Законодавство
Звернутися за соціальними послугами можна через веб-портал Мінсоцполітики
Набрав чинності наказ Міністерства соціальної політики України від 12 грудня 2024 р. № 578-Н, яким визначено основні завдання, функціональні можливості та структуру Соціального веб-порталу електронних послуг Мінсоцполітики та встановлено порядок роботи з ним.
Соціальний портал Мінсоцполітики – загальна підсистема Єдиної інформаційної системи соціальної сфери, що відповідно до Положення про Єдину інформаційну систему соціальної сфери, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 р. № 404, призначена для забезпечення дистанційного доступу для подання заявниками звернень щодо отримання соціальних послуг та/або інших видів соціальної підтримки, а також для оперативного приймання та передання інформації (даних) суб’єктами Єдиної системи під час взаємодії із заявниками та/або надання їм соціальної підтримки.
Соціальний портал Мінсоцполітики розміщено за посиланням https://soc.gov.ua/
Користування Соціальним порталом Мінсоцполітики є безоплатним.
Основними завданнями функціонування Соціального порталу Мінсоцполітики є:
1) забезпечення дистанційного доступу для подання авторизованим користувачем заяв, звернень, повідомлень про надання соціальних послуг та/або інших видів соціальної підтримки, потребу в забезпеченні допоміжними засобами реабілітації та/або в інших послугах з реабілітації або іншою особою;
2) надання на запит авторизованого користувача або проактивно інформації про соціальну підтримку, зокрема соціальні послуги, на які він має право згідно із законодавством;
3) забезпечення авторизованих користувачів інформацією про перебіг розгляду звернень, заяв, повідомлень, рішень про надання, припинення, відмову в наданні соціальних послуг;
4) упровадження інструментів моніторингу та оцінки якості наданих соціальних послуг, зокрема, шляхом опитування авторизованих користувачів щодо задоволеності наданими їм соціальними послугами та/або іншими видами соціальної підтримки;
5) розміщення інформаційних матеріалів щодо соціальної підтримки для користувачів;
6) проведення опитування користувачів щодо ініціатив, спрямованих на удосконалення управління в соціальній сфері;
7) інші завдання, визначені законодавством.
Також зверніть увагу на Правові позиції Верховного Суду щодо кримінальних правопорушень, пов’язаних з війною, та збірник Воєнний стан. Всі нормативні матеріали, алгоритми дій, роз’яснення, корисні ресурси.