Connect with us

Законодавство

Посвідчення особи з інвалідністю можуть доставити додому

Опубліковано

Набрав чинності наказ Міністерства соціальної політики України «Про затвердження Порядку оформлення, видачі, обліку та зберігання посвідчень для осіб, які одержують державну соціальну допомогу відповідно до Законів України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» та «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю» від 11 січня 2019 р. № 35.

Посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу видаються структурними підрозділами органів соціального захисту населення за місцем перебування особи на обліку, як одержувача соцдопомоги.

Орган соціального захисту має право передати посвідчення посадовим особам уповноважених підрозділів соцзахисту виконавчих органів рад об’єднаних територіальних громад для подальшої їх видачі одержувачам допомоги.

Посвідчення оформлюється на ім’я:

  • особи з інвалідністю з дитинства;
  • дитини з інвалідністю;
  • особи, яка не має права на пенсію;
  • особи з інвалідністю, якій призначено державну соціальну допомогу.

Посвідчення оформлюється та видається у день звернення за його отриманням, але не пізніше 15 робочих днів після призначення допомоги.

Посвідчення видається:

  • особисто одержувачу державної допомоги – особі з інвалідністю з дитинства, особі, яка не має права на пенсію, особі з інвалідністю;
  • законному представнику (опікуну) – якщо допомога призначена на дитину з інвалідністю чи для особи з інвалідністю з дитинства, на особу, яка не має права на пенсію, особу з інвалідністю, визнану недієздатною;
  • доставкою органом соцзахисту – якщо особа за станом здоров’я, не може прибути для отримання посвідчення, за її письмовою заявою.

Підставами для анулювання посвідчення є помилки в записах, смерть одержувача допомоги, недостовірні відомості в документах, на підставі яких призначено допомогу, тощо.

Якщо посвідчення стало непридатним для користування або втрачено, за заявою одержувача допомоги видається дублікат посвідчення. Непридатне для користування посвідчення підлягає знищенню.

У разі зміни у даних про одержувача допомоги, видається нове посвідчення. Заміна посвідчення здійснюється після повернення органу соціального захисту попередньо виданого посвідчення (за наявності).

Водночас втратив чинність, наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 16 листопада 2007 р. № 612.

Продовжити читання →
Натисніть, щоб прокоментувати

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Про затвердження Порядку оформлення, видачі, обліку та зберігання посвідчень для осіб, які одержують державну соціальну допомогу відповідно до Законів України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» та «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю»
||
№ Документа: 35
Дата прийняття: 11.01.2019
Дата набрання чинності: 01.03.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: 06.02.2019
Номер реєстрації в Мінюсті: 130/33101
Внутрішній номер документа: Немає

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про затвердження Порядку оформлення, видачі, обліку та зберігання посвідчень для осіб, які одержують державну соціальну допомогу відповідно до Законів України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю» та «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю»
||
№ Документа: 35
Дата прийняття: 11.01.2019
Дата набрання чинності: 01.03.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: 06.02.2019
Номер реєстрації в Мінюсті: 130/33101
Внутрішній номер документа: Немає