Connect with us

Законодавство

Нові Правила поведінки працівника суду з 1 січня

Дата публікації:

Рада суддів України повідомляє, що з 1 січня 2021 р. набрали чинності Правила поведінки працівника суду в новій редакції, яка затверджена Рішенням Ради суддів України № 72 від 24 грудня 2020 р.

Правила встановлюють стандарти поведінки працівників апарату суду, які ґрунтуються на засадах доброчесності, дотриманні особистої та професійної етики і спрямовані на зміцнення авторитету, незалежності й ефективності судової влади задля підвищення суспільної довіри до суду.

У разі коли норми законодавства України не дають чіткого розуміння, як діяти в певній ситуації, працівники апарату суду повинні застосовувати положення цих Правил для визначення, чи є їхня поведінка правильною.

Ознайомитись з оновленими Правилами можна за посиланням.

Законодавство

Посвідчення власника зброї зможуть отримати не всі

Опубліковано

on

Комітет з питань правоохоронної діяльності рекомендував Верховній Раді прийняти за основу законопроект «Про внесення змін до статті 18-7 Закону України «Про обіг цивільної вогнепальної зброї та бойових припасів до неї» від 6 листопада 2020 р. № 4335.

Розроблення законопроекту обумовлено необхідністю законодавчого регулювання відносин, що виникають під час обігу в Україні цивільної вогнепальної зброї, бойових припасів до неї, а також конструктивно схожих зі зброєю та бойовими припасами виробів та для визначення правового режиму власності на цивільну зброю, встановлення основних прав та обов’язків фізичних і юридичних осіб щодо виробництва, набуття, володіння, відчуження, носіння, транспортування, ремонту, застосування цивільної вогнепальної зброї та бойових припасів.

Зокрема, пропонується встановити такі категорії цивільної вогнепальної зброї:

– А – автоматична вогнепальна зброя;

– В – гладкоствольна короткоствольна вогнепальна зброя (травматична);

– С – короткоствольна вогнепальна зброя;

– D – довгоствольна вогнепальна гладкоствольна зброя;

– Е – довгоствольна вогнепальна нарізна і комбінована вогнепальна зброя.

Запроваджується Посвідчення власника зброї у якому зазначаються категорії зброї, яку може набути власник Посвідчення, на кожну одиницю зброї впроваджується технічний паспорт у якому зазначаються відомості про власника та серійний номер зброї.

Право на отримання Посвідчення матимуть дієздатні громадяни України, які:

– не мають медичних протипоказань;

– не мають судимості, що погашена чи знята у встановленому законом порядку за злочини передбачені Розділами І, ІІ, ІІІ, ІV, VІ, ІХ, ХІІ, ХІІІ, ХІV, XV, XVII, XVIII, ХІХ, ХХ Особливої частини Кримінального кодексу України (крім реабілітованих);

– не притягалися до адміністративної відповідальності протягом останнього року за ч. 3, 4 ст. 126, ст.ст. 130, 172-19, 172-20, 173, 173-2, 173-3, 174, 183-1, 184-3, 185, 186, 186-8, 187, 190195-6, 203, 203-1, 204-1, 204-2204-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Крім того, запроваджується:

– обов’язкове страхування цивільної відповідальності за шкоду, яка може бути заподіяна третій особі або її майну внаслідок володіння, зберігання чи використання зброї;

– Єдиний державний реєстр цивільної зброї, встановлюються засади його ведення;

– обов’язкове проходження курсу з вивчення матеріальної частини зброї, правил поводження з нею та її застосування.

Визначаються заборонені до цивільного обігу вогнепальна зброя, бойові припаси до неї, частини зброї та додаткове обладнання до зброї.

Врегульовуються питання набуття у власність юридичними особами цивільної вогнепальної зброї та бойових припасів до неї, спадкування цивільної вогнепальної зброї та бойових припасів, зберігання цивільної зброї та бойових припасів, застосування цивільної вогнепальної зброї для захисту тощо.

Читати далі

Законодавство

Затверджено критерії для державної допомоги підприємствам вугільної галузі

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження критеріїв оцінки допустимості державної допомоги суб’єктам господарювання у вугільній галузі» від 13 січня 2021 р. № 38.

До таких критеріїв належать:

1) недопущення суттєвої нерівності умов діяльності конкуруючих між собою суб’єктів господарювання у вугільній галузі;

2) недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції на ринках виробництва теплової та електричної енергії;

3) зменшення впливу на навколишнє природне середовище в результаті видобутку вугілля вугільними підприємствами, яким надається допомога на закриття (ліквідацію).

Надання державної допомоги здійснюється в будь-якій формі на такі цілі:

1) закриття (ліквідацію) вугледобувних підприємств або їх відокремлених підрозділів;

2) покриття виняткових витрат;

3) забезпечення доступу до запасів вугілля:

– заходи з технічного переоснащення та модернізації вугледобувних підприємств;

– покриття поточних витрат.

Державна допомога для зазначених цілей може бути визнана допустимою для конкуренції, якщо вона відповідає положенням цих критеріїв, та повинна покривати тільки витрати, що стосуються вугілля для виробництва електричної енергії, комбінованого виробництва тепла та електричної енергії, виробництва коксу і як пального для доменних печей у сталеливарній промисловості.

Витрати, що можуть бути відшкодовані отримувачам державної допомоги, визначаються:

1) планом закриття (ліквідації) вугледобувних підприємств та планом покриття виняткових витрат програми роботи вугледобувних підприємств, що затверджуються відповідним рішенням власника (керівника) вугледобувного підприємства або відповідним нормативним актом;

2) планом перспективного розвитку вугледобувних підприємств програми роботи вугледобувних підприємств, що затверджується відповідним рішенням власника вугледобувного підприємства або відповідним нормативним актом, із зазначенням показників для кожного вугледобувного відокремленого підрозділу.

Повідомлення про державну допомогу на закриття (ліквідацію) та забезпечення доступу до запасів вугілля повинні подаватися Антимонопольному комітетові разом з відповідним планом та містити всю необхідну інформацію для перевірки сумісності допомоги відповідно до цих критеріїв.

Державна допомога на покриття поточних витрат не може бути надана після 1 вересня 2022 р.

Читати далі

Законодавство

Майно постійних представництв нерезидентів, які не стали на податковий облік, тепер арештовуватимуть

Опубліковано

on

Набрав чинності наказ Міністерства фінансів України «Про внесення змін до Порядку застосування адміністративного арешту майна платника податків» від 19 листопада 2020 р. № 716.

Змінами до п. 1 розд. III Порядку застосування адміністративного арешту майна платника податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 липня 2017 р. № 632, доповнено обставини, за яких застосовується адміністративний арешт майна, а саме:

– нерезидент розпочинає та/або здійснює господарську діяльність через постійне представництво на території України без взяття на податковий облік, що підтверджується актом перевірки.

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Facebook

TWITTER

Календар юриста

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2020
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Telegram