Connect with us

Законодавство

Пільгова ставка розмитнення євроблях – не вище 1 000 євро

Дата публікації:

Верховна Рада України прийняла за основу проекти Законів «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо справляння податків і зборів, інших обов’язкових платежів, об’єктом оподаткування якими є транспортні засоби» № 4643-д та «Про внесення змін до Митного кодексу України щодо тимчасового спрощення митного оформлення транспортних засобів, ввезених на митну територію України» № 4644-д, якими передбачено пільгове митне оформлення автомобілів з європейською реєстрацією.

Ними встановлюється пільгова ставку розмитнення автомобілів, які в’їхали на територію України до кінця 2020 р., на рівні не вище 1 000 євро.

На пільгове митне оформлення надаватиметься 180 днів з моменту набрання чинності Законами, дія яких поширюється на всі транспортні засоби з європейською реєстрацією, що вироблені після 1995 року, відповідають екологічним стандартам не нижче Євро-2. Може бути розмитнене одне авто однієї категорії на одну людину, наприклад, одне легкове, одне вантажне, один причеп.

«Процедура проста й зрозуміла, а формула розмитнення не залежить від вартості автівки, до уваги береться її вік, об’єм та тип двигуна. Базова ставка коливатиметься від нуля до 150 євро. А для двох третин випадків вартість розмитнення не перевищуватиме однієї тисячі євро», – прокоментував Міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Законодавство

Ухвалено карантинні особливості перевірки банків

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова Правління Національного банку України «Про особливості проведення інспекційних перевірок під час карантину» від 2 березня 2021 р. № 23.

Відповідно до постанови керівник інспекційної групи під час карантину зобов’язаний координувати роботу членів інспекційної групи таким чином, щоб забезпечити:

1) дотримання членами інспекційної групи під час здійснення перевірки в приміщенні об’єкта перевірки необхідних запобіжних заходів (використання індивідуальних засобів захисту та антисептиків, дотримання соціальної дистанції);

2) мінімально необхідну одночасну присутність членів інспекційної групи в приміщенні об’єкта перевірки;

3) обмін інформацією та документами з об’єктом перевірки з використанням інформаційно-комунікаційних технологій у режимі реального часу або шляхом надсилання захищеними каналами зв’язку;

4) проведення зустрічей та інтерв’ю в режимі відеоконференцій.

Керівник об’єкта перевірки під час проведення інспекційних перевірок у період карантину має:

1) забезпечити дотримання працівниками об’єкта перевірки, які контактують із членами інспекційної групи, необхідних запобіжних заходів (використання індивідуальних засобів захисту та антисептиків, дотримання соціальної дистанції);

2) для ефективної роботи членів інспекційної групи в умовах карантину в разі наявності виробничої/технічної можливості забезпечити:

– віддалений доступ членам інспекційної групи до запитуваних документів та інформації об’єкта перевірки, з урахуванням тих, що містять інформацію з обмеженим доступом, або їх надсилання електронною поштою Національного банку України, або передавання на змінних носіях інформації;

– віддалений доступ членам інспекційної групи до систем автоматизації банку, які використовуються об’єктом перевірки (без права внесення, модифікації, видалення та несанкціонованого копіювання інформації), а також технологічну та консультаційну підтримку з питань функціонування таких систем.

Також визначено, що під час проведення інспекційної перевірки члени інспекційної групи, керівники та працівники об’єкта перевірки мають право:

1) складати та подавати у формі електронного документа, підписаного КЕП відповідної(их) уповноваженої(их) особи(іб), відповідні документи;

2) проводити зустрічі, інтерв’ю членів інспекційної групи з керівниками, працівниками, іншими уповноваженими особами об’єкта перевірки за наявності технічної можливості в режимі відеоконференції, за результатами яких (за потреби) складати протоколи (з фіксацією питань і відповідей), що підписуються учасниками таких зустрічей та інтерв’ю.

Читати далі

Законодавство

Ті, хто має іноземне громадянство, не зможуть працювати у владних органах

Опубліковано

on

Набрав чинності Указ Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 26 лютого 2021 року «Про невідкладні заходи щодо протидії загрозам національній безпеці у сфері громадянства» від 4 березня 2021 р. № 85/2021.

Ним уведено в дію зазначене рішення Ради національної безпеки і оборони, яким Кабінету Міністрів України доручено забезпечити, зокрема:

1) разом із Центральною виборчою комісією і Службою безпеки України проведення у двомісячний строк інвентаризації та змістовного аналізу законодавства України щодо стану унормування питань, пов’язаних з подвійним (множинним) громадянством;

2) за результатами виконання зазначеного завдання разом із Центральною виборчою комісією, Службою безпеки України та розвідувальними органами України розроблення та у шестимісячний строк внесення на розгляд Верховної Ради України проектів законів України про внесення змін до законодавчих актів, якими:

а) передбачити термінологічну уніфікацію та правову визначеність чинних та пропонованих положень стосовно громадян України, які мають (набули) громадянство (підданство) іноземної держави, насамперед у частині визнання встановленим факту наявності (набуття) іноземного громадянства;

б) встановити громадянам України, які мають (набули) громадянство (підданство) іноземної держави або подали документи (проходять процедуру) для набуття громадянства (підданства) іноземної держави, заборону:

– претендувати на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, якими наділені уповноважені особи, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», претендувати на зайняття керівних посад на об’єктах державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави;

– мати допуск до державної таємниці;

– бути членом виборчої комісії, офіційним спостерігачем або проводити передвиборну агітацію на загальнодержавних і місцевих виборах;

– бути членом політичної партії;

в) встановити порядок подання громадянами України декларацій про набуття (наявність) громадянства (підданства) іноземної держави;

г) встановити відповідальність за:

– подання недостовірних відомостей у деклараціях про відсутність громадянства (підданства) іноземної держави та неперебування у процесі набуття громадянства (підданства) іноземної держави;

– порушення порядку повідомлення про набуття (наявність) громадянства (підданства) іноземної держави та про подання документів (проходження процедури) для набуття громадянства (підданства) іноземної держави.

Читати далі

Законодавство

Реалізацію проектів розвитку охорони здоров’я на селі продовжено

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості» від 3 березня 2021 р. № 167.

Згідно зі змінами до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 6 грудня 2017 р. № 983, продовжено на 2021 р. можливість обласним державним адміністраціям здійснювати для цієї мети перерозподіл субвенції між проектами і заходами за погодженням з Мінрегіоном та МОЗ.

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Facebook

TWITTER

Календар юриста

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2020
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Telegram