Законодавство
Оператор телекомунікаційних послуг має зареєструвати клієнта
Вступило в силу рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації «Про затвердження Порядку реєстрації абонентів, які отримують телекомунікаційні послуги без укладення договору в письмовій формі» від 28 листопада 2017 р. № 607.
Порядок регулює відносини між операторами, провайдерами та абонентами телекомунікаційних послуг в ході реєстрації останніх.
Абонент, який отримує послуги без укладення договору в письмовій формі, має право зареєструватися в оператора, провайдера телекомунікацій шляхом подання заяви про реєстрацію в електронній чи в паперовій формі.
Заява повинна містити:
для фізичних осіб:
- ПІБ та місця проживання;
- дані документа, що посвідчує особу чи її спеціальний статус відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»;
- за наявності – РНОКПП;
- абонентський номер чи інший мережевий ідентифікатор кінцевого обладнання, за яким отримуються послуги, або особовий рахунок абонента;
для юридичних осіб:
- найменування та місцезнаходження;
- ідентифікаційний код юридичної особи згідно з ЄДРПОУ;
- абонентський номер чи мережевий ідентифікатор кінцевого обладнання, або особовий рахунок.
Зразок заповненої заяви має бути розміщено на сайті оператора, провайдера послуг.
У разі подання заяви в письмовій формі, абонент повинен надати для перевірки активну ідентифікаційну телекомунікаційну картку (SIM, USIM, R-UIM), за якою він отримує відповідні послуги, або підтвердити користування такою карткою шляхом озвучення/демонстрації одноразового пароля, надісланого надавачем послуг на абонентський номер, тощо.
Подання заяви в електронній формі здійснюється через особистий кабінет шляхом заповнення шаблону, на який накладено електронний цифровий підпис абонента.
У випаду подання електронної заяви абонент також має підтвердити користування ідентифікаційною карткою.
Оператор, провайдер протягом 1 робочого дня після отримання заяви вносить дані про абонента до бази даних та повідомляє останнього про це у будь-якій формі.
Під час реєстрації абонента забороняється без його згоди змінювати умови договору, скорочувати чи змінювати перелік послуг, тарифні плани, умови і порядок оплати, перетворювати внесені на особовий рахунок абонента кошти в бонуси, бали тощо.
Інформація про абонента, отримана під час проведення його реєстрації, може бути розміщена в телефонних довідниках, у тому числі електронних версіях та базах даних інформаційно-довідкових служб, але лише за наявності згоди абонента на опублікування такої інформації.
Водночас втратили чинність рішення Комісії від 12 травня 2015 р. № 258 та Національної комісії з питань регулювання зв’язку від 11 серпня 2011 р. № 393
You must be logged in to post a comment Login