Яка різниця між викривачем і заявником? | LexInform: Правові та юридичні новини, юридична практика, коментарі
Connect with us

В Україні

Яка різниця між викривачем і заявником?

Дата публікації:

У Національному агентстві з питань запобігання корупції нагадали, що кожен українець, іноземець чи особа без громадянства може повідомити про факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень чи інших порушень Закону «Про запобігання корупції». Такі повідомлення можна надсилати до правоохоронних органів чи спеціалізованих, наприклад, НАЗК чи НАБУ.

Законодавство України розрізняє заявників та викривачів. 

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

У чому різниця?

Будь-яка людина може повідомити про корупцію, якщо переконана, що її інформація є достовірною. Але не завжди той, хто повідомив про корупцію, є викривачем.

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Викривач – це особа, яка надає достовірну інформацію про корупційне правопорушення, якщо ця інформація стала їй відома під час її трудової, професійної, господарської, громадської діяльності.

Відмінності між викривачем та заявником полягають у тому, що Закон «Про запобігання корупції» має вимоги до джерела, з якого викривачу стала відома інформація про корупцію. Джерелом інформації може бути:

  • трудова і професійна діяльність – тобто, коли про корупційні правопорушення дізнаються під час роботи;
  • господарська діяльність;
  • громадська діяльність;
  • наукова діяльність;
  • проходженням служби чи навчання;
  • участь у передбачених законодавством процедурах, які є обов’язковими для початку такої діяльності, проходження служби чи навчання.

Викривач володіє фактичними даними про обставини правопорушення: місце вчинення правопорушення, час його вчинення, особу, яка вчинила корупцію. Ця інформація може бути перевірена і підтверджує можливе вчинення акту корупції. Також можна надавати документи, які підтверджують вчинення злочину.

Окрім цього, викривач повідомляє про корупцію, використовуючи передбачені законом способи. Ці способи визначені у Законі «Про запобігання корупції».

Отже, якщо особа, що повідомила про корупційне порушення, дотрималася трьох умов, вона вважається викривачем. Якщо ж хоча б один з пунктів не врахований під час повідомлення про корупцію – особа є заявником.

Детальніше дізнатися про статус викривача можна у роз’ясненні за посиланням.

В Україні

Реєстратори отримуватимуть дані про об’єкти нерухомості з Єдиної е-системи у сфері будівництва

Опубліковано

on

От

Нотаріальна палата України нагадала, що до введення в дію Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва в частині створення інвентаризаційних справ, матеріалів технічної інвентаризації, технічних паспортів закінчених будівництвом об’єктів та їх частин (житлових та нежитлових приміщень), об’єктів незавершеного будівництва, укладення електронних договорів про проведення технічної інвентаризації та вчинення інших дій щодо цих документів з 1 серпня 2021 р., суб’єкти державної реєстрації прав під час надання послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень використовують дані про об’єкт нерухомості, право на який підлягає реєстрації, з Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

Читайте також: Держреєстратори отримають доступ до «паперових» відомостей БТІ

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

Вказаний обов’язок покладений на державних реєстраторів п. 9 Постанови КМУ «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» від 23 червня 2021 р. № 681, якою затверджено Порядок ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

Нагадаємо, проектна документація по всіх об’єктах будівництва буде завантажуватися в Єдину систему з 1 серпня

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Підпункт 2 п. 4 Постанови покладає на Міністерство юстиції та Міністерство розвитку громад та територій обов’язок забезпечити до 31 липня 2021 р. технічну можливість електронної інформаційної взаємодії між Державним реєстром речових прав на нерухоме майно та Єдиною державною електронною системою у сфері будівництва – для отримання державними реєстраторами прав на нерухоме майно інформації Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва про результати проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна.

Читати далі

В Україні

Земельний податок має залишатися в громадах

Опубліковано

on

От

Децентралізація для України є основою усіх подальших перспектив розвитку держави.

Читайте також: Податковий орган має нараховувати земельний податок на підставі даних Державного земельного кадастру

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

У цьому переконаний міністр аграрної політики та продовольства України Роман Лещенко. «Земельний податок повною мірою має залишатися в громадах. Ми повинні зробити максимум, щоб вони отримали достатньо фінансових ресурсів для незалежності й розвитку», — зазначив міністр, підкресливши, що громада повинна мати фінансовий ресурс не тільки через призму земельного податку. — У частині земельного податку нині відпрацьовуємо відповідний законопроект, який дасть можливість громадам уже в 2022 році отримувати додаткові надходження до місцевого бюджету», — додали в Мінагро.

Джерело: Юридичний вісник України

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram
Читати далі

В Україні

На посаду директора БЕБ претендують 48 осіб

Опубліковано

on

От

А от колишнього міністра фінансів і секретаря РНБО Олександра Данилюка до конкурсу не допустили, в нього виявився «не такий» диплом.

Читайте також: На посаду голови БЕБ вже понад 50 претендентів

LEX.ЮРИСТ

Сучасна онлайн-платформа для юриста.
Оновлення щоденно.

ДОКЛАДНІШЕ

Про це на брифінгу в четвер, 29 липня, заявив голова комісії, екс-міністр економіки Тимофій Милованов. «48 кандидатів допущені. Ми намагалися бути максимально лояльними в рамках закону. Якщо людина помилилася в автобіографії чи довідка під питанням — ми всіх допускали, щоб не було упередженості. Одинадцятьох усе ж не допустили. В одного кандидата, Олександра Данилюка, на жаль, не нострифікований диплом. А той диплом, який є українським, не відповідає вимогам закону. Виникає питання, як він працював міністром? Хоча це політична посада, там не було таких вимог, як тут», — додав він.

Данилюк уже відреагував на рішення конкурсної комісії, назвавши його смішним. «Нібито в мене немає профільної освіти. Це — повне маніпулювання, що всі члени конкурсної комісії знають і в першу чергу глава комісії Тимофій Милованов. Освіта в мене є, це освіта однієї з найкращих бізнес-шкіл Сполучених Штатів, — сказав він, додавши також, що буде оскаржувати рішення конкурсної комісії, бо «закон про БЕБ не вимагав від нього подавати дипломи».

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Читайте також: Хто має очолити БЕБ і чому це важливо?

Джерело: Юридичний вісник України

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

В тренді

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2021
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Вже йдете? Перш ніж Ви підете ...

Запрошуємо до нашого каналу Telegram

Не варто пропускати жодної актуальної новини ;)
close-link