Законодавство
Довідка про систему гарантування вкладів тепер невід’ємний додаток до договору
Вступило в дію рішення виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб «Про затвердження Змін до Інструкції про порядок здійснення Фондом гарантування вкладів фізичних осіб захисту прав та охоронюваних законом інтересів вкладників» від 16 серпня 2018 р. № 2289.
Новою редакцією пп. 4 п. 2 розділу ІІ визначено, що вкладник зобов’язаний до укладення договору одержати довідку про систему гарантування вкладів фізичних осіб в письмовій (паперовій або електронній) формі. У разі якщо вкладник укладає договір в електронній формі, він повинен підтвердити її одержання шляхом надсилання повідомлення про одержання довідки.
Раніше вкладник мав лише ознайомитись з нею.
За новим пп. 2 п. 2 розділу ІІІ банк зобов’язаний надавати вкладнику довідку під підпис:
- до укладення договору;
- після його укладення – не рідше ніж 1 раз на рік.
Підписана паперова довідка має зберігатися у банку в справі з юридичного оформлення рахунку, а у разі надання банком довідки в електронній формі, у банку має бути повідомлення вкладника про її одержання.
Новою редакцією п. 3 розділу ІІІ зокрема визначено, що банки зобов’язані включати до змісту договорів банківського вкладу / банківського рахунку інформацію про те, що:
- фізична особа (у тому числі ФОП), з якою укладається договір, ознайомлена з довідкою, що засвідчується окремим підписом вкладника у договорі;
- на цей вклад на дату укладення договору поширюються / не поширюються гарантії Фонду.
Нова редакція пп. 6 п. 1 розділу IV вказує, що банк – агент повинен здійснювати виплату відшкодування коштів вкладникам відповідно до Положення затвердженого рішенням Фонду від 9 серпня 2012 р. № 14.
You must be logged in to post a comment Login