Connect with us

В Україні

З’явився механізм добровільного врегулювання скарг на фінансовому ринку

Опубліковано

Українська асоціація фінтех та інноваційних компаній (UAFIC) запустила у пілотному режимі платформу медіації скарг споживачів фінансових послуг «ФінСкарга».

Відтепер сервісом безкоштовно зможуть скористатися всі громадяни України, що мають намір поскаржитися на порушення своїх прав у сфері фінансових послуг. Пілотний проект надасть можливість поскаржитись на банк або мікрофінансову організацію (МФО).

«Мета цього проекту – впровадити добровільний механізм врегулювання скарг на фінансовому ринку та допомогти громадянам відстояти свої права як споживачів фінансових послуг. Сьогодні ми спостерігаємо дуже багато порушень з боку фінансових установ. Вже у вересні ми очікуємо, що платформа отримає 500 звернень від громадян та сприятиме розв’язанню їхніх проблемних питань з банками, МФО або колекторськими компаніями. Кожен може залишити свою скаргу на платформі і бути впевненим, що вона буде передана для розгляду у відповідну фінансову установу. Якщо ж остання не зможе допомогти своєму клієнтові, скарга буде розглядатися регулятором і може дійти до суду», – роз’яснив голова правління UAFIC Ростислав Дюк.

Платформу вже підтримали 25 гравців ринку: 7 банків та 18 МФО. Наразі ведуться переговори з майбутніми учасниками.

Планується, що повноцінно платформа запрацює у листопаді 2020 р. Сервіс буде доступний для використання онлайн з будь-яких пристроїв.

Офіційний старт платформи – у кінці 2020 р.

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.