Законодавство
У реєстраційній справі приватного нотаріуса має бути довідка про несудимість

Набрав чинності наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Змін до Положення про порядок реєстрації приватної нотаріальної діяльності та заміщення приватного нотаріуса» від 12 грудня 2024 р. № 3595/5.
Згідно з новою редакцією п. 2.2 Положення у реєстраційній справі повинні міститися:
- заява про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності;
- заява про сертифікацію робочого місця (контори) приватного нотаріуса;
- заява про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності у нотаріальному окрузі, утвореному в результаті зміни адміністративно-територіального поділу України, заява про видачу повторного реєстраційного посвідчення, заява про зміну адреси розташування робочого місця (контори) приватного нотаріуса (у разі подання таких заяв);
- акт про сертифікацію відповідності робочого місця (контори) приватного нотаріуса або копія рішення суду, яке набрало законної сили, яким визнано незаконним акт про відмову у сертифікації відповідності робочого місця (контори) приватного нотаріуса;
- автобіографія;
- належним чином оформлена присяга нотаріуса;
- зразок підпису приватного нотаріуса та відбиток його печатки;
Читайте також: Правомірною є відмова приватного нотаріуса у видачі свідоцтва про право на спадщину за заповітом, який оскаржується в судовому порядку
- витяг (скорочений) з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”, власником якої є держава в особі Міністерства внутрішніх справ України, сформований не раніше ніж за тридцять календарних днів до дня подання заяви про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності;
- документи, які додавалися до заяви про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності:
- особова картка;
- копії першої, другої сторінок (третьої – шостої за наявності відміток) паспорта громадянина України у формі книжечки або копії обох сторін паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки;
- копія документа, що підтверджує право власності на приміщення або право користування приміщенням для розташування робочого місця (контори) приватного нотаріуса, чи договору про співпрацю з іншим приватним нотаріусом, який надає заявнику відповідне приміщення;
- копія свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю;
- копії документів, засвідчені підписом приватного нотаріуса:
- реєстраційного посвідчення;
- реєстраційного посвідчення, виданого нотаріусу при реєстрації приватної нотаріальної діяльності у нотаріальному окрузі, утвореному в результаті зміни адміністративно-територіального поділу України, повторного реєстраційного посвідчення (у разі видачі таких посвідчень);
- документа, який у встановленому законодавством порядку підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) (місце взяття на облік внутрішньо переміщеної особи);
- документа, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті;
- документа про повну вищу юридичну освіту;
- документа, що засвідчує рівень володіння державною мовою, визначений Законом України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”;
- договору страхування відповідальності нотаріуса;
- наказу про встановлення часу прийому фізичних осіб приватним нотаріусом.
Документи, передбачені цим пунктом, подаються приватним нотаріусом протягом тридцяти робочих днів після видачі реєстраційного посвідчення, крім:
- заяв, передбачених цим пунктом, та документів, які додаються до заяви про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності;
- копії документа, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, яка подається протягом трьох календарних днів після видачі реєстраційного посвідчення.
Переглянути всі зміни можна в тексті Положення у системі LEX, скориставшись кнопкою «Показати зміни».
Продовжити читання →