Connect with us

В Україні

Е-журнали та е-щоденники стануть доступними школам безоплатно

Дата публікації:

Міністерство освіти і науки розпочало проект з пілотування безкоштовного програмного забезпечення для створення та ведення шкільних електронних журналів та щоденників.

«Сьогодні на ринку освітніх послуг е-журнали та е-щоденники – це не новинка. Є достатньо комерційних пропозицій щодо комплексних цифрових рішень для шкіл, які містять ці сервіси. Але не всі школи можуть собі дозволити їх фінансово. Тому ми пропонуємо базову безкоштовну версію електронних журналів та щоденників, а школи вже зможуть обирати», – повідомив заступник Міністра освіти і науки Артур Селецький.

Тестування триватиме з 5 до 16 жовтня. У випробуванні нових е-додатків візьмуть участь щонайменше по два-три заклади освіти з кожної області. Всі отримані від вчителів та адміністрацій шкіл зауваження будуть оперативно опрацьовані та враховані при налаштуванні системи. Після завершення цього етапу (орієнтовно вже у листопаді цього року) державні е-журнали та е-щоденники стануть доступними всім українським школам на безоплатній основі.

Ті школи, які перейдуть на ведення електронних журналів, зможуть найближчим часом відмовитись від їх дублювання в паперовому вигляді. Для цього МОН готує відповідні зміни до низки нормативно-правових документів.

В майбутньому, завдяки широкому застосуванню електронних журналів, коли учень змінюватиме школу, вся інформація про його успішність, здобутки тощо ітиме за ним до нового навчального закладу, а МОН зможе переспрямовувати за таким учнем державні кошти на його навчання.

Батьки в режимі онлайн у е-щоденниках бачитимуть інформацію про присутність дитини на навчанні, рівень її успішності, коментарі вчителів тощо.

У разі переведення учнів на дистанційне навчання учні через е-щоденники зможуть отримувати завдання та слідкувати за змінами, що відбуваються у школі.

Для користувачів (вчителів, батьків, учнів) будуть підготовлені детальні роз’яснення та відеоінструкції щодо користування новими інструментами.

В Україні

Судам рекомендовано надсилати кореспонденцію е-поштою

Опубліковано

on

Державна судова адміністрація України рекомендувала судам  надсилати поштову кореспонденцію в електронному вигляді.

Така необхідність виникла через критичну ситуацією з фінансовим забезпеченням діяльності судів у 2020 р., зокрема у частині асигнувань на оплату послуг з відправки поштової кореспонденції.

У рекомендаціях ідеться про відправку всієї службової кореспонденції (окрім процесуальних документів) виключно в електронному вигляді на адреси електронної пошти у разі надсилання кореспонденції:

– у відповідь на листи, що надійшли до суду електронною поштою, або в попередніх листах таких адресатів вказана адреса електронної пошти для можливого листування;

– органам державної (місцевої) влади чи іншим юридичним особам, використовуючи при цьому адресу електронної пошти, вказаної на офіційних сайтах чи на бланках листів відповідних юридичних осіб.

Щодо процесуальних документів, то в електронному вигляді вони надсилаються:

– стороні у справі за її письмовою заявою, на адресу електронної пошти, вказаної у відповідній заяві;

– державним (місцевим) органам влади на їх адресу електронної пошти, вказаної на офіційних сайтах чи на бланках листів, попередньо узгодивши можливість такого надсилання (шляхом обміну листами чи використовуючи інший спосіб письмового підтвердження).

Важливо, що у разі надсилання кореспонденції на адресу електронної пошти, необхідно в обов’язковому порядку підписувати її кваліфікованим електронним підписом відповідної посадової особи суду.

Окрім цього, сторони у справі для отримання повідомлень від суду мають можливість користуватися сервісом «Електронний суд» (для осіб, які зареєстровані в підсистемі, повідомлення, повістки, судові рішення та інші процесуальні документи надсилаються в електронному вигляді автоматично), інші особи, які не зареєстровані в «особистому кабінеті», можуть подати заяву про надсилання їм процесуальних документів на електронну пошту, а також судових викликів і повідомлень – у вигляді SMS (у разі відсутності в учасника електронної пошти).

Читати далі

В Україні

Держдопомогу під час карантину можна буде отримати через «Дію»

Опубліковано

on

Програму підтримки бізнесу за ініціативи Президента України прийнято сьогодні Урядом та спрямовано на розгляд до Верховної Ради.

Ухвалені рішення передбачають:

– допомогу ФОП та найманим працівникам, що працюють у сферах діяльності, які можуть бути закритими через карантин;

– програму збереження робочих місць. У разі посилення карантину роботодавці зможуть отримати до 8 тис. грн одноразової матеріальної допомоги на кожного працівника, робочий час якого скорочено/буде скорочено;

– ініціативи щодо ЄСВ. Підприємства, що зупиняють роботу в разі запровадження жорсткого карантину, отримають компенсацію витрат на сплату єдиного соціального внеску за найманих працівників.

Таку допомогу в розмірі 8 тис. грн можна буде отримати на порталі та в застосунку Дія. Для цього потрібно лише подати заявку, на заповнення якої піде до 5 хвилин часу.

Після заповнення заяви та перевірки її у реєстрах Пенсійного Фонду України заявник отримає матеріальну допомогу на свій рахунок. Загалом очікується, що послугою скористаються 1,6 млн українців.

Умови отримання допомоги для найманого працівника:

– наявність даних у реєстрі;

–  перебування в трудових відносинах з роботодавцем більше 3 місяців;

– роботодавець за працівника впродовж останніх 3 місяців сплатив ЄСВ (Єдиний соцвнесок);

– місячна оплата праці працівника не перевищує 30 тис. грн (станом на жовтень 2020 р.).

Умови отримання допомоги для ФОП:

– наявність даних у реєстрі;

– має бути сплачений ЄСВ за 2 перші квартали 2020 року;

– строк реєстрації повинен бути не менший, ніж 3 місяці до моменту подання заяви на отримання допомоги.

Допомогу отримають ФОП або працівники, якщо їх роботодавець має одну з 6-ти категорій КВЕД:

– 47 – роздрібна торгівля, крім торгівлі автотранспортними засобами та мотоциклами;

– 55 – тимчасове розміщування;

– 56 – діяльність із забезпечення стравами та напоями;

– 59.14 – демонстрація кінофільмів;

– 90 – діяльність у сфері творчості, мистецтва та розваг;

– 93 – діяльність у сфері спорту, організування відпочинку та розваг.

Одна з 6 категорій КВЕД має бути заявлена першою у реєстраційних відомостях станом на 31 жовтня 2020 р.

Читати далі

В Україні

Подання звітів по FATCA відтерміновано до вересня 2021 р.

Опубліковано

on

Служба внутрішніх доходів США листом від 12 листопада повідомила Міністерство фінансів про перенесення для України строку подання звітів про підзвітні рахунки (за звітні періоди з 2014 до 2019 р.) до 30 вересня 2021 р.

Ураховуючи зазначене, фінансові агенти зобов’язані подати до Державної податкової служби України звіти про підзвітні рахунки за 2020 р. та інформацію стосовно звітних періодів із 2014 до 2019 р. до 1 вересня 2021 р.

Перенесення строку подання звітів відбулося після консультацій Міністерства фінансів України зі Службою внутрішніх доходів США через труднощів  запровадження Угоди між Урядом України та Урядом США з поліпшення виконання податкових правил і застосування положень Закону США «Про податкові вимоги до іноземних рахунків» (FATCA) та з урахуванням пандемії COVID-19.

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Facebook

TWITTER

Календар юриста

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2020
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Telegram