Connect with us

В Україні

Безоплатна правова допомога: курс на дистанційне консультування

Опубліковано

Дедалі більше українців надають перевагу отриманню правових консультацій та роз’яснень телефоном або через онлайн-сервіси системи з надання безоплатної правової допомоги.

Минулого року 21% клієнтів системи БПД телефонували до контактного центру за номером 0 800 213 103. Цього року перевагу телефонному спілкуванню віддали 25% клієнтів. Враховуючи зростання попиту саме на телефонні консультації, постало питання, як далі розвивати єдиний контактний центр системи БПД.

Читайте також: Про роботу учасників проєкту «Волонтер БПД» в умовах воєнного часу

Дзвінок до контактного центру системи БПД 0 800 213 103 в умовах воєнного стану для громадян України став швидким і прос-тим способом отримати правову інформацію та підтримку. «З 24 лютого, коли росія вдерлася на територію нашої держави, юристи контактного центру системи з надання безоплатної правової допомоги за номером 0 800 213 103 опрацювали понад 80 тис. дзвінків станом на 15 червня. Це в 1,5 раза більше, ніж за аналогічний період минулого року», – розповіла начальниця управління забезпечення доступу до правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги Наталія Марчук. Якщо минулого року кожен п’ятий клієнт, який звертався до системи БПД за консультаціями та роз’ясненнями, робив це телефоном, то цього року – вже кожен четвертий.

Джерело: Юридичний вісник України

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.