Connect with us

В Україні

Роз’яснення щодо політично значущих осіб можна отримати через чат-бот НБУ

Опубліковано

Національний банк України запровадив окремий функціонал чат-бота для надання швидких відповідей на питання фізичних осіб, які є національними публічними діячами та членами їхніх сімей (PEP). Його метою є швидке опрацювання питань стосовно взаємодії PEP з банками та небанківськими установами, наприклад, щодо відмови в наданні послуг, витребування цими установами додаткової інформації або документів тощо.

Щоб скористатись чат-ботом, потрібно:

  • на сайті НБУ зайти в розділ «Захист прав споживачів» та обрати один із каналів дистанційного зв’язку через месенджери: Viber, Telegram або Web chat;
  • в чаті обрати категорію: «РЕР»;
  • обрати проблематику питання з меню питань, що запропонується нижче.

Читайте також: Пожиттєвий статус публічно значущих осіб замість трирічного для посадовців міжнародних організацій

Після цього у чаті з’являться посилання на роз’яснення щодо обраного питання.

«Проект створений через численні запитання, які виникли у зв’язку зі змінами до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» стосовно запровадження безстрокового статусу PEP та обов’язку застосовувати щодо них ризик-орієнтований підхід під час встановлення з ними ділових відносин/обслуговування», – додали в Національному банку.

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.