Connect with us

В Україні

Доручення про поліпшення якості надання адміністративних послуг надійшло від Володимира Зеленського

На думку Президента України, держава повинна орієнтуватися на створення умов для розвитку бізнесу та поліпшення якості обслуговування громадян. Відповідно потрібно докласти зусиль для створення сервісної держави, де публічні послуги будуть проводитися комфортно і зручно, з можливістю використовувати електронні сервіси. Щоб досягти зазначених цілей, Президентом України були надані відповідні вказівки, викладені в пунктах Указу №647 / 2019, підписаному Зеленським 04 вересня поточного року.

Перелік доручень з боку Володимира Зеленського досить великий. Ось деякі з основних пунктів, що містяться в Указі:

  1. Провести аналіз, який допоможе звести до єдиного знаменника загальні вимоги до надання публічних послуг. Йдеться про збір й аналіз ключових показників ефективності послуг, що надаються, час, який витрачається на їх реалізацію і те, наскільки задоволені очікування осіб, які звернулися за наданням публічних послуг.
  2. Вжити заходів для адаптації публічних і адміністративних послуг, що надаються, до електронної форми з подальшим оприлюдненням на Єдиному веб-порталі. Ресурс повинен бути призначений для прозорого ведення діяльності органів виконавчої влади. Проведені заходи повинні відображатися в публікованих звітах щоквартально.
  3. Зробити доступними і зрозумілими сервіси, які допомогли б оскаржити рішення органів, що надають публічні послуги з метою поліпшення якості їх роботи.
  4. Розробити механізм, який дозволить якісно оцінювати рівень наданих адміністративних послуг. Зробити можливим подачу відгуків від тих осіб, які скористалися такими послугами, з метою вдосконалення процесів їх реалізації.
  5. Проаналізувати можливість нових підходів до розробки і ведення діяльності центрів надання адміністративних послуг. Провести аналітику доцільності в подальшому доручати реалізацію надання публічних послуг комунальним і державним підприємствам.
  6. Розробити загальні розміри адміністративних зборів на основі проведеної аналітики функціонуючих органів виконавчої влади, які надають публічні послуги.
  7. Провести роботу над створенням нових механізмів надання консультацій населенню і юридичним організаціям. Використовувати доступні технологічні можливості, створювати чат-ботів і сервісних телефонних центрів надання технічної підтримки з метою спрощення процедури звернення до відповідних служб.
  8. Провести заходи, спрямовані на спрощення процедур надання та отримання адміністративних послуг, зокрема: усунути необхідність попереднього звернення з письмовою заявою до органу за наданням послуг; передбачити можливість самостійного заповнення всіх необхідних даних співробітником центру надання адміністративних послуг, з подальшою передачею для ознайомлення і підписання особі, яка звернулась за наданням послуг; в разі виявлення помилок в поданих заявах, ввести механізм, який дав би можливість оперативного їх усунення і автоматичної перевірки в електронному вигляді; провести аналіз і визначити можливості створення сервісів, які дозволяли б отримувати послуги в автоматичному режимі, без участі людини і ряд інших механізмів спрощення.
  9. Ретельно розглянути питання про процес проведення реєстрації місця проживання. Зокрема опрацювати можливість проведення цієї процедури шляхом подачі відповідної заяви в електронній формі. Простежити за тим, щоб відповідні реєстри могли взаємодіяти з національними електронними ресурсами що носять інформаційний характер.

Крім викладених вище пунктів, в які необхідно внести зміни згідно з Указом Президента України, існують і інші. Повний їх перелік міститься в опублікованому тексті Указу №647 / 2019, що знаходиться в публічному доступі.

В Україні

Строк подання пропозицій до персонального складу ВККС може бути продовжено

Вища рада правосуддя внесла зміни до «Положення про проведення конкурсу на зайняття посади члена Вищої кваліфікаційної комісії суддів України».

Так, відповідно до ухвалених змін, п. 3.7 Положення доповнено новим абзацом, яким визначено, що:

у разі якщо суб’єктами формування складу конкурсної комісії не надіслані пропозиції щодо персонального складу конкурсної комісії у строк, визначений абзацом першим цього пункту (не пізніше ніж 20 днів із дня оприлюднення на веб-сайті ВРП оголошення про початок конкурсу), Вища рада правосуддя може ухвалити рішення про продовження строку для надсилання суб’єктами формування складу конкурсної комісії пропозицій щодо персонального складу конкурсної комісії та строку подання кандидатами документів на підтвердження відповідності вимогам законодавства і цього Положення.

Читати далі

В Україні

Доступ до публікацій Springer Nature – безкоштовно

Відкрито доступ до повнотекстових публікацій відомого міжнародного видавництва Springer Nature.

Передплату за кошти держбюджету забезпечує Міністерство освіти і науки через Державну науково-технічну бібліотеку. Університети та наукові установи, які раніше оформили через ДНТБ доступ до баз даних Scopus або/та Web of science, отримають доступ до Springer Nature автоматично.

Ті ж заклади, які не були підключені до Scopus або/та Web of science, мають подати заявку до ДНТБ.

Варто зазначити, що для українських дослідників будуть відкриті повні тексти, адже Springer Nature є одним з найпопулярніших видавців серед наших учених.

«Інтеграція наших науковців у світовий дослідницький простір є одним з пріоритетів роботи МОН на найближчі 5 років. Звісно, важливим елементом такої інтеграції є вільний доступ українських вчених до результатів роботи їхніх закордонних колег. Ще в травні минулого року ми дали можливість всім вишам та науковим установам – незалежно від відомчого підпорядкування – підключитися до міжнародних баз даних Scopus та Web of science. Передплата була забезпечена коштом бюджету, наразі доступ отримали понад 430 закладів. Тепер ми забезпечили доступ до всіх журналів Springer Nature – одного з найбільших світових видавців академічних і науково-популярних книг та журналів», – повідомив гендиректор директорату науки МОН Дмитро Чеберкус.

Подати заявку до ДНТБ можна за посиланням.

Читати далі

В Україні

Понад 20% працюють «неформально»

Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України опублікувало «Огляд ринку праці» за 3 квартал 2019 р.

Згідно з Оглядом в Україні:

Кількість зайнятих – 16,9 млн осіб,

Рівень зайнятості -59,3%

Рівень неформальної зайнятості – 21,1%

Кількість безробітних – 1,3 млн осіб,

Рівень безробіття -7,3%

Реальна заробітна плата, зросла на 9,0 % у порівнянні з аналогічним періодом 2018 р.

З метою виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України на Мінекономіки покладено завдання із досягнення Цілі 7.3 «Українські працівники мають легальну роботу та витрачають менше часу на пошук нової легальної роботи» Мінекономіки прагне ділитися з громадськістю звітами щодо ситуації в економіці країни.

Першим аналітичним документом став новий «Огляд ринку праці» – регулярний моніторинг ситуації на ринку праці, динаміки рівнів зайнятості, безробіття, заробітних плат та визначальних чинників.

Серед головних висновків огляду:

  • на ринку праці України тривають позитивні тенденції щодо зростання зайнятості та скорочення безробіття,
  • продовжується зниження рівня неформальної зайнятості,
  • темпи зростання заробітної плати залишаються високими.

Детальніше ознайомитись з «Оглядом ринку праці» можна за посиланням.

Наступні Огляди можна буде знайти на веб-сайті Мінекономіки, у розділі Діяльність – Макроекономічний аналіз та прогнозування – Аналітика – Інформаційно-аналітичні матеріали.

Читати далі

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.