Connect with us

В Україні

З 5 до 16 серпня не працюватиме ЄДР

Опубліковано

З 5 по 16 серпня 2020 р. відбуватиметься впровадження в промислову експлуатацію оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

У період впровадження оновленого ЄДР прийом документів, що подаються для державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, не здійснюватиметься.

«З 7 по 16 серпня 2020 року дані будуть переноситись з старого реєстру до нового і доступ реєстраторів до ЄДР протягом цього часу буде відсутній. Документи на реєстрацію не прийматимуться з 00 годин 5 серпня, а документи, подані до цього часу, повинні бути опрацьовані до 18 години 7 серпня. Просимо вибачити за тимчасові незручності та запланувати проведення реєстраційних дій (реєстрацію юридичних осіб та ФОП, зміну директора, внесення змін до зареєстрованих даних тощо) до 5 серпня або ж після 16 серпня 2020 року», – повідомив Міністр юстиції Денис Малюська.

Водночас, протягом періоду перенесення даних Колегія з розгляду скарг у сфері державної реєстрації продовжуватиме працювати та матиме доступ до ЄДР.

Серед переваг нового ЄДР: безоплатний пошук відомостей за даними відокремленого підрозділу юридичної особи; забезпечення можливості формування виписки після проведення будь-якої реєстраційної дії; можливість обліку сімейних фермерських господарств та поява окремої ознаки створення такого господарства; удосконалені бізнес-процеси реєстрації, зокрема, створено виражене відображення проведених змін, припинення ФОП та внесення змін до відомостей про ЮО в один етап, додано нові атрибути розширеного пошуку.

Також у новому ЄДР створені нові реєстраційні дії, зокрема перехід на діяльність на підставі власного установчого документу або модельного статуту, внесення та скасування заборони вчинення реєстраційних дій, внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ; створені нові друковані форми документів (заява, рішення про відмову) та оновлені наявні (витяг, виписка, опис поданих документів, повідомлення про відмову); впроваджені додаткові механізми контролю та модулі безпеки, зокрема, контроль наявності сканованої копії поданого документа, підтвердження операцій в системі з використанням КЕП, ідентифікація користувача при отриманні витягу на порталі з використанням КЕП, автоматичний «LOG-OFF» у разі наявності ПЗ віддаленого керування та неактивності користувача в системі.

Іншими перевагами оновленого ЄДР буде:

  • можливість формування запиту на видачу копій документів з реєстраційної справи;
  • наявність словника адміністративно-територіального устрою з можливістю обрання вулиць з переліку;
  • оновлений атрибутивний склад форм для внесення інформації, зокрема, з’явилися додаткові поля для внесення необхідної інформації в ЄДР;
  • додано нову сутність – «кінцевий бенефіціарний власник», і тим самим покращено якість внесення даних про кінцевих бенефіціарних власників шляхом їх чіткого структурування та відокремлення від засновників.
Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.