Connect with us

В Україні

Як зареєструвати програмний реєстратор розрахункових операцій?

Дата публікації:

Офіс великих платників податків ДПС нагадав основні кроки, які мають здійснити суб’єкти господарювання для реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій.

Суб’єкт господарювання, який має намір зареєструвати ПРРО, повинен перебувати на обліку в контролюючому органі. Також на обліку має перебувати його господарська одиниця, де буде використовуватись ПРРО, про яку суб’єкт господарювання повідомляє контролюючий орган відповідно до вимог п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України.

Реєстрація ПРРО здійснюється на підставі Заяви про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (J/F 1316602), що подається в електронній формі через Електронний кабінет (портальне рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (АРІ)) або засобами телекомунікацій.

Після включення ПРРО до реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій такий ПРРО може використовуватись суб’єктом господарювання.

Підписуйтесь на LexInform в Telegram. Найважливіші юридичні новини

Про сертифікати електронних підписів та/або печаток, що будуть використовуватись для ПРРО, суб’єкт господарювання повідомляє згідно з Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 6 червня 2017 р. № 557.

В Україні

Поради батькам з питань профосвіти у 2021 р.

Опубліковано

on

Міністерство освіти і науки України запускає серію коротких відео про профорієнтацію для батьків вступників – перше відео «Профорієнтація: поради батькам» можна переглянути в розділі «Вступ 2021: Профосвіта».

У відео йдеться про те, що таке профорієнтація та чому вона важлива і для батьків вступників. Психолог описує основні елементи, з яких складається комплексна профорієнтація. Крім базового курсу в школі, важливими також є хобі, спілкування, подорожі. Однією з найважливіших порад батькам є створення такого середовища, де дитина змогла би всебічно розвиватись та контактувати з різними сферами життя.

Наступні відео про профорієнтацію будуть стосуватися особливостей вибору професії сучасним поколінням, діалогу батьків із дитиною, а також причинам їхніх конфліктів. Планується випустити 5 роликів, які публікуватимуться на сторінках МОН у Facebook та YouTube раз на тиждень.

Нагадаємо, що раніше МОН запустило відеороз’яснення щодо вступної кампанія 2021.

Підписуйтесь на LexInform в Telegram. Найважливіші юридичні новини
Читати далі

В Україні

Реєстрація приватної нотаріальної діяльності в нових округах: роз’яснює НПУ

Опубліковано

on

Нотаріальна палата України нагадує, що наказом Мін’юсту від 7 червня 2021 р. № 2040/5 затверджено Перелік нотаріальних округів, утворених в результаті зміни адміністративно-територіального поділу України, а 5 червня 2021 р. набрав чинності наказ Мін’юсту від 31 травня 2021 р. № 1911/5, яким врегульовано питання реєстрації приватної нотаріальної діяльності в нових нотаріальних округах.

Для роз’яснення нотаріусам процедури переходу НПУ підготувала Інформаційний лист «Щодо затвердження переліку нотаріальних округів у зв’язку зі зміною адміністративно-територіального поділу України та врегулювання питання реєстрації приватної нотаріальної діяльності нотаріуса в утворених нотаріальних округах».

Читати далі

В Україні

Які витрати можуть враховувати нотаріуси при визначені сукупного чистого доходу?

Опубліковано

on

Головне управління ДПС у Харківській області роз’яснило, що при визначенні сукупного чистого доходу приватного нотаріуса враховуються витрати наведені в Узагальнюючій податковій консультації щодо деяких питань оподаткування фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність (приватних нотаріусів, адвокатів), затвердженій наказом ДПС України від 24 грудня 2012 р. № 1185, та в Узагальнюючій податковій консультації щодо витрат приватного нотаріуса, затвердженій наказом Міндоходів України від 30 грудня 2013 р. № 884.

Зокрема до витрат приватного нотаріуса можуть бути віднесені:

  • оренда робочого місця нотаріуса, у тому числі його поточний ремонт, обладнання пандусу для під’їзду осіб з інвалідністю;
  • страхування цивільно-правової відповідальності приватного нотаріуса;
  • технічне забезпечення діяльності робочого місця нотаріуса та його обслуговування.

Див. також Оплата нотаріусом комунальних послуг в орендованому приміщенні належить до витрат на провадження незалежної професійної діяльності

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Facebook

TWITTER

Календар юриста

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2021
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Telegram