Connect with us
Гаряча лінія Міноборони 15-12

Документи Міністерства оборони України

Реалізовано в рамках інформаційно-аналітичного порталу

Документи Міністерства оборони України

наказ № 100 від 04.03.2015 Про прийняття на озброєння Збройних Сил України учбово-тренувального літака Л-39М

Тип документу

Наказ

Рік затвердження

2015

Видавець

Міністерство оборони України

Герб України

МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

04.03.2015 № 100

Про прийняття на озброєння Збройних Сил України учбово-тренувального літака Л-39М

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 лютого 2013 року № 120 “Про затвердження Порядку розроблення, освоєння та випуску нових видів продукції оборонного призначення. а також припинення випуску існуючих видів продукції” та з метою забезпечення Збройних Сил України учбово-тренувальними літаками Л-39М, НАКАЗУЮ:

1. Прийняти на озброєння Збройних Сил України учбово-тренувальний літак Л-39М (код предмета постачання за Класифікатором озброєння, військової техніки та майна Міністерства оборони України – Л11У1047У, національний номенклатурний номер – 1510610099254) з основними тактико- технічними та експлуатаційними характеристиками, викладеними в додатку до наказу.

2. Повне найменування, основні тактико-технічні та експлуатаційні характеристики, конструкторську та експлуатаційно-технічну документацію виробу Л-39М вважати такими, що не містять інформації з обмеженим доступом.

3. Функцію служби забезпечення Збройних Сил України виробом Л-39М покласти на Командування Повітряних Сил Збройних Сил України.

4. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.

Міністр оборони України
генерал армії України
С. Т. Полторак

Додаток
до наказу Міністерства оборони України
від 04.03.2015 № 100

ОСНОВНІ
тактико-технічні та експлуатаційні характеристики
учбово-тренувального літака Л-39М

1. Повне найменування (найменування при замовленні) – учбово- тренувальний літак Л-39М

Умовне найменування – Л-39М.

2. Учбово-тренувальний літак Л-39М призначений для підготовки курсантів льотних навчальних закладів за програмами підготовки льотчиків- винищувачів, підтримки натренованості льотного складу стройових частин Повітряних Сил Збройних Сил України та навчання елементам бойового застосування по повітряних та наземних цілях з використанням бортового тренажерного комплексу БТК-39.

3. Учбово-тренувальний літак Л-39М є модернізованим серійним літаком Л-39С, дообладнаним комплектом додаткового бортового обладнання, а саме:

– модернізованим двигуном АИ-25ТЛШ зі збільшеною тягою і покращеними характеристиками прийманості замість серійного двигуна АИ-25ТЛ;

– бортовим регулятором температури вихідних газів блока БРТ замість регулятора температури РТ-12-9- 2 серії;

– бортовим аварійно-експлуатаційним реєстратором польотної інформації БУР-4-1-07 (БУР-4-1-07-01) замість системи автоматичної реєстрації параметрів польоту САРПП-12ГМ;

– командною радіостанцією типу Р-863 замість радіостанції типу Р-832М;

– відповідачем системи державного розпізнавання (виріб 680) з апаратурою імітостійкого розпізнавання (виріб 6110) замість виробу 020М;

– автоматичним радіокомпасом типу АРК-19 замість радіокомпасу РКЛ-41;

– малогабаритним сучасним літаковим відповідачем системи управління повітряним рухом типу А-511;

– маркерним приймачем А-611 замість маркерного приймача МРП-56П;

– магнітним компасом КИ-13С замість компасу ЛУН-1221-1-8;

– покажчиком кутів атаки і перевантаження УУАП6-1;

– датчиками приладової швидкості типу ДАС та барометричної висоти типу ДВбП-13;

– блоком контролю БК-1 попередження про закінчення часу безперервної роботи двигуна на режимі роботи “МБР”;

– приймачами повітряного тиску ПВД-5 замість ЛУН 1150-8, ПВД-18-5М замість ЛУН 1153-8;

– бортовим тренажерним комплексом БТК-39;

– ручкою керування двигуном РУД 39М.2300.000.00 та ручкою керування літаком РУС 39М.2200.000.00 у передній кабіні з додатковими функціями, що забезпечують введення параметрів та управління БТК-39 (без відриву рук льотчика від органів управління літаком та двигуном), замість ручки керування двигуном та ручки керування літаком Л-39С.

На літаку здійснено дороблення:

– системи управління злітно-посадковими пристроями (закрилками) з блокуванням автоматичного прибирання закрилків за сигналом небезпечної висоти “Нопас ” від радіовисотоміру;

– системи управління прибиранням запасного генератора для забезпечення можливості його прибирання під час виконання аварійної посадки незалежно від положення стулок шасі.

4. Основні тактико-технічні та експлуатаційні характеристики:

№ з/п Характеристика Значення
1 Розмах крила, мм 9120
2 Довжина, мм 12130
3 Висота, мм 4770
4 Тип авіаційного двигуна АИ-25ТЛШ
5 Кількість двигунів 1
6 Практична стеля літака, м 11000
7 Практична дальність польоту на крейсерській висоті і швидкості, км 800
8 Максимальна швидкість горизонтального польоту, км/год:

біля поверхні землі

на висоті більше 9 000 м

786

640

9 Максимальна злітна вага, кг 4700
10 Екіпаж 2

Основні регулювальні, геометричні, вагові та центровані дані літака Л-39М відповідають основним регулювальним, геометричним, ваговим та центрованим даним серійного літака Л-39С.

Основні тактико-технічні, експлуатаційні та інші характеристики знову встановленого на літак Л-39М обладнання визначено в експлуатаційно-технічній документації на обладнання та в технічних умовах “Літак учбово-тренувальний Л-39М” ТУ У 35.3-24982189-052:2013.

Обмеження, які застосовуються до окремих режимів функціонування БТК-39, викладено в керевництві з льотної експлуатації літака Л-39М.

5. Склад зразка:

• літак Л-39М;

• комплект запасних частин, інструменту, приладдя (ЗІП) комплектації 1:1, 1:4, 1:10;

• засоби наземного обслуговування спеціального застосування;

• експлуатаційно-технічна документація літака Л-39М (доповнення до ЕТД літака Л-39С).

Комплектність поставки літака Л-39М повинна відповідати технічним умовам ТУ У 35.3-24982189-052:2013.

Експлуатаційно-технічна документація комплектується згідно з відомістю експлуатаційних документів літака Л-39М 39М.0000.000.00ВЕ і додається до кожного літака.

6. Технічні умови є основним документом, що визначає умови виконання робіт із модернізації та забезпечення контролю, приймання та постачання літаків Л-39М з підприємства-виробника (розробника).

У технічних умовах викладено основні вимоги до літака, технічні вимоги, правила приймання, ресурси і терміни служби, а також гарантії постачальника продукції.

Директор Департаменту розробок і закупівлі
озброєння та військової техніки
​​​​​​​Міністерства оборони України
О. О. Ясинський

Задати питання

[contact-form-7 id="68a9d4c" title="Задать вопрос"]

Застереження щодо юридичної консультації: Інформація та документи, доступні на платформі, призначені виключно для інформаційних цілей і не повинні тлумачитись як правова консультація. Користувачі повинні звертатися до кваліфікованих юридичних фахівців за консультаціями, що специфічні для їхніх ситуацій.

Застереження щодо регуляторних актів: Офіційні регуляторні акти та документи, доступні на платформі, походять безпосередньо від відповідного міністерства або авторитетних джерел. Однак користувачі повинні незалежно перевіряти ці акти на наявність оновлень чи поправок, які можуть не бути негайно відображені на цій платформі.

Обмеження відповідальності: ТОВ «АКТИВЛЕКС» не несе відповідальності за будь-які збитки чи втрати, що виникли в результаті використання платформи та/або використання інформації та/або документів, доступних на платформі. Це включає прямі, непрямі, випадкові або наслідкові збитки.

Застереження щодо зовнішніх джерел: Посилання на сторонні джерела або веб-сайти не означають підтвердження або схвалення ТОВ «АКТИВЛЕКС» їхнього змісту. Ми не несемо відповідальності за зміст, точність або доступність будь-яких зовнішніх джерел або веб-сайтів