Законодавство
З чого складатиметься порівняльна реклама?
Верховна Рада прийняла за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами із правом Європейського Союзу)».
Зміни вноситимуться до Закону «Про рекламу», «Про захист прав споживачів», «Про захист від недобросовісної конкуренції», України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» та до Господарського кодексу України.
Зокрема вводиться поняття порівняльної реклами що означатиме «… – реклама, яка містить порівняння з іншими особами та/або товарами (діяльністю) іншої особи».
Розширеною редакцією ст. 11 Закону «Про рекламу» встановлюється в яких випадках дозволено використання порівняльної реклами і які обов’язкові елементи вона має містити: посилання на товар, з яким здійснюється порівняння, комерційні позначення, під якими випускається товар, найменування конкурента, діяльність чи товар якого порівнюється, ін.
Передбачено пряму заборону вводити споживачів в оману за допомогою реклами.
У Законі «Про захист прав споживачів» планується розширення переліку підприємницьких практик що можуть вводити в оману споживачів послуг (ч. 2 ст. 19).
Більш детально розглянемо зміни по мірі проходження законопроекту.
You must be logged in to post a comment Login