Connect with us

В Україні

ВРП розгляне клопотання про відсторонення суддів ОАСК

Дата публікації:

Як повідомляється, 1 вересня Вища рада правосуддя розгляне клопотання про відсторонення суддів Окружного адмінсуду Києва, які є фігурантами справи про захоплення влади керівництвом ОАСК та встановлення контролю над Вищою кваліфікаційною комісією суддів.

Про це йдеться в порядку денному засідання ВРП, що призначене на перший день осені. Як зазначено, на цей день запланований розгляд клопотання Генерального прокурора Ірини Венедіктової про відсторонення від здійснення правосуддя у зв’язку з притягненням до кримінальної відповідальності голови ОАСК Павла Вовка та суддів Володимира Келеберди, Євгенія Аблова, Ігоря Качура, Олексія Огурцова та Ігоря Погрібніченка.

Одинадцятого серпня стало відомо, що НАБУ оголосило в розшук сімох фігурантів у справі про можливе захоплення влади керівництвом ОАСК та встановлення контролю над Вищою кваліфікаційною комісією суддів. Раніше, 17 липня, відбулися обшуки в ОАСК, а також у Державній судовій адміністрації (ДСА). У подальшому детективи НАБУ оголосили підозру в створенні злочинної організації та захопленні влади П. Вовку, його заступнику Євгену Аблову і п’ятьом суддям. Пізніше цю інформацію підтвердили в НАБУ, зазначивши, що триває процес вручення підозр ще чотирьом особам.

Джерело: Юридичний вісник України

В Україні

Мін’юст збирає пропозиції щодо гендерно-правової експертизи законодавства у 2021 р.

Опубліковано

on

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Питання проведення гендерно-правової експертизи» від 28 листопада 2018 р. № 997 Міністерство юстиції України формує План проведення гендерно-правової експертизи законодавства на 2021 р.

План проведення гендерно-правової експертизи законодавства на відповідний рік складається на підставі пропозицій щодо проведення гендерно-правової експертизи, які надійшли від державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та громадян.

Пропозиції у вигляді переліку нормативно-правових актів, які потребують здійснення експертизи, для формування Плану, Мін’юст просить надсилати до 9 грудня 2020 р. на електронну адресу: a.batychko@minjust.gov.ua.

Читати далі

В Україні

Судам рекомендовано надсилати кореспонденцію е-поштою

Опубліковано

on

Державна судова адміністрація України рекомендувала судам  надсилати поштову кореспонденцію в електронному вигляді.

Така необхідність виникла через критичну ситуацією з фінансовим забезпеченням діяльності судів у 2020 р., зокрема у частині асигнувань на оплату послуг з відправки поштової кореспонденції.

У рекомендаціях ідеться про відправку всієї службової кореспонденції (окрім процесуальних документів) виключно в електронному вигляді на адреси електронної пошти у разі надсилання кореспонденції:

– у відповідь на листи, що надійшли до суду електронною поштою, або в попередніх листах таких адресатів вказана адреса електронної пошти для можливого листування;

– органам державної (місцевої) влади чи іншим юридичним особам, використовуючи при цьому адресу електронної пошти, вказаної на офіційних сайтах чи на бланках листів відповідних юридичних осіб.

Щодо процесуальних документів, то в електронному вигляді вони надсилаються:

– стороні у справі за її письмовою заявою, на адресу електронної пошти, вказаної у відповідній заяві;

– державним (місцевим) органам влади на їх адресу електронної пошти, вказаної на офіційних сайтах чи на бланках листів, попередньо узгодивши можливість такого надсилання (шляхом обміну листами чи використовуючи інший спосіб письмового підтвердження).

Важливо, що у разі надсилання кореспонденції на адресу електронної пошти, необхідно в обов’язковому порядку підписувати її кваліфікованим електронним підписом відповідної посадової особи суду.

Окрім цього, сторони у справі для отримання повідомлень від суду мають можливість користуватися сервісом «Електронний суд» (для осіб, які зареєстровані в підсистемі, повідомлення, повістки, судові рішення та інші процесуальні документи надсилаються в електронному вигляді автоматично), інші особи, які не зареєстровані в «особистому кабінеті», можуть подати заяву про надсилання їм процесуальних документів на електронну пошту, а також судових викликів і повідомлень – у вигляді SMS (у разі відсутності в учасника електронної пошти).

Читати далі

В Україні

Держдопомогу під час карантину можна буде отримати через «Дію»

Опубліковано

on

Програму підтримки бізнесу за ініціативи Президента України прийнято сьогодні Урядом та спрямовано на розгляд до Верховної Ради.

Ухвалені рішення передбачають:

– допомогу ФОП та найманим працівникам, що працюють у сферах діяльності, які можуть бути закритими через карантин;

– програму збереження робочих місць. У разі посилення карантину роботодавці зможуть отримати до 8 тис. грн одноразової матеріальної допомоги на кожного працівника, робочий час якого скорочено/буде скорочено;

– ініціативи щодо ЄСВ. Підприємства, що зупиняють роботу в разі запровадження жорсткого карантину, отримають компенсацію витрат на сплату єдиного соціального внеску за найманих працівників.

Таку допомогу в розмірі 8 тис. грн можна буде отримати на порталі та в застосунку Дія. Для цього потрібно лише подати заявку, на заповнення якої піде до 5 хвилин часу.

Після заповнення заяви та перевірки її у реєстрах Пенсійного Фонду України заявник отримає матеріальну допомогу на свій рахунок. Загалом очікується, що послугою скористаються 1,6 млн українців.

Умови отримання допомоги для найманого працівника:

– наявність даних у реєстрі;

–  перебування в трудових відносинах з роботодавцем більше 3 місяців;

– роботодавець за працівника впродовж останніх 3 місяців сплатив ЄСВ (Єдиний соцвнесок);

– місячна оплата праці працівника не перевищує 30 тис. грн (станом на жовтень 2020 р.).

Умови отримання допомоги для ФОП:

– наявність даних у реєстрі;

– має бути сплачений ЄСВ за 2 перші квартали 2020 року;

– строк реєстрації повинен бути не менший, ніж 3 місяці до моменту подання заяви на отримання допомоги.

Допомогу отримають ФОП або працівники, якщо їх роботодавець має одну з 6-ти категорій КВЕД:

– 47 – роздрібна торгівля, крім торгівлі автотранспортними засобами та мотоциклами;

– 55 – тимчасове розміщування;

– 56 – діяльність із забезпечення стравами та напоями;

– 59.14 – демонстрація кінофільмів;

– 90 – діяльність у сфері творчості, мистецтва та розваг;

– 93 – діяльність у сфері спорту, організування відпочинку та розваг.

Одна з 6 категорій КВЕД має бути заявлена першою у реєстраційних відомостях станом на 31 жовтня 2020 р.

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Facebook

TWITTER

Календар юриста

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2020
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Telegram