Законодавство
Як діяти екіпажу літака в разі перехоплення поза межами України?
Набрав чинності наказ Державної авіаційної служби України «Про внесення змін до наказу Міністерства інфраструктури України від 28 жовтня 2011 року № 478» від 17 лютого 2020 р. № 278.
Змінами до наказу Міністерства інфраструктури України від 28 жовтня 2011 р. № 478 «Про затвердження Правил польотів цивільних повітряних суден у повітряному просторі України» слова «у повітряному просторі» виключені.
Новою редакцією п. 1.1 розд. I Правил, затверджених зазначеною постановою, визначено, що ці Правила встановлюють загальний порядок польотів та маневрування повітряних суден у класифікованому повітряному просторі України та повітряному просторі над відкритим морем, де відповідальність за обслуговування повітряного руху міжнародними договорами покладена на Україну, та дії екіпажу повітряного судна при перехопленні поза межами України, з метою забезпечення безпеки польотів цивільних повітряних суден і екологічної безпеки.
Також доповнено гл. 9 розд. III новим п. 9.14, відповідно до якого командир цивільного повітряного судна, що зареєстроване у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України або експлуатується українськими експлуатантами (авіаперевізниками), у випадку перехоплення цього повітряного судна у повітряному просторі іншої держави, виконує правила перехоплення цієї держави, опубліковані відповідно до ст. 3 bis Конвенції про міжнародну цивільну авіацію.
У разі якщо правила перехоплення державою не опубліковано відповідно до ст. 3 bis Конвенції про міжнародну цивільну авіацію, командир цивільного повітряного судна виконує вимоги доповнень 1, 2 до додатка 2 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію та додатків 2, 4 до цих Правил.