Законодавство
Про скасування нормативних актів повідомлятимуть в електронній формі
Набрав чинності наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження змін до Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації та Порядку скасування рішення про державну реєстрацію нормативно-правових актів, занесених до державного реєстру» від 31 травня 2018 р. № 1676/5.
Другий з названих Порядків затверджений наказом Мінюсту від 31 липня 2000 р. № 32/5, де в пп. 4.4 правил змінено назву посади з «Урядового уповноваженого…» на «Уповноваженого у справах…».
Зміненими абз. 2 п. 9 та абз. 2 п. 15 Порядку встановлюється, що до наказу про скасування рішення про реєстрацію нормативно-правового акту додається висновок про скасування, який підписують виконавець та начальник відповідного відділу, редактор, начальник управління Мінюсту. Затверджує висновок директор Департаменту реєстрації та систематизації правових актів Мінюсту.
Окрім того, п. 15 Порядку доповнився абзацом, що орган державної реєстрації н.п.а. має право надіслати органу, який видав нормативний акт, повідомлення про його скасування чи відміну такого скасування засобами електронної взаємодії органів державної влади.
You must be logged in to post a comment Login