Законодавство
Нотаріальну довіреність можна буде перевірити в Дії

Кабінет Міністрів з метою врегулювання порядку ведення і користування Єдиним реєстром довіреностей, який є складовою Єдиної державної електронної системи е-нотаріату, затвердив Положення про Реєстр.
Документом визначено організаційні та процедурні засади функціонування Реєстру, зокрема:
– порядок реєстрації довіреностей, їх дублікатів та припинення дії у Реєстрі;
– механізм перевірки реєстратором дійсності довіреностей та їх дублікатів;
– правила формування витягів про реєстрацію та витягів з цього Реєстру;
– порядок надання реєстраторами інформації з Реєстру та доступу до неї користувачами.
Читайте також: Підробка реєстраційних документів. Коли бізнес починається з правопорушення
Держателем Реєстру визначено Міністерство юстиції, яке вживає організаційні заходи, пов’язані із забезпеченням ведення та функціонування Реєстру, а також здійснює його нормативно-правове забезпечення.
Нотаріус як реєстратор вносить до Системи е-нотаріату відомості про довіреності та їх дублікати, а також завантажує їх скановані копії.
«Це забезпечує можливість будь-якій заінтересованій особі перевірити нотаріальний документ шляхом сканування QR-коду. Після сканування на електронному пристрої через мобільний застосунок Порталу «Дія» відображатиметься інформація про наявність або відсутність відповідного документа в Системі е-нотаріату. За наявності згоди хоча б однієї особи, зазначеної в нотаріальному документі, можна буде отримати його електронну копію», – прокоментували у Мін’юсті.
Зверніть увагу й на робочий простір LEX.Нотаріус 2025