Connect with us

Законодавство

Штрафи за порушення законодавства про радіочастотний ресурс можуть зрости у три рази

Дата публікації:

У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону «Про радіочастотний ресурс України» № 2316.

Законопроектом визначаються повноваження держави щодо умов користування радіочастотним ресурсом України, права, обов’язки і відповідальність органів державної влади, що здійснюють управління і регулювання в цій сфері, та фізичних і юридичних осіб, які користуються та/або мають намір користуватися радіочастотним ресурсом України.

Нові принципи користування радіочастотним ресурсом, зокрема, включатимуть:

  • технологічну нейтральність, згідно з якою оператори зв’язку можуть користуватися смугами радіочастот, зазначеними в ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України, без обмеження щодо застосування конкретних радіотехнологій, визначених для цих смуг, за умови забезпечення електромагнітної сумісності;
  • можливість спільного користування радіочастотним ресурсом користувачами, які надають послуги рухомого (мобільного), фіксованого зв’язку, з метою прискорення розгортання мереж електронних комунікацій для збільшення їх території покриття, задоволення попиту у послугах електронних комунікацій, підвищення якості послуг;
  • зрозумілі критерії ефективного користування радіочастотним ресурсом, такі як стан користування радіочастотним ресурсом, що відповідає встановленим значенням критеріїв та повноваження національного регулятора щодо встановлення рівня ефективності користування радіочастотним ресурсом України.

Законопроектом передбачено встановлення на законодавчому рівні вимоги ліцензування смуг радіочастот для впровадження мереж рухомого (мобільного) зв’язку на умовах аукціону з попередньою кваліфікацією учасників, за винятком ліцензування за результатами проведення перерозподілу радіочастот.

Також запроваджується електронний документообіг, що дозволить в автоматичному режимі передавати необхідні дані та параметри до Автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром. Зазначена система дозволяє проводити заходи з радіочастотного планування, розподілу та використання радіочастотного ресурсу України та в автоматичному режимі.

Пропонується скорочення переліку документів, які має додати суб’єкт господарювання до заяви про видачу ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України, скорочення строків розгляду документів, виконання всіх необхідних дій до прийняття рішення про видачу ліцензії.  Водночас майже у три рази збільшуються розміри штрафів за порушення законодавства про радіочастотний ресурс України.

Законодавство

Перелік кодів КВЕД для отримання 8 000 грн держдопомоги

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236» від 7 квітня 2021 р. № 329, якою затверджено перелік основних видів економічної діяльності, стосовно яких здійснюються обмежувальні протиепідемічні заходи, запроваджені з метою запобігання поширенню на території окремих адміністративно-територіальних одиниць гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, що призводять до тимчасової зупинки роботи суб’єктів господарювання, в яких працюють застраховані особи, та фізичних осіб – підприємців.

Код Розділ Назва Довідник
45.32 45 Роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів 2010
47.19 47 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах 2010
47.41 47 Роздрібна торгівля комп’ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням у спеціалізованих магазинах 2010
47.43 47 Роздрібна торгівля в спеціалізованих магазинах електронною апаратурою побутового призначення для приймання, записування, відтворення звуку й зображення 2010
47.51 47 Роздрібна торгівля текстильними товарами в спеціалізованих магазинах 2010
47.52 47 Роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами в спеціалізованих магазинах 2010
47.53 47 Роздрібна торгівля килимами, килимовими виробами, покриттям для стін і підлоги в спеціалізованих магазинах 2010
47.54 47 Роздрібна торгівля побутовими електротоварами в спеціалізованих магазинах 2010
47.59 47 Роздрібна торгівля меблями, освітлювальним приладдям та іншими товарами для дому в спеціалізованих магазинах 2010
47.61 47 Роздрібна торгівля книгами в спеціалізованих магазинах 2010
47.63 47 Роздрібна торгівля аудіо- та відеозаписами в спеціалізованих магазинах 2010
47.64 47 Роздрібна торгівля спортивним інвентарем у спеціалізованих магазинах 2010
47.65 47 Роздрібна торгівля іграми та іграшками в спеціалізованих магазинах 2010
47.71 47 Роздрібна торгівля одягом у спеціалізованих магазинах 2010
47.72 47 Роздрібна торгівля взуттям і шкіряними виробами в спеціалізованих магазинах 2010
47.76 47 Роздрібна торгівля квітами, рослинами, насінням, добривами, домашніми тваринами та кормами для них у спеціалізованих магазинах 2010
47.77 47 Роздрібна торгівля годинниками та ювелірними виробами в спеціалізованих магазинах 2010
47.78 47 Роздрібна торгівля іншими невживаними товарами в спеціалізованих магазинах 2010
47.79 47 Роздрібна торгівля уживаними товарами в магазинах 2010
47.82 47 Роздрібна торгівля з лотків і на ринках текстильними виробами, одягом і взуттям 2010
47.89 47 Роздрібна торгівля з лотків і на ринках іншими товарами 2010
47.99 47 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами 2010
56.10 56 Діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування 2010
56.21 56 Постачання готових страв для подій 2010
56.30 56 Обслуговування напоями 2010
59.14 59 Демонстрація кінофільмів 2010
82.30 82 Організування конгресів і торговельних виставок 2010
90.01 90 Театральна та концертна діяльність 2010
90.02 90 Діяльність щодо підтримання театральних і концертних заходів 2010
90.04 90 Функціювання театральних і концертних залів 2010
91.01 91 Функціювання бібліотек і архівів 2010
91.02 91 Функціювання музеїв 2010
93.11 93 Функціювання спортивних споруд 2010
93.12 93 Діяльність спортивних клубів 2010
93.13 93 Діяльність фітнес-центрів 2010
93.21 93 Функціювання атракціонів і тематичних парків 2010
93.29 93 Організування інших видів відпочинку та розваг 2010
96.01* 96 Прання та хімічне чищення текстильних і хутряних виробів 2010
96.04 96 Діяльність із забезпечення фізичного комфорту 2010

* Застосовується для виплат найманим працівникам суб’єктів господарювання у зв’язку із втратою частини заробітної плати та фізичним особам – підприємцям у зв’язку із втратою частини доходу внаслідок запроваджених у лютому – березні 2021 р. обмежувальних протиепідемічних заходів, введених з метою запобігання поширенню на території окремих адміністративно-територіальних одиниць гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.

Читати далі

Законодавство

Схвалено Концепцію розвитку кримськотатарської мови

Опубліковано

on

Набрало чинності розпорядження Кабінету Міністрів України «Про схвалення Концепції розвитку кримськотатарської мови» від 7 квітня 2021 р. № 296-р.

Метою Концепції є визначення базових підходів та основних напрямів розроблення Стратегії розвитку кримськотатарської мови на 2022 – 2032 роки для створення нормативно-правових, інституційних, організаційних та інших умов ревіталізації мови, розширення сфери її застосування, реалізації мовних прав носіїв кримськотатарської мови, підвищення престижу мови корінного народу як засобу комунікації, сприяння деокупації та реінтеграції тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя після її повернення в єдиний конституційний простір України.

Реалізувати Концепцію планується двома етапами:

– перший – на територіях, де органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі, з активним використанням інструментів дистанційної взаємодії з аудиторією на тимчасово окупованій території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя до моменту її деокупації, а також з кримськотатарською діаспорою в інших країнах;

– другий – масштабування всіх заходів Концепції на всю територію України у межах її міжнародно визнаних кордонів після деокупації тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, у тому числі шляхом заповнення прогалин, які виникли внаслідок тимчасової окупації; збереження активної взаємодії з кримськотатарською діаспорою.

Основними напрямами розв’язання проблем є:

– збільшення кількості носіїв мови шляхом забезпечення умов для спілкування мовою всіх поколінь та її безперервної передачі між поколіннями; сталого підвищення в кримськотатарському етнічному середовищі частки осіб, які використовують мову в повсякденному спілкуванні;

– забезпечення умов для розширення сфер застосування кримськотатарської мови, заохочення громадян незалежно від етнічної належності до її вивчення, створення можливостей для опанування кримськотатарської мови бажаючими від початкового до академічного рівня включно.

Для розв’язання проблем та надання ефективних відповідей на виклики пропонується вжити заходів після їх відповідного обґрунтування у таких сферах:

– інформаційно-аналітичного забезпечення;

– нормативно-правового та інституційного забезпечення, стандартизації і кодифікації;

– вдосконалення інфраструктури вивчення і викладання мови;

– комунікації та візуалізації кримськотатарської мови.

Міністерству з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій разом із заінтересованими центральними та місцевими органами виконавчої влади за участю органів місцевого самоврядування, Національної академії наук, Меджлісу кримськотатарського народу доручено розробити та подати до 2 серпня 2021 р. проект Стратегії розвитку кримськотатарської мови на 2022 – 2032 роки та план заходів з її реалізації з метою виконання Концепції, схваленої цим розпорядженням.

Читати далі

Законодавство

Розмір внеску аудиторів до органу суспільного нагляду у 2021 р. залишиться зменшеним

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 313» від 7 квітня 2021 р. № 311, якою подовжено на 2021 р. дію, встановленого у 2020 р., зменшеного розміру внеску, який сплачується суб’єктами аудиторської діяльності на користь Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, у розмірі (без урахування податку на додану вартість) 0,5 відсотка суми винагороди за договором з надання аудиторських послуг з обов’язкового аудиту підприємствам, що становлять суспільний інтерес.

Читати далі


Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Facebook

TWITTER

Календар юриста

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2021
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Telegram