Connect with us

Законодавство

За стажування кандидата в аудитори плата не стягується

Набрав чинності наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку проходження стажування» від 6 липня 2020 р. № 398.

Відповідно до Закону «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» кандидат в аудитори набуває практичного досвіду аудиторської діяльності не менше трьох років шляхом стажування у суб’єкта аудиторської діяльності та/або працевлаштування у суб’єкта аудиторської діяльності.

Кандидат в аудитори вважається таким, що набув практичного досвіду із провадження аудиторської діяльності шляхом працевлаштування у суб’єкта аудиторської діяльності, якщо він має стаж роботи в суб’єкта аудиторської діяльності на умовах повного робочого дня або за сумісництвом (суб’єкт аудиторської діяльності сплачував єдиний соціальний внесок щодо такої особи у встановленому законом порядку та розмірі) на посаді помічника аудитора, або на іншій посаді, пов’язаній з проведенням аудиту, не менше трьох років.

Кандидат в аудитори може розпочати стажування в суб’єкта аудиторської діяльності під час здобуття або після отримання вищої освіти, а також після успішного складання одного з теоретичних іспитів та/або кваліфікаційного іспиту.

Якщо кандидат в аудитори не розпочав стажування до складання кваліфікаційного іспиту, він зобов’язаний пройти стажування протягом чинності свідоцтва про складання іспитів з теоретичних знань та кваліфікаційного іспиту, виданого на підставі рішення Комісії з атестації центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері бухгалтерського обліку та аудиту.

Для проходження стажування кандидат в аудитори вільно обирає суб’єкта аудиторської діяльності, на базі якого набуватиме практичного досвіду із провадження аудиторської діяльності. Суб’єкт аудиторської діяльності може відмовитися від проходження стажування кандидатом в аудитори на його базі.

Кандидат в аудитори може проходити стажування у декількох суб’єктів аудиторської діяльності.

Кандидат в аудитори проходить стажування в суб’єкта аудиторської діяльності на підставі договору про стажування. Індивідуальна програма стажування є невід’ємним додатком до такого договору.

Кандидат в аудитори інформує Інспекцію із забезпечення якості Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю про укладення договору про стажування.

Стажування здійснюється за індивідуальною програмою, яку розробляє керівник стажування та затверджує керівник суб’єкта аудиторської діяльності.

Загальний період стажування кандидата в аудитори в суб’єкта аудиторської діяльності (декількох суб’єктах аудиторської діяльності) має становити 1095 календарних днів, при цьому сумарна кількість часу на виконання індивідуальної програми стажування має становити щонайменше 1000 годин.

Під час проходження стажування плата з кандидата в аудитори суб’єктом аудиторської діяльності не стягується.

Законодавство

На обладнання для власного виробництва розстрочать сплату ПДВ

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку надання розстрочення сплати податку на додану вартість та застосування забезпечення виконання зобов’язань під час ввезення на митну територію України обладнання для власного виробництва на території України» від 23 вересня 2020 р. № 878.

Як зазначають члени Федерації роботодавців України, вони неодноразово зверталися до митних органів з заявою та пакетом документів з метою отримання розстрочення сплати податку на додану вартість під час ввезення на митну територію України обладнання для власного виробництва на території України, але за результатами розгляду отримували відмову у наданні з посиланням на неврегульованість норм цієї Постанови та не приведення її у відповідність до Постанови Кабінету Міністрів України № 1200 від 18 грудня 2018 р. «Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України», якою Державну фіскальну службу України було реорганізовано та утворено шляхом поділу Державну податкову службу України та Державну митну службу України та всі функції митного напряму ДФС передані до ДМСУ. Тобто з суто формальних причин.

Уряд вніс технічні правки до Порядку надання розстрочення сплати податку на додану вартість та застосування забезпечення виконання зобов’язань під час ввезення на митну територію України обладнання для власного виробництва на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 85, що надають можливість бізнесу скористатися наданим законом правом на розстрочення.

Читати далі

Законодавство

Призначати та звільняти керівника системи БПД буде Міністр юстиції

Як повідомляє прес-центр безоплатної правової допомоги, Уряд затвердив зміни до Положення про Координаційний центр з надання правової допомоги.

Змінами до Положення до повноважень Наглядової ради Координаційного центру віднесено визнання роботи керівника системи задовільною чи незадовільною. Таке рішення буде прийматися за результатами оцінювання діяльності директора Координаційного центру 2/3 голосів від складу Наглядової ради та подаватися на розгляд Міністру юстиції.

Крім того, змінено процедуру відбору кандидатів на посаду директора Координаційного центру. Наглядова рада рекомендуватиме Міністру юстиції кандидатів, які отримали три найвищі конкурсні бали за результатами проведеного конкурсу. Такі рекомендації повинні містити обґрунтування щодо доцільності призначення на посаду кожного з кандидатів, який успішно пройшов конкурс.

Відтепер повноваження щодо призначення та звільнення керівника системи БПД покладені на Міністра юстиції (відповідно до попередньої редакції Положення призначав на посаду та звільняв з посади державний секретар Мін’юсту за обґрунтованим поданням Наглядової ради).

Читати далі

Законодавство

Для великих промислових забруднювачів довкілля запровадять обов’язкові екологічні дозволи

Кабінет Міністрів схвалив законопроект «Про запобігання, зменшення та контроль промислового забруднення».

Законопроект передбачає впровадження інтегрованого дозволу для великих підприємств, які є найбільшими забруднювачами довкілля. Це, зокрема, підприємства у сфері енергетики, виробництва та обробки металів, переробки, мінеральної сировини, хімічної промисловості тощо.

Інтегрований дозвіл встановлюватиме вимоги до обсягів забруднення та необхідних заходів для зменшення впливу підприємств на довкілля. Він охоплюватиме вимоги до викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, спеціальне водокористування та управління відходами. Отримання такого дозволу найбільшими забруднювачами стане обов’язковим.

Крім того, буде впроваджено електронну систему видачі інтегрованих дозволів.

Суб’єкти господарювання будуть зобов’язані здійснювати моніторинг викидів та щорічно звітуватимуть про дотримання умов інтегрованого дозволу. Якщо ці умови порушуватимуться, дозвіл може бути анульований – робота підприємства буде зупинена до виконання законних вимог держави.

Документ був розроблений Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України з метою забезпечення імплементації положень директиви 2010/75/ЄС «Про промислові викиди» (інтегроване запобігання та контроль забруднення) та виконання умов Угоди про асоціацію з ЄС.

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Facebook

TWITTER

Календар юриста

В тренді

Про затвердження Порядку проходження стажування
||
№ Документа: 398
Дата прийняття: 06.08.2020
Дата набрання чинності: 04.08.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: 22.07.2020
Номер реєстрації в Мінюсті: 689/34972
Внутрішній номер документа: Немає
Telegram
Про затвердження Порядку проходження стажування
||
№ Документа: 398
Дата прийняття: 06.08.2020
Дата набрання чинності: 04.08.2020
Дата реєстрації в Мінюсті: 22.07.2020
Номер реєстрації в Мінюсті: 689/34972
Внутрішній номер документа: Немає