Connect with us

Події

Специфіка виконання службових обов’язків працівниками служби судових розпорядників

Десятого—дванадцятого березня в Одесі Національна школа суддів України проводила підготовку судових розпорядників місцевих та апеляційних судів.

Учасників навчання привітали директор Одеського регіонального відділення Валерій Левенець, який ознайомив з програмою підготовки, та адвокат, секретар Ради адвокатів Одеської області, викладач, кандидат юридичних наук, доцент Катерина Кармазіна, яка обговорила зі слухачами проблеми застосування антикорупційного законодавства України та особливості здійснення електронного декларування.

Важливою частиною підготовки стали інтерактивні лекції в поєднанні з практичними порадами щодо психологічних аспектів поведінки працівників служби розпорядників та профілактики конфліктів у спілкуванні з відвідувачами, які провів керівник Бюро психологічних досліджень, практичний психолог, викладач кафедри криміналістики та психології Одеського державного університету внутрішніх справ, кандидат психологічних наук Маргарита Журавльова.

У свою чергу начальник територіального управління Служби судової охорони в Одеській області Петро Талпа ознайомив судових розпорядників зі статусом Служби судової охорони, висвітливши питання взаємодії двох служб. На взаємодію служби судових розпорядників із конвойною службою звернула увагу присутніх суддя у відставці Ганна Приміч. А полковник МВС України у відставці, пожежно-технічний фахівець Сергій Тарабанчук ознайомив учасників навчання з основними вимогами забезпечення пожежної безпеки в суді.

Слухачі також мали змогу обговорити із суддею, заступником голови Приморського районного суду Одеси Андрієм Науменком алгоритм дій судових розпорядників у разі виникнення в суді надзвичайної ситуації.

Натомість помічник судді Південно-західного апеляційного господарського суду Надія Шевчук зосередила увагу присутніх на питаннях професійної етики працівників апарату суду та особливостях спілкування з відвідувачами суду, які мають інвалідність. А судді Малиновського районного суду міста Одеси Олексій Старіков та Олександр Леонов обговорили з присутніми специфіку виконання службових обов’язків працівниками служби судових розпорядників та практичні питання організації проведення судового засідання. Завершувала лекційну частину помічник судді Приморського районного суду Одеси Ольга Лещенко, яка провела інтерактивну лекцію щодо правового статусу працівників служби судових розпорядників.

* * *

А одинадцятого березня Національна школа суддів України провела перше засідання розробників семінару-практикуму для суддів адміністративної юрисдикції «Судова дискреція в адміністративному судочинстві». Модератором засідання був викладач, науковий консультант відділу підготовки викладачів (тренерів) Олександр Терлецький. Учасниками групи розробників також є судді Світлана Головчук, Ірина Верба, Ганна Панова, Олена Терлецька, Ангеліна Черникова та старший науковий співробітник відділу підготовки викладачів (тренерів) Ольга Яворська. Під час засідання обговорювалася актуальність семінару-практикуму для суддів адміністративної юрисдикції. Присутні також напрацювали і схвалили структуру та зміст навчального курсу й визначили строки і відповідальних осіб за підготовку матеріалів.

Підготував Ілля МОРОЗ,
спеціально для ЮВУ

Джерело: Юридичний вісник України

Події

Всеукраїнська науково-практична онлайн конференція “Проблеми правового регулювання цивільних відносин в умовах COVID-19”

Шановні колеги!

Запрошуємо Вас взяти участь у Всеукраїнській науково-практичній онлайн конференції «Проблеми правового регулювання цивільних відносин в умовах COVID-19», яка відбудеться 23  квітня  2020 року.

До участі в науковому заході запрошуються вчені, викладачі, аспіранти, докторанти, практикуючі юристи, студенти.

Робочі мови: українська, російська, англійська, німецька, французька, польська, болгарська.

Для участі в конференції необхідно не пізніше 21 квітня 2020 року заповнити онлайн анкету учасника.

Для отримання електронної збірки тез доповіді необхідно:

• надіслати на електрону адресу оргкомітету clkonferen@gmail.com тези конференції
до 21 квітня 2020 р. (включно);
• результати перевірки на плагіат;
• рецензію наукового керівника (для аспірантів, студентів та осіб, що не мають наукового ступеня).

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ ДОПОВІДЕЙ

• Обсяг тез доповідей до 6 сторінок при форматі сторінки А4 (297х210 мм);
• Поля: ліве, праве, верхнє, нижнє – 20 мм;
• Шрифт – Times New Roman, кегль – 14, міжрядковий інтервал – 1,5, стиль – Normal;
• На першому аркуші, по центру, зазначаються відомості про автора: прізвище, ім’я та по батькові (повністю), науковий ступінь, вчене звання, посада, назва установи, навчального закладу, відомості про наукового керівника (ПІБ, посада);
• По центру, жирним шрифтом вказують назву тез доповіді, після чого подається текст;
• Список використаної літератури розміщуються наприкінці тексту і оформлюються згідно вимогам (див. Бюлетень ВАК України. – 2009. – № 5. – С. 26-30);
• Посилання по тексту розміщують у квадратних дужках, нумерація наскрізь, а не в абетковому порядку.

P.S. Відповідно до Положення про забезпечення оригінальності наукових робіт і запобігання та виявлення академічного плагіату НУ «ОЮА», не допускаються до розгляду наукові роботи, що мають менше ніж 60% оригінальності тексту. Просимо Вас перевіряти наукові роботи та надсилати «screenshoot» результатів перевірки.

ЗРАЗОК ОФОРМЛЕННЯ ДОПОВІДІ

Харитонов Євген Олегович,
доктор юридичних наук, професор, завідувач кафедри цивільного права Національного університету «Одеська юридична академія»

ПРАВО ЄС ТА УКРАЇНИ: ДЕЯКІ МЕТОДОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ КОРЕЛЯЦІЇ У ГАЛУЗІ ПРИВАТНОГО ПРАВА
Зі зміною економічних реалій сьогодення виникає нагальна потреба … *1, c. 37+.

ЛІТЕРАТУРА:

1. Харитонов Є.О., Харитонова О.І. Оновлення (кодифікації та рекодифікації) цивільного законодавства України: досвід, проблеми та перспективи : монографія / Є.О. Харитонов, О.І. Харитонова. – Одеса : Фенікс, 2020. – 462 с.

Редакційна колегія залишає за собою право часткового редагування або відхилення матеріалу, який оформлений з порушенням зазначених вище вимог!

Участь в конференції для всіх учасників є безкоштовною.

Електронна верстка з матеріалами конференції буде розміщена на рипозитарії НУ
«ОЮА» та відправлена всім учасникам конференції на електронні пошти до 1 червня 2020 року

Проведення засідання онлайн конференції заплановано на 11.00 23 квітня 2020 року.

Засідання відбудеться за допомогою програми Zoom Cloud Meetings.

Учасники конференції мають встановити зазначену програму завчасно (https://zoom.us/)

За 15-20 хв. до проведення заходу організаторами конференції буде розіслано посилання на пошту та мобільний телефон всім учасникам з запрошенням до участі в онлайн-конференції

КООРДИНАТИ ОРГКОМІТЕТУ

65009, Україна, м. Одеса, вул. Академічна, 9, каб. 41.
Старший лаборант Лоншакова Валерія Сергіївна, моб. тел.: (066) 488 58 04

Ел. адреса: clkonferen@gmail.com

https://www.facebook.com/civillaw.nuoua/

https://www.instagram.com/civillaw_ghu_nuoua

Читати далі

Події

Онлайн-конференція із Данилом Гетманцевим

3 квітня о 15.00 відбудеться вебконференція щодо законодавчих новацій для мікро, малого і середнього бізнесу за участю Данила Гетманцева, Голови Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики та лідерів провідних об’єднань підприємців.

Захід проводиться на численні запити учасників Національної бізнес-коаліції щодо роз’яснень прийнятих нововведень та донесення актуальної проблематики суб’єктів господарювання до уповноважених представників влади.

Нагадаємо, 30 березня Верховна Рада прийняла в цілому законопроєкт № 3275 про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням COVID-2019.

Документом зокрема пропонується:

  • до 30 червня продовжити мораторій на проведення неподаткових перевірок;
  • до 31 травня буде діяти звільнення від штрафів та пені щодо ЄСВ, а також мораторій на перевірки з цього питання.

Також законопроєкт передбачає:

  • збільшення лімітів для ФОПів-“спрощенців” для 1-ї, 2-ї та 3-ї груп становитимуть 1 млн., 5 млн. та 7 млн. грн. відповідно;
  • водночас орендарі, які не можуть користуватися нерухомістю або іншим майном через карантин, звільняються від сплати орендної плати.

Також раніше було прийнято низку законів, які також сприяють мінімізації втрат бізнесу внаслідок кризи та карантинних заходів. Ці та інші питання будуть обговорені під час онлайн-конференції.

Долучитися до обговорення буде цікаво представникам бізнес-асоціацій, спілок, аналітичних центрів, а також підприємцям та журналістам. Під час вебінару  можна буде поставити питання у чаті, а також надати коментар.

Ініціатива реалізується в рамках антикризових online-заходів Національної бізнес-коаліції у співпраці із Українською Радою Бізнесу за сприяння Центру міжнародного приватного підприємництва (CIPE). Модератор дискусії – Анастасія БакланCIPE.

Участь БЕЗКОШТОВНА.

Читати далі

Події

A2M «Дихай вільно». Асоціація адвокатів України стартує офіційну кампанію зі збору коштів для адресування проблем з COVID-19

Всеукраїнська громадська організація «Асоціація адвокатів України» стартує офіційну кампанію A2M «Дихай вільно» зі збору коштів для адресування проблем з COVID-19 і закликає адвокатську та бізнес-спільноту долучитися. Ви можете зробити внесок на будь-яку суму. Кошти збираються на рахунок Всеукраїнської громадської організації «Асоціація адвокатів України» і будуть використані для закупівлі апаратів штучної вентиляції легень, автоматичних тест-апаратів та інших ресурсів, яких потребуватимуть медзаклади.

На даний час МИ РАЗОМ ІЗ ВАМИ можемо допомогти ( вул. Дехтярівська, 23, т. 044 483-71-31, 044- 483-74-84 ), в яку, у разі необхідності Київській міській ДИТЯЧІЙ клінічній інфекційній лікарні лікування COVID-19, як у єдину в м. Києві, будуть потрапляти дітки від усієї України.

НАРАЗІ ЦІЙ ЛІКАРНІ ДУЖЕ НЕОБХІДНО:

  • Респіратори FFP3, FFP2 – 3000 шт., що більше, то краще;
  • Хірургічні маски до 10 000 шт;
  • Захисні костюми противоепидемічні – 1,2 тисяч;
  • Перчатки винілові високі, до середи передпліччя, нестерильні –  до 5000 пар, розміри L,S;
  • Рідке мило із дезинфікуючим ефектом із дозатором – необмежена кількість;
  • Дезинфікуючі спиртові дозатори для рук – необмежна кількість;
  • Мециркулятори для повітря – 30штук;
  • Баки на 5,1х,20,30 літрів з кришкою для захисту від інфекції халатів, масок;
  • Пульсоксиметри –  15 шт;
  • Безконтактні  термометри – 20 шт;
  • Аппарат ШВЛ високого класа СИПАП –  1 шт;
  • Швидкі тести на грип А, Б -300 шт, на коронавирус – 200 шт;
  • Монітор пацієнта – 5 шт.;
  • Інкубатор для новорождених -1 шт;
  • Аспіратори-5 шт.

Асоціація гарантує, що кошти буде використано у найбільш ефективний спосіб, відповідно до реальних потреб медзакладів, та що буде проконтрольовано цільове використання ресурсів. Асоціація адвокатів України відзначить кожного, хто долучиться до проєкту та допоможе.

У разі Вашого бажання допомогти Київській міській ДИТЯЧІЙ клінічній інфекційній лікарні прохання перераховувати будь-яку суму, яка неодмінно допоможе діткам, хворим на коронавірус, на наступні реквізити:

Отримувач: ВГО ААУ ( ЄДРПОУ 34294645)

Банк отримувача: АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» у м. Києві, МФО 380805, п.р. UA 14 3808 0500 0000 0026 0011 5369 7

Призначення платежу: благодійний внесок на допомогу придбання захисного обладнання для Київської міської ДИТЯЧОЇ  клінічної інфекційної лікарні

ЗАГАЛЬНА СУМА ДО ЗБОРУ СТАНОВИТЬ НАРАЗІ БЛИЗЬКО 500 000 грн.

Давайте будемо пам`ятати, що ДІТИ- ТО Є НАШЕ МАЙБУТНЄ, ТОМУ ЗБЕРЕЖЕМО ЇХ ЗДОРОВ`Я БУДЬ-ЯКИМ ШЛЯХОМ.

Важлива інформація для запобігання шахрайству: внески приймаються виключно на рахунок Всеукраїнської громадської організації «Асоціація адвокатів України», спілкування з представниками організації ведеться з офіційного домену https://www.uaa.org.ua

Детальна інформація за посиланням: https://www.uaa.org.ua/a2m-dihai-vilno

З приводу питань звертайтесь, за контактами:

+380675015610

galchevskaya@uaa.org.ua

Наталія Гальчевська, виконавчий директор ААУ

Бережіть себе, своїх близьких та рідних! 

Здоров’я усім Вам!

Разом ми – сила!

Читати далі

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2020
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.