В Україні
«Книгу відгуків і пропозицій» не скасують
На Урядовому порталі поміщено звіт, що 30 жовтня 2018 р. була проведена зустріч Голови Держпродспоживслужби з представниками громадської спілки «Спілка українських підприємців» (далі – СУП), на якій обговорювалося скасування в Україні «Книги відгуків і пропозицій». СУП вважає, що цей документ є застарілим та не гарантує захисту прав споживачів.
Голова Держпродспоживслужби висловив зауваження до проекту постанови Кабміну «Про внесення змін до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів», яка скасовує обов’язкову наявність у куточку споживача «Книги відгуків і пропозицій».
У Держпродспоживслужбі впевнені, що така Книга й досі залишається одним з важелів споживачів у відстоюванні своїх порушених прав та інтересів, врегулюванні спірних ситуацій без звернення до контролюючих органів чи до суду.
Окрім того, запис у «Книзі відгуків і пропозицій» є майже єдиною можливістю для органів захисту споживачів зафіксувати факт, що бізнес не реагує на вимоги споживача.
У Службі зауважили, що скасування без альтернативної форми реагування на порушення прав та інтересів споживачів є недоцільним.
До того ж на зустрічі було відмічено, що Міністерство економічного розвитку і торгівлі України починає працювати над новою редакцією Закону «Про захист прав споживачів», якою буде врегульовано низку спірних чи застарілих норм.
Висновком стало те, що між бізнесом, Держпродспоживслужбою та Мінекономрозвитку такий діалог буде продовжено.
You must be logged in to post a comment Login