Законодавство
Нові вимоги до інформаційного забезпечення споживачів кредитними спілками

Набрала чинності постанова Правління Національного банку України від 5 вересня 2025 р. № 111, якою визначено вимоги до договору про надання послуги із залучення коштів та банківських металів, що підлягають поверненню, включаючи індивідуальну частину договору приєднання про надання цієї послуги, додатки та додаткові договори до них (за наявності), що укладається між кредитними спілками та споживачами.
Вимоги затвердженого Положення не поширюються на статут та/або внутрішні документи з надання фінансових та інших послуг кредитною спілкою.
Крім того, постановою від 5 вересня 2025 р. № 112 визначено мінімальний обсяг та порядок надання інформації, що має надаватися кредитною спілкою споживачу, включно за запитом споживача в паперовій формі або електронній формі (на довговічному носії), щодо умов та порядку надання споживачу послуги із залучення коштів та банківських металів, що підлягають поверненню, порядок розкриття кредитною спілкою такої інформації та перелік ознак, які можуть свідчити, що спосіб викладення інформації про умови надання фінансової послуги кредитною спілкою під час поширення реклами ускладнює її візуальне та/або аудіальне сприйняття.
Кредитним спілкам протягом трьох місяців із дня набрання чинності цими постановами доручено привести свою діяльність у відповідність до зазначених вимог.
Також зверніть увагу на Правові позиції Верховного Суду щодо кримінальних правопорушень, пов’язаних з війною, та збірник Воєнний стан. Всі нормативні матеріали, алгоритми дій, роз’яснення, корисні ресурси.