Connect with us

Законодавство

Суб’єкти землеустрою та оціночної діяльності взаємодіятимуть через е-систему

Опубліковано

У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону № 12107, яким пропонується впровадити електронну систему взаємодії суб’єктів землеустрою, – інформаційну-комунікаційну систему, яка функціонує в складі автоматизованої системи Державного земельного кадастру, та призначена для електронної технічної та інформаційної взаємодії замовників документації із землеустрою, розробників документації із землеустрою, суб’єктів оціночної діяльності, землевласників, землекористувачів, державних кадастрових реєстраторів, органів виконавчої влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування з використанням кваліфікованого електронного підпису або засобу електронної ідентифікації з високим рівнем довіри відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» під час розроблення документації із землеустрою та оцінки земель в електронній формі, її погодження та затвердження, здійснення державної реєстрації земельних ділянок та інших об’єктів Державного земельного кадастру.

Згідно з проектом електронна система складається з:

  1. електронного кабінету, призначеного для:

1) подання та отримання документів в електронній формі, пов’язаних з:

– отриманням дозволів на розроблення документації із землеустрою та оцінки земель;

– повідомленням про розроблення документації із землеустрою без дозволу;

– укладенням договорів на розроблення документації із землеустрою та оцінки земель або відмовою з їх укладенням;

– затвердженням документації із землеустрою та оцінки земель;

– передачею земельних ділянок у власність або користування;

– укладенням договорів оренди на землю, сервітутів, суперфіцію, емфітевзису;

Читайте також: Начальник військової адміністрації обмежений у повноваженнях щодо вирішення питань про відчуження земельних ділянок комунальної власності

– державною реєстрацією земельних ділянок;

– внесенням відомостей (змін) про об’єкти Державного земельного кадастру;

– погодженням документації із землеустрою;

– передачею документації із землеустрою та оцінки земель до Державного фонду документації із землеустрою та оцінки земель та користування такими матеріалами;

– отриманням консалтингових послуг з питань землеустрою;

– отриманням згоди на поділ та об’єднання земельних ділянок;

2) перегляду заявником стану розгляду поданих документів у режимі реального часу;

3) подання повідомлення про технічні помилки, виявлені в роботі електронного кабінету;

4) надання інших послуг;

  1. порталу електронної системи.

Користування електронною системою та її наповнення здійснюють замовники документації із землеустрою, розробники документації із землеустрою, землевласники, землекористувачі, державні кадастрові реєстратори, суб’єкти оціночної діяльності, відповідальні посадові особи державних органів влади або органів місцевого самоврядування, які відповідно до Земельного кодексу України мають повноваження щодо передачі земельних ділянок у власність або у користування, та/або погодження документації із землеустрою.

Інформація, яка міститься у електронній системі взаємодії землеустрою, є відкритою та загальнодоступною, крім відомостей, що належать до інформації з обмеженим доступом.

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.