Connect with us

В Україні

Відгуки про якість держпослуг можна залишати у фронтофісах

Опубліковано

Кабінет Міністрів прийняв постанову, яка дозволить запровадити моніторинг якості надання адмінпослуг у фронтофісах – установах, де надають держпослуги, зокрема:

1) громадяни зможуть:

  • залишати відгуки про якість обслуговування у фронтофісі;
  • впливати на якість послуг, які отримують;
  • вдосконалити роботу фронтофісів та підвищити якість послуг в Україні завдяки відгукам;

2) Уряд зможе:

  • зрозуміти справжні потреби та запити громадян;
  • отримувати актуальну інформацію щодо потреб різних груп населення;
  • ухвалювати ефективні рішення та покращувати рівень держсервісу завдяки об’єктивній та своєчасній інформації;
  • підвищити довіру громадян до державної влади в Україні;

Читайте також: Питання надання державних послуг в е-формі законодавчо врегулюють

3) місцева влада зможе:

  • об’єктивно оцінювати та впливати на ефективність фронтофісів із надання адміністративних послуг;
  • ухвалювати зважені рішення завдяки достовірній інформації;
  • розуміти ефективність політик у сфері надання адмінпослуг;
  • ухвалювати рішення щодо розширення кількості фронтофісів та збільшення працівників завдяки інформації про завантаженість фронтофісів;
  • змінити ставлення громадян до державного обслуговування;

4) фронтофіси, що надають держпослуги, зможуть:

  • автоматизувати подання звітності та зменшити навантаження на працівників;
  • об’єктивно оцінювати та підвищувати ефективність роботи працівників;
  • систематизувати процеси в офісі та ключові дані для ухвалення рішень;
  • порівняти рівень якості роботи власного фронтофісу з іншими;
  • ухвалювати ефективні рішення щодо розвитку офісу.

Читайте також: Моніторинг ефективності роботи голів облдержадміністрацій продовжили на місяць

«Моніторинг дозволить систематизувати процес надання послуг та роботу фронтофісів, автоматизувати процеси для швидкого та якісного обслуговування. Також завдяки даним із моніторингу ми зможемо запровадити єдиний підхід до процесу надання послуг, закласти фундамент для реінжинірингу та покращити послуги, враховуючи потреби громадян», – прокоментувала заступник Міністра цифрової трансформації України Людмила Рабчинська.

Нагадаємо, українцям спростили доступ до держпослуг.

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.