Connect with us

Законодавство

За умисне декларування недостовірної інформації – позбавлення волі

Дата публікації:

У Верховній Раді України зареєстровано принаймні 3 законопроекти, які можуть стати основою для вирішення питання відновлення кримінальної відповідальності за умисне декларування недостовірної інформації та її неподання, а саме:

№ 4434, ініційований Президентом України;

№ 4304, зареєстрований за ініціативи Голови Верховної Ради України та ще 124 депутатів;

№ 4310-1, ініційований 3 народними депутатами.

«Усі ці три законопроекти передбачають обґрунтоване покарання у вигляді позбавлення волі за умисне декларування недостовірної інформації, що є необхідним компонентом для ефективного запобігання корупції», – повідомив Голова НАЗК Олександр Новіков.

Законопроект Президента уводить кримінальну відповідальність у вигляді позбавлення волі на строк до 2 років за умисне декларування недостовірних відомостей на суму понад 2000 прожиткових мінімумів (4,054 млн грн).

Проект, запропонований Головою Верховної Ради, передбачає кримінальну відповідальність у вигляді позбавлення волі до 2 років за умисне декларування недостовірних відомостей на понад 250 прожиткових мінімумів (525,5 тис. грн) та умисне неподання декларації.

Ініційований 3 народними депутатами законопроект пропонує покарання у вигляді позбавлення волі до 2 років у разі, якщо посадовець умисно не задекларував статки вартістю понад 500 прожиткових мінімумів (1,051 млн грн) або умисно не подав декларацію.

Законодавство

Затверджено критерії для державної допомоги підприємствам вугільної галузі

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження критеріїв оцінки допустимості державної допомоги суб’єктам господарювання у вугільній галузі» від 13 січня 2021 р. № 38.

До таких критеріїв належать:

1) недопущення суттєвої нерівності умов діяльності конкуруючих між собою суб’єктів господарювання у вугільній галузі;

2) недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції на ринках виробництва теплової та електричної енергії;

3) зменшення впливу на навколишнє природне середовище в результаті видобутку вугілля вугільними підприємствами, яким надається допомога на закриття (ліквідацію).

Надання державної допомоги здійснюється в будь-якій формі на такі цілі:

1) закриття (ліквідацію) вугледобувних підприємств або їх відокремлених підрозділів;

2) покриття виняткових витрат;

3) забезпечення доступу до запасів вугілля:

– заходи з технічного переоснащення та модернізації вугледобувних підприємств;

– покриття поточних витрат.

Державна допомога для зазначених цілей може бути визнана допустимою для конкуренції, якщо вона відповідає положенням цих критеріїв, та повинна покривати тільки витрати, що стосуються вугілля для виробництва електричної енергії, комбінованого виробництва тепла та електричної енергії, виробництва коксу і як пального для доменних печей у сталеливарній промисловості.

Витрати, що можуть бути відшкодовані отримувачам державної допомоги, визначаються:

1) планом закриття (ліквідації) вугледобувних підприємств та планом покриття виняткових витрат програми роботи вугледобувних підприємств, що затверджуються відповідним рішенням власника (керівника) вугледобувного підприємства або відповідним нормативним актом;

2) планом перспективного розвитку вугледобувних підприємств програми роботи вугледобувних підприємств, що затверджується відповідним рішенням власника вугледобувного підприємства або відповідним нормативним актом, із зазначенням показників для кожного вугледобувного відокремленого підрозділу.

Повідомлення про державну допомогу на закриття (ліквідацію) та забезпечення доступу до запасів вугілля повинні подаватися Антимонопольному комітетові разом з відповідним планом та містити всю необхідну інформацію для перевірки сумісності допомоги відповідно до цих критеріїв.

Державна допомога на покриття поточних витрат не може бути надана після 1 вересня 2022 р.

Читати далі

Законодавство

Майно постійних представництв нерезидентів, які не стали на податковий облік, тепер арештовуватимуть

Опубліковано

on

Набрав чинності наказ Міністерства фінансів України «Про внесення змін до Порядку застосування адміністративного арешту майна платника податків» від 19 листопада 2020 р. № 716.

Змінами до п. 1 розд. III Порядку застосування адміністративного арешту майна платника податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 липня 2017 р. № 632, доповнено обставини, за яких застосовується адміністративний арешт майна, а саме:

– нерезидент розпочинає та/або здійснює господарську діяльність через постійне представництво на території України без взяття на податковий облік, що підтверджується актом перевірки.

Читати далі

Законодавство

Україна передала добровільні внески до фондів ООН

Опубліковано

on

Набрало чинності розпорядження Кабінету Міністрів України «Про здійснення добровільних внесків України до фондів, створених Організацією Об’єднаних Націй» від 20 січня 2021 р. № 38-р.

Уряд погодився з пропозицією Міністерства закордонних справ щодо здійснення добровільних внесків України за рахунок коштів бюджетної програми 1401020 «Внески України до бюджетів ООН, органів і спеціалізованих установ системи ООН, інших міжнародних організацій та конвенційних органів» до:

– Цільового фонду з підтримки діяльності Офісу Голови Генеральної Асамблеї Організації Об’єднаних Націй – у сумі 10000 доларів США;

– Багатостороннього цільового фонду Організації Об’єднаних Націй для боротьби з холерою на Гаїті – у сумі 10000 доларів США.

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Facebook

TWITTER

Календар юриста

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2020
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Telegram