В Україні
За сприятливої епідеміологічної ситуації інклюзивно-ресурсні центри працюватимуть у звичайному режимі
Міністерство освіти і науки України розробило інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у школах на 2020/2021 навчальний рік.
Зокрема, визначено пріоритети роботи інклюзивно-ресурсних центрів та організації інклюзивного навчання в регіонах, що потраплять до «червоної» зони епідемічної небезпеки.
Так, відповідно до рекомендацій освітній процес у новому навчальному році має бути організований з урахуванням епідемічної ситуації в регіоні або окремих адміністративно-територіальних одиницях.
У разі встановлення «червоного» рівня епідемічної небезпеки психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги можуть надаватись дітям з ООП за допомогою дистанційних технологій. Водночас під час проведення таких занять слід враховувати індивідуальні потреби та потенційні можливості дитини з особливими освітніми потребами.
Відновлення корекційно-розвиткової роботи у 2020/2021 навчальному році має розпочатися з аналізу динаміки розвитку дитини, вивчення сильних сторін та позитивних змін, що має стати основою плану корекційно-розвиткової роботи як складової індивідуальної програми розвитку учня з ООП.
Роботу ІРЦ було відновлено у зв’язку з послабленням протиепідемічних заходів з 1 червня 2020 р. Так, за умови сприятливої епідеміологічної ситуації («зеленого», «жовтого» та «помаранчевого» рівнів епідемічної небезпеки у конкретному регіоні) ІРЦ продовжують надавати послуги у звичайному режимі, дотримуючись при цьому загальних протиепідеміологічних заходів, зокрема:
- провітрювання приміщення;
- візуальної демонстрації дітям з ООП правил збереження дистанції, гігієни особистих речей тощо;
- мінімізації використання спільних речей та іграшок;
- недопущення харчування дітей з одного посуду.
Подати заяву до ІРЦ можна за посиланням.