Connect with us

В Україні

Податкова служба зменшила кількість перевірок

Дата публікації:

Державна податкова служба зменшила кількість позапланових перевірок майже на третину та більше зосередилася на ризикових платниках податків .

За серпень-жовтень 2019 р. Державна податкова служба провела 2,7 тис. позапланових перевірок, тоді як у аналогічному періоді минулого року — 3,8 тис. За цей же період проведено 1,1 тис. планових перевірок, що на 200 менше, ніж у серпні-жовтні 2018 р.

Документальними (плановими і позаплановими) перевірками за зазначений період охоплено 5,9 % суб’єктів великого бізнесу, 0,9 % середнього бізнесу і лише 0,2 % суб’єктів  малого підприємництва .

Завдяки відбору до перевірок платників податків — юридичних осіб виключно на ризикоорієнтованій основі донарахування за наслідками перевірок зросли з 6,8 млрд грн за серпень — жовтень 2018 р. до 13,3 млрд грн за такий самий період цього року.

«Нова податкова служба взяла курс на скорочення перевірок і зменшення тиску на бізнес. Ми посилили аналітичну роботу, удосконалили систему відбору платників податків для перевірок. Тобто з перевіркою приходимо лише тоді, коли є всі підстави підозрювати підприємство в намаганні ухилитися від сплати податків. І результати доводять, що ми обрали вірний підхід: кількість позапланових перевірок за період роботи ДПС серпень — жовтень цього року до серпня—жовтня минулого року, скоротилася на третину. Донарахування за наслідками перевірок зросли майже вдвічі», – прокоментував результати перевірочної діяльності  ДПС її керівник Сергій Верланов.

В Україні

Алгоритм дій у разі відмови в обслуговуванні державною мовою

Опубліковано

on

Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь роз’яснив як діяти, якщо ваше право на отримання інформації чи послуг державною мовою порушене.

Так, необхідно:

1) спробувати владнати ситуацію на місці та попросити працівника обслуговувати вас державною мовою;

2) у разі відмови працівника, звернутись до керівництва закладу або на «гарячу лінію» установи: торговельної мережі, АЗС, аптеки тощо;

3) у разі відмови або не забезпечення надання інформації (послуг) державною мовою необхідно зафіксувати факт відмови (за допомогою аудіо-, відео, письмового підтвердження очевидців тощо) та дані суб’єкта господарювання (назву, місцезнаходження, контакти суб’єкта);

4) подати скаргу до Уповноваженого на поштову адресу 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12, електронну скриньку skarha@mova-ombudsman.gov.ua або заповнити відповідну форму на сайті Уповноваженого;

5️) у скарзі обов’язково має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання скаржника, викладено суть скарги, який саме суб’єкт/працівник суб’єкта, коли, за якою адресою, яким чином порушив право скаржника. Рекомендовано також додати докази на підтвердження наведених фактів.

Письмова скарга повинна бути підписана скаржником із зазначенням дати. В електронній скарзі також необхідно вказати електронну поштову адресу, на яку скаржникові може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування підпису під час надсилання електронного звернення не вимагається.

Скарги подаються Уповноваженому протягом шести місяців з дня виявлення заявником порушення.

Нагадуємо, що з 16 січня сфера обслуговування в Україні переходить на державну мову.

Читати далі

В Україні

Обслуговування споживачів та надання інформації про товари і послуги – українською мовою

Опубліковано

on

Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь нагадав, що сьогодні, 16 січня 2021 р., набирає чинності ст. 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».

Відтак всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, мають обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги українською мовою.

Вимога Закону щодо обслуговування державною мовою стосується не лише сфери торгівлі. Йдеться також про освітні послуги (у т.ч. гуртки і секції), медичне обслуговування, соціальні послуги тощо.

На прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою, прийнятною для обох сторін.

Читати далі

В Україні

Відновити навчання у молодшій школі пропонує мер Києва

Опубліковано

on

Мер Києва звернувся до Кабінету Міністрів України з пропозицією ухвалити рішення, що дозволить під час локдауну навчання в молодшій школі.

«Столичні школи після канікул розпочали дистанційне навчання. Хочу повідомити, що я звернувся до Міністерства освіти та Уряду з тим, аби відновити навчання у молодшій школі. Щоб учні перших-четвертих класів могли відвідувати школу. Бо якщо в нас працюють дитсадки, то було б логічно, щоб працювала і молодша школа. Оскільки перебування дітей в старших групах садочків і в молодших класах мало чим відрізняється. І дистанційне навчання для учнів молодших класів – неефективне», – зазначив мер Києва Віталій Кличко.

За його словами, повернення у школи учнів перших-четвертих класів поліпшить і процес навчання, і дозволить їхнім батькам спокійно працювати.

Дитячі ж садочки працюють під час локдауну у звичному режимі.

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Facebook

TWITTER

Календар юриста

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2020
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Telegram