В Україні
Запрацювала е-система обліку скарг у сфері держреєстрації
Міністерство юстиції України та Офіс протидії рейдерству запровадили електронну систему обліку скарг у сфері державної реєстрації.
Тепер можна швидше отримати відповіді про:
– юридичну «чистоту» об’єкта нерухомості, адже система містить інформацію про оскарження до Міністерства підстав набуття визначеного об’єкта нерухомості;
– доброчесність державного реєстратора, бо можна знайти інформацію про застосовані санкції до конкретного державного реєстратора;
– юридичне обґрунтування порушень в сфері державної реєстрації при підготовці скарг або позовів до суду.
Читайте також: Накази щодо камеральних перевірок реєстраторів можна відслідковувати за їхніми прізвищами
Ця система для:
– громадян та бізнесу, бо надає можливість встановити історію та репутацію контрагентів;
– спільноти нотаріусів та державних реєстраторів. Вона надає чіткі відповіді на запитання, чи вбачає законодавство порушення в тих чи інших діях;
– адвокатів. Під час супроводження та представництва інтересів клієнтів у суді та органах державної влади.
Пошук дозволяє отримати інформацію щодо скарг, призначених до розгляду з 18 жовтня 2023 р.
Рішення Мін’юсту, прийняті за скаргами, розміщені за посиланням, а інформація щодо засідань розміщена за цим посиланням.