платформи. «ECO Platform» – електронна комунікаційна система взаємодії суспільства та органів виконавчої влади для оперативного реагування на запити суспільства щодо використання природних ресурсів.

Система дозволить суб’єктам господарювання в режимі 24/7 ознайомлюватися з інформацією про спільні обмежені ресурси та їх використання; через «єдиний  кабінет» обирати на публічній електронній карті об’єкт та одразу подати заявку на оформлення дозвільних документів або проведення аукціону; брати участь в аукціоні за право доступу до природного ресурсу; відстежувати етапи отримання права на користування природним ресурсом; отримувати дані екологічного моніторингу; надавати відповіді на запити, отримувати, обробляти, використовувати і зберігати інформацію, надану громадянам; передавати інформацію до природоохоронних органів; надавати інформацію про легальність використання природних ресурсів тощо.

Ознайомитись з презентацією «ECO Platform» можна за цим посиланням.

Концепція державної політики щодо створення управління природними ресурсами Eco Platform.

Читати далі

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.