В Україні
Безоплатна правова допомога: курс на дистанційне консультування
Дедалі більше українців надають перевагу отриманню правових консультацій та роз’яснень телефоном або через онлайн-сервіси системи з надання безоплатної правової допомоги.
Минулого року 21% клієнтів системи БПД телефонували до контактного центру за номером 0 800 213 103. Цього року перевагу телефонному спілкуванню віддали 25% клієнтів. Враховуючи зростання попиту саме на телефонні консультації, постало питання, як далі розвивати єдиний контактний центр системи БПД.
Читайте також: Про роботу учасників проєкту «Волонтер БПД» в умовах воєнного часу
Дзвінок до контактного центру системи БПД 0 800 213 103 в умовах воєнного стану для громадян України став швидким і прос-тим способом отримати правову інформацію та підтримку. «З 24 лютого, коли росія вдерлася на територію нашої держави, юристи контактного центру системи з надання безоплатної правової допомоги за номером 0 800 213 103 опрацювали понад 80 тис. дзвінків станом на 15 червня. Це в 1,5 раза більше, ніж за аналогічний період минулого року», – розповіла начальниця управління забезпечення доступу до правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги Наталія Марчук. Якщо минулого року кожен п’ятий клієнт, який звертався до системи БПД за консультаціями та роз’ясненнями, робив це телефоном, то цього року – вже кожен четвертий.
Джерело: Юридичний вісник України