В Україні
Відкрито call-центр Міністерства юстиції
Міністр юстиції Павло Петренко та директор місії Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в Україні, Білорусі та Молдові Сюзан Фрітц дали старт роботі call-центру Міністерства юстиції.
Сall-центр працюватиме на базі щойно відкритого офісу, обладнаного за підтримки USAID, який також забезпечуватиме можливість особистого прийому громадян фахівцями та керівництвом міністерства.
«У своїй роботі ми керуємося простою філософією — чиновник є найманим працівником, зарплату якому платять зі своїх податків всі громадяни. Саме тому кожен конкретний державний службовець і всі державні органи загалом мають працювати на громадян, надавати їм допомогу у всіх необхідних життєвих ситуаціях. Ми поставили перед собою мету — забезпечити українців зручними сервісами й сьогодні робимо ще один крок у цьому напрямку та офіційно відкриваємо сall-центр Міністерства юстиції», — наголосив очільник Мін’юсту.
Міністр зауважив, що центр працює в тестовому режимі з липня минулого року. За цей час його співробітники прийняли понад 21 тисячу звернень, серед яких понад 18 тисяч дзвінків, 1,4 тисячі електронних звернень та 1,8 тисячі скарг.
«Щоденно спеціалісти центру опрацьовують понад 150 звернень. Отримати консультацію, залишити звернення чи скаргу можна зателефонувавши на багатоканальний номер 0 (44) 364 23 93 або надіславши листа на електронну пошту callcentre@ minjust.gov.ua. Переконаний, відкриття цього центру зробить юстицію ще ближчою до українців», — резюмував П. Петренко.
Кирило ТКАЧЕНКО,
спеціально для ЮВУ
Джерело: Юридичний вісник України
You must be logged in to post a comment Login