В Україні
НПУ проаналізувала нові зміни до Правил ведення нотаріального діловодства
Нотаріальна палата України підготувала для нотаріусів Інформаційний лист «Щодо внесення змін до Правил ведення нотаріального діловодства» та Порівняльну таблицю, у якому аналізуються зміни щодо:
- нотаріального діловодства;
- відповідальності за організацію діловодства та архіву;
- порядку приймання-передавання документів;
- складання та оформлення нотаріальних, організаційно-розпорядчих документів;
- порядку ведення та заповнення реєстрів для реєстрації нотаріальних дій;
- приймання і реєстрації кореспонденції;
- формування справ (нарядів);
- особливостей формування спадкових справ;
- оформлення справ для архівного зберігання;
- вимог щодо складання описів справ (нарядів) тощо.
Читайте також: Строк для видачі з архіву в тимчасове користування спадкової справи збільшено до 9 місяців
Нагадаємо, наказом Міністерства юстиції України від 22 червня 2021 р. № 2241/5, який набрав чинності 26 червня 2021 р., затверджено зміни до Правил ведення нотаріального діловодства, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 22 грудня 2010 р. № 3253/5.
Продовжити читання →