Connect with us

Законодавство

Нотаріальну довіреність можна буде перевірити в Дії

Опубліковано

Кабінет Міністрів з метою врегулювання порядку ведення і користування Єдиним реєстром довіреностей, який є складовою Єдиної державної електронної системи е-нотаріату, затвердив Положення про Реєстр. 

Документом визначено організаційні та процедурні засади функціонування Реєстру, зокрема:

– порядок реєстрації довіреностей, їх дублікатів та припинення дії у Реєстрі;

– механізм перевірки реєстратором дійсності довіреностей та їх дублікатів;

– правила формування витягів про реєстрацію та витягів з цього Реєстру;

– порядок надання реєстраторами інформації з Реєстру та доступу до неї користувачами.

Читайте також: Підробка реєстраційних документів. Коли бізнес починається з правопорушення

Держателем Реєстру визначено Міністерство юстиції, яке вживає організаційні заходи, пов’язані із забезпеченням ведення та функціонування Реєстру, а також здійснює його нормативно-правове забезпечення.

Нотаріус як реєстратор вносить до Системи е-нотаріату відомості про довіреності та їх дублікати, а також завантажує їх скановані копії.

«Це забезпечує можливість будь-якій заінтересованій особі перевірити нотаріальний документ шляхом сканування QR-коду. Після сканування на електронному пристрої через мобільний застосунок Порталу «Дія» відображатиметься інформація про наявність або відсутність відповідного документа в Системі е-нотаріату. За наявності згоди хоча б однієї особи, зазначеної в нотаріальному документі, можна буде отримати його електронну копію», – прокоментували у Мін’юсті.

Зверніть увагу й на робочий простір LEX.Нотаріус 2025

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2025
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.