Connect with us

Законодавство

Офіс арбітражного керуючого має бути пристосований для прийому громадян

Опубліковано

Набрав чинності наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Правил ведення діловодства та архіву арбітражного керуючого» від 10 січня 2020 р. № 93/5.

Правилами встановлюється порядок документування діяльності арбітражного керуючого, роботи з документами та організації архіву в приміщенні, де знаходиться контора (офіс) арбітражного керуючого.

Приміщення контори (офісу) арбітражного керуючого має бути належно пристосоване до роботи арбітражного керуючого та осіб, які перебувають з ним у трудових відносинах (помічники), прийому громадян, стажування у арбітражного керуючого стажиста, а також зберігання документів діловодства, архіву, печатки та штампів (за наявності) арбітражного керуючого.

Ведення діловодства та архіву арбітражного керуючого здійснюється ним або особою, визначеною арбітражним керуючим відповідальною за ведення діловодства та архіву, яка працює на умовах трудового договору (контракту) з арбітражним керуючим. Під час звільнення особи, відповідальної за ведення діловодства та архіву, арбітражний керуючий зобов’язаний перевірити наявність і стан документів, про що складається акт приймання-передавання документів (справ).

Арбітражний керуючий, здійснюючи свою діяльність, забезпечує організацію діловодства та архіву, зокрема:

  • складення, оформлення, реєстрацію і виконання документів щодо його діяльності;
  • формування та збереження справи боржника, щодо якої він виконує повноваження розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією;
  • розгляд звернень фізичних та юридичних осіб з питань його діяльності у строки, визначені законодавством;
  • складення номенклатури справ арбітражного керуючого на підставі примірної номенклатури;
  • зберігання документів, пов’язаних із його діяльністю;
  • підготовку для передавання документів у разі припинення його діяльності до відповідної архівної установи або архіву територіального органу Мін’юсту за місцезнаходженням контори (офісу) арбітражного керуючого.

Організаційно-розпорядчі документи оформлюються лише на бланках арбітражного керуючого, що виготовляються друкарським способом або за допомогою комп’ютерної техніки.

Право на підписання, погодження, затвердження документів, що пов’язані з діяльністю арбітражного керуючого, має лише арбітражний керуючий.

Продовжити читання →
Натисніть, щоб прокоментувати

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Про затвердження Правил ведення діловодства та архіву арбітражного керуючого
||
№ Документа: 93/5
Дата прийняття: 10.01.2020
Дата набрання чинності: 24.01.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: 13.01.2020
Номер реєстрації в Мінюсті: 34/34317
Внутрішній номер документа: Немає

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про затвердження Правил ведення діловодства та архіву арбітражного керуючого
||
№ Документа: 93/5
Дата прийняття: 10.01.2020
Дата набрання чинності: 24.01.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: 13.01.2020
Номер реєстрації в Мінюсті: 34/34317
Внутрішній номер документа: Немає