Connect with us

Законодавство

Анонімні повідомлення про можливий теракт поліція має оцінювати з погляду їх реальності

Набрав чинності наказ Міністерства внутрішніх справ України «Про затвердження Змін до Інструкції з організації реагування на заяви та повідомлення про кримінальні, адміністративні правопорушення або події та оперативного інформування в органах (підрозділах) Національної поліції України» від 7 серпня 2019 р. № 654.

З текстами законів можна ознайомитися в системі LEX, замовивши тестовий доступ.

Розділ VII «Обов’язки керівників органів (підрозділів) поліції щодо реагування на заяви та повідомлення про кримінальні, адміністративні правопорушення або події та оперативного інформування чергової служби вищого рівня» доповнено новим пунктом 5, яким передбачено, що у разі отримання доповіді оперативного чергового про надходження анонімного повідомлення щодо загрози безпеці людей, знищення чи пошкодження об’єктів власності або можливого вчинення терористичного акту, начальник ГУНП, особа, яка виконує його обов’язки, або відповідальний від керівництва ГУНП негайно приймає рішення про порядок реагування (види та кількість нарядів, які необхідно направити на місце події, необхідність проведення евакуаційних заходів тощо), зважаючи на ймовірність потенційної загрози та її реальність.

Розділ VIII «Обов’язки окремих посадових осіб органів (підрозділів) поліції, які здійснюють планування сил та засобів, задіяних до реагування на заяви та повідомлення про кримінальні, адміністративні правопорушення або події» також доповнено новим пунктом 5, яким передбачено, що у разі отримання від оперативного чергового інформації про надходження анонімного повідомлення щодо загрози безпеці людей, знищення чи пошкодження об’єктів власності або можливого вчинення терористичного акту керівник чи відповідальний працівник підрозділів кіберполіції, карного розшуку, вибухотехнічної служби, інших підрозділів поліції зобов’язаний організувати в межах компетенції перевірку повідомлення та негайно надати результати перевірки та всю наявну інформацію начальникові ГУНП, особі, яка виконує його обов’язки, або відповідальному від керівництва ГУНП.

Також, розділ V «Анонімне повідомлення про закладення вибухівки» додатку 1 до зазначеної Інструкції було викладено у новій редакції, якою термін був замінений на «Анонімне повідомлення щодо загрози безпеці людей, знищення чи пошкодження об’єктів власності або можливого вчинення терористичного акту».

Законодавство

Комісія з питань деокупації проводитиме закриті слухання

Опубліковано постанову Верховної Ради України «Про утворення Тимчасової спеціальної комісії Верховної Ради України з питань формування і реалізації державної політики щодо відновлення територіальної цілісності та забезпечення суверенітету України» № 211-IX.

Відповідно до постанови утворено у складі 12 народних депутатів України Тимчасову спеціальну комісію Верховної Ради України з питань формування і реалізації державної політики щодо відновлення територіальної цілісності та забезпечення суверенітету України, на яку покладено завдання:

  • вивчати стан вирішення питань щодо протидії можливим загрозам національним інтересам України в ході підготовки та здійснення заходів, спрямованих на деокупацію та реінтеграцію тимчасово окупованих територій України;
  • проводити у разі необхідності, але не рідше одного разу на місяць у закритому режимі слухання з питань засад та критеріїв формування, способів реалізації державної політики щодо відновлення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях;
  • готувати для розгляду Верховною Радою України в установленому порядку законодавчі пропозиції щодо відновлення територіальної цілісності та забезпечення суверенітету України на тимчасово окупованих територіях;
  • формувати рекомендації щодо стратегічних та невідкладних заходів, спрямованих на відновлення територіальної цілісності та забезпечення суверенітету України на тимчасово окупованих територіях.

За результатами своєї роботи Тимчасова спеціальна комісія кожні три місяці готує звіт.

Читати далі

Законодавство

Законність вирубки лісу можна перевірити у смартфоні

Вже шість областей України підключено до пілотного проекту e-реєстру заготівлі деревини та онлайн-карти рубок: Чернігівська, Полтавська, Рівненська, Київська, Волинська, Тернопільська.

Сьогодні у реєстрі оприлюднено інформацію про 30,6 тис. виданих дозвільних квитків на заготівлю деревини.

Кожен охочий може зайти з комп’ютера чи смартфону на сайт та ознайомитися з переліком лісорубних квитків на заготівлю деревини або перевірити по карті законність проведення рубок.

Реєстр містить низку опцій, зокрема, можна обрати необхідну область, лісгосп, лісництво, квартал та виділ, систему і тип рубок, їхній статус та період проведення. У загальному переліку можна обрати опцію «Переглянути» та детально ознайомитися з тим чи іншим лісорубним квитком та ділянками, на яких відбувається чи відбуватиметься заготівля деревини, а також переглянути на онлайн-карті.

Скористатися електронним реєстром лісорубних квитків на заготівлю деревини можна за цим посиланням

Читати далі

Законодавство

Мінімальну зарплату запропоновано визначати як 150% прожиткового мінімуму

У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з реалізації вимог Конституції та міжнародного права щодо питань мінімальних гарантій в оплаті праці» № 2378.

Пропонується внести зміни до Кодексу законів про працю, Законів України «Про оплату праці», «Про прожитковий мінімум», «Про колективні договори і угоди», «Про індексацію грошових доходів населення», якими передбачити з 1 січня 2020 р. встановлення:

  • розміру мінімальної заробітної плати на рівні не менше 150 відсотків встановленого законом розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб;
  • мінімального посадового окладу (тарифна ставка) у розмірі, що перевищує 150 відсотків  встановленого законом розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

У разі перевищення двох місяців підряд фактичного рівня інфляції над плановим більше ніж на 2 відсотки, КМУ протягом 15 днів має ініціювати внесення змін до Державного бюджету України на відповідний рік щодо підвищення розміру мінімальної заробітної плати з урахуванням прогнозного рівня інфляції до кінця бюджетного року.

Розмір мінімальної заробітної плати запропоновано визначати з урахуванням потреб працівників та їх сімей, середнього рівня заробітної плати, фактичного прожиткового мінімуму для працездатних осіб, індексу споживчих цін, продуктивності праці, рівня зайнятості та інших економічних умов, податків, обов’язкових зборів та внесків.

Читати далі

В тренді

Про затвердження Змін до Інструкції з організації реагування на заяви та повідомлення про кримінальні, адміністративні правопорушення або події та оперативного інформування в органах (підрозділах) Національної поліції України
||
№ Документа: 654
Дата прийняття: 07.08.2019
Дата набрання чинності: 27.09.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: 28.08.2019
Номер реєстрації в Мінюсті: 990/33961
Внутрішній номер документа: Немає

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про затвердження Змін до Інструкції з організації реагування на заяви та повідомлення про кримінальні, адміністративні правопорушення або події та оперативного інформування в органах (підрозділах) Національної поліції України
||
№ Документа: 654
Дата прийняття: 07.08.2019
Дата набрання чинності: 27.09.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: 28.08.2019
Номер реєстрації в Мінюсті: 990/33961
Внутрішній номер документа: Немає