Connect with us

Законодавство

Пацієнтів з підозрою на гострий мозковий інсульт обов’язково прийматимуть чергові медпрацівники

Дата публікації:

Набрав чинності наказ Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження Порядку організації надання медичної допомоги пацієнтам із підозрою на гострий мозковий інсульт у системі екстреної медичної допомоги» від 25 вересня 2020 р. № 2203.

Дія затвердженого Порядку поширюється на заклади охорони здоров’я незалежно від форми власності та організаційно-правової форми діяльності, які надають екстрену медичну допомогу, вторинну (спеціалізовану) та третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу.

Керівник бригади екстреної медичної допомоги (ЕМД) після проведення медичного огляду та встановлення попереднього діагнозу підозри на ГМІ приймає рішення про екстрену госпіталізацію. Цільовий час перебування бригади ЕМД на місці події – не більше 20 хв.

Всі пацієнти з підозрою на гострий мозковий інсульт (ГМІ) підлягають екстреній госпіталізації бригадами екстреної медичної допомоги у визначені медзаклади. Цільовий час транспортування – не більше 60 хвилин.

Пацієнти з підозрою на ГМІ можуть бути госпіталізовані до визначеного медзакладу, що знаходиться в іншій адміністративно-територіальній одиниці, якщо такий заклад є ближчим до місця перебування пацієнта.

Межі «вікна терапевтичних можливостей» можуть бути розширені до 24 годин на підставі даних перфузійної нейровізуалізації головного мозку та відповідно до чинних галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.

Проміжок часу «вікна терапевтичних можливостей» починає відраховуватися від часу появи перших ознак ГМІ. Якщо точний час початку захворювання (появи перших ознак ГМІ) невідомий, часом початку захворювання слід вважати момент, коли пацієнта востаннє хтось бачив або чув без ознак ГМІ.

Усі пацієнти із підозрою на ГМІ, які були доставлені до відповідного закладу охорони здоров’я бригадами ЕМД або звернулись самостійно, підлягають обов’язковому прийому черговими медичними працівниками приймального відділення/відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги незалежно від місця проживання, реєстрації, наявності чи відсутності документів, що посвідчують особу пацієнта, наявності декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу.

Законодавство

879 млн грн виділено на компенсації працівникам, звільненим через ліквідацію районів

Опубліковано

on

Набрало чинності розпорядження Кабінету Міністрів України «Про розподіл частини бюджетних призначень, передбачених у 2021 році за програмою «Забезпечення окремих видатків районних державних адміністрацій, пов’язаних з ліквідацією районів» від 26 січня 2021 р. № 48-р.

Відповідно до ст. 23 Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» Уряд здійснив розподіл частини бюджетних призначень у сумі 879020,4 тис. гривень (видатки споживання, у тому числі оплата праці – 720508,6 тис. гривень), передбачених у 2021 р. Міністерству фінансів (загальнодержавні видатки та кредитування) у загальному фонді державного бюджету за програмою 3511270 «Забезпечення окремих видатків районних державних адміністрацій, пов’язаних з ліквідацією районів».

Як повідомляє Мінфін, розподіл здійснено за єдиними підходами з урахуванням середньомісячної заробітної плати для райдержадміністрацій, врахованої на 2021 р., та кількісних показників, наданих облдержадміністраціям.

Йдеться про кількість працівників, які попереджені про вивільнення, яким необхідно виплатити вихідну допомогу та які отримають грошову компенсацію за невикористані відпустки.

Передані обласним державним адміністраціям кошти спрямовані на виплату працівникам районних державних адміністрацій, що реорганізуються:

– заробітної плати, що складається з посадового окладу, надбавки за ранг і вислугу років;

– вихідної допомоги;

– грошової компенсації за невикористані відпустки працівникам, які вивільняються.

Читати далі

Законодавство

На всеукраїнський референдум можуть виносити одне питання

Опубліковано

on

Верховна Рада України прийняла Закон «Про народовладдя через всеукраїнський референдум» (законопроект № 3612).

Він визначає правові засади здійснення народного волевиявлення через всеукраїнський референдум, його організацію та порядок проведення.

Всеукраїнський референдум є формою безпосередньої демократії в Україні, способом здійснення влади безпосередньо Українським народом, що полягає у прийнятті (затвердженні) громадянами України рішень шляхом голосування у випадках і порядку, встановлених Конституцією України та цим Законом.

Предметом всеукраїнського референдуму можуть бути питання:

– затвердження закону про внесення змін до розділів І, ІІІ, XIII Конституції України;

– загальнодержавного значення;

– про зміну території України;

– про втрату чинності законом України або окремими його положеннями.

Не можуть бути предметом всеукраїнського референдуму питання:

– що суперечать положенням Конституції України, загальновизнаним принципам і нормам міжнародного права, закріпленим насамперед Загальною декларацією прав людини, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, протоколами до неї;

– що скасовують чи обмежують конституційні права і свободи людини і громадянина та гарантії їх реалізації;

– спрямовані на ліквідацію незалежності України, порушення державного суверенітету, територіальної цілісності України, створення загрози національній безпеці України, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі;

– щодо питань податків, бюджету, амністії;

– віднесені Конституцією України і законами України до відання органів правопорядку, прокуратури чи суду.

Також визначено, що на всеукраїнський референдум може виноситися одне питання.

Всеукраїнський референдум не може проводитися одночасно з черговими та позачерговими загальнодержавними виборами, черговими місцевими виборами.

Крім цього, Закон вносить зміни до Кодексу адміністративного судочинства України, Законів України «Про Конституційний Суд України», «Про запобігання корупції», «Про політичні партії в Україні», «Про Центральну виборчу комісію».

Читати далі

Законодавство

Строк дії категорій видів спорту продовжено до проведення чергових Олімпійських ігор

Опубліковано

on

Набрав чинності наказ Міністерства молоді та спорту України «Про внесення змін до наказу Міністерства молоді та спорту України від 15 червня 2016 року № 2392» від 23 грудня 2020 р. № 2805.

Новим абзацом п. 4 Положення про критерії пріоритетності олімпійських видів спорту в Україні, затвердженого наказом Міністерства молоді та спорту України від 15 червня 2016 р. № 2392, визначено, що у разі коли Олімпійські ігри не проводилися з незалежних від організатора причин (загроза поширення епідемії, пандемії та/або на час загрози військового, техногенного, природного чи іншого характеру) строк дії затверджених категорій видів спорту продовжується до проведення найближчих Олімпійських ігор.

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Facebook

TWITTER

Календар юриста

В тренді

Про затвердження Порядку організації надання медичної допомоги пацієнтам із підозрою на гострий мозковий інсульт у системі екстреної медичної допомоги
||
№ Документа: 2203
Дата прийняття: 25.09.2020
Дата набрання чинності: 24.11.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: 11.11.2020
Номер реєстрації в Мінюсті: 1120/35403
Внутрішній номер документа: Немає

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2020
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Telegram
Про затвердження Порядку організації надання медичної допомоги пацієнтам із підозрою на гострий мозковий інсульт у системі екстреної медичної допомоги
||
№ Документа: 2203
Дата прийняття: 25.09.2020
Дата набрання чинності: 24.11.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: 11.11.2020
Номер реєстрації в Мінюсті: 1120/35403
Внутрішній номер документа: Немає