В Україні
Система БПД на час епідемії пропонує правову допомогу дистанційно
У зв’язку з поширенням коронавірусу COVID-19 система безоплатної правової допомоги вживає заходів для убезпечення клієнтів від зараження.
«Наші клієнти входять до групи ризику щодо можливості бути інфікованими – літні люди, люди з інвалідністю, діти. Тому з метою превентивної профілактики, а також щоб не створювати додаткових ризиків у зв’язку з поширенням коронавірусної інфекції, ми будемо намагатися зменшити необхідність прямого контакту для отримання правової допомоги. Максимально будуть запропоновані можливості вирішити свою правову проблему дистанційно», – зауважив в. о. директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олександр Баранов.
Для попередження розповсюдження інфекції, з урахуванням ймовірного розвитку складної епідемічної ситуації, система безоплатної правової допомоги на період дії карантину у межах України запроваджує додаткові обмежувальні заходи у своїй роботі:
- заборону проведення масштабних правопросвітницьких заходів з очікуваною кількістю понад 200 учасників;
- обмеження проведення правопросвітницьких заходів з очікуваною кількістю до 200 учасників з урахуванням епідемічної ситуації та умов у конкретному регіоні;
- за потреби та можливості обмеження роботи дистанційних та мобільних пунктів доступу до безоплатної правової допомоги.
Робота дистанційних та мобільних пунктів буде організована насамперед з використанням опосередкованих форм спілкування (онлайн консультування, відеозв’язок, телефонний зв’язок тощо).
Натомість буде посилена інформаційно-просвітницька робота, зокрема інформування громадян про їхні права та механізм їх захисту через офіційний сайт та сторінки системи БПД у соціальних мережах, ЗМІ, інформаційні ресурси партнерських організацій.