Connect with us

В Україні

Заяву на перерахунок пенсії можна подати через мобільний додаток

Відтепер доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України можна отримати через мобільний додаток «Пенсійний фонд», – повідомляє прес-служба ПФУ.

Доступ до особистого кабінету через мобільний додаток надає можливість:

  • подати заяву на призначення або перерахунок пенсії;
  • подати запит для внесення змін до пенсійної справи;
  • отримати та завантажити електронні документи з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, які доступні в особистому кабінеті;
  • переглянути відомості з реєстру застрахованих осіб (анкетні дані, надана роботодавцем (страхувальником) інформація про заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж) та з електронної пенсійної справи;
  • одержувати та переглядати повідомлення від Пенсійного фонду України, відстежувати стан опрацювання звернень до ПФУ.

Доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України через мобільний додаток здійснюється з використанням ключа кваліфікованого електронного підпису або за умови попередньої реєстрації на веб-порталі електронних послуг ПФУ.

Версії мобільного додатку розміщені в Google Play та App Store.

В Україні

Як відновити втрачений документ про професійну освіту?

Відповідно до щойно опублікованого роз’яснення директорату профосвіти МОН особи, які втратили документ про професійну освіту або додаток до нього, можуть відновити документи, звернувшись до закладу, який їх видав, із відповідною заявою.

Якщо профтех припинив свою діяльність – заяву потрібно адресувати до його правонаступника. Інформацію про правонаступника профтеху можна дізнатися в місцевому управлінні освіти.

Якщо ж правонаступник відсутній, заяву потрібно подати в управління освіти Міністерства освіти і науки АР Крим, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації або в місцеву облдержадміністрацію. Вони мають визначити заклад, який замовить та видасть дублікат документа.

У заяві про виготовлення дубліката документа про професійну освіту потрібно зазначити:

  • прізвище, ім’я та по батькові людини, на ім’я якої видано документ;
  • місце проживання особи, на ім’я якої видано документ;
  • телефон особи, на ім’я якої видано документ (за наявності);
  • назву закладу освіти та рік його закінчення;
  • назву документа, який втрачено/пошкоджено;
  • причини втрати або пошкодження;
  • інші відомості, які заявник вважає суттєвими для отримання дубліката.

Дублікат документа замовляється через Єдину державну електронну базу з питань освіти (ЄДЕБО). У дублікаті буде відображено назву закладу на момент його закінчення випускником, печатку, посаду, підпис, прізвище та ініціали керівника закладу освіти, який його видав. У верхньому правому куті також проставляється відмітка «Дублікат».

Якщо інформації про документ немає в ЄДЕБО, то заклад профосвіти може замовити дублікат, використовуючи інші відомості, наприклад, виписку з архіву. В іншому випадку особі потрібно звернутися до суду для встановлення юридичного факту здобуття відповідної освіти.

Інформація про процедуру виготовлення дублікатів також є в наказі МОН «Про затвердження Порядку замовлення, видачі та обліку документів про професійно-технічну освіту державного зразка» від 2 квітня 2015 р. № 387.

Читати далі

В Україні

В Україні розпочато моніторинг способу життя чиновництва

Національне агентство з питань запобігання корупції розпочало застосовувати моніторинг способу життя, який допоможе виявити тих чиновників, які декларують скромні статки та водночас користуються дорогими автомобілями, купують маєтки, отримують коштовні подарунки від найближчих родичів тощо.

«Відтепер Україна – серед шести країн, які застосовують інструмент моніторингу способу життя. Тож випадки, коли чиновник, який заробляє 10 тисяч, їздить на «Мерседесі», тепер фіксуватимуть не тільки журналістські розслідування. Їх будуть встановлювати та опрацьовувати на рівні держави», – заявив Голова НАЗК Олександр Новіков.

Під час моніторингу способу життя НАЗК, зокрема, перевірятиме таку інформацію:

  • користування об’єктами, які не вказані в декларації;
  • відомості щодо отриманих подарунків;
  • придбання об’єктів, вартість яких перевищує задекларовані активи.

Моніторинг здійснюватиметься на підставі повідомлень у медіа, інформації від громадян, організацій та з інших відкритих джерел.

Якщо НАЗК встановить невідповідність рівня життя суб’єкта декларування задекларованому ним майну і доходам, це стане підставою для здійснення повної перевірки його декларації.

Якщо в результаті моніторингу буде виявлено корупційні порушення – НАЗК повідомлятиме про це правоохоронним органам та іншим уповноваженим суб’єктам.

Читати далі

В Україні

Відкрито Комплексну інформаційну систему для ведення реєстрів небанківських фінансових установ

Національний банк відкрив на офіційному веб-сайті Комплексну інформаційну систему (КІС НБУ), до якої завантажені реєстри фінансових установ, прийняті від попереднього регулятора – Нацкомфінпослуг.

КІС НБУ дозволяє учасникам ринку та зовнішнім користувачам здійснювати розширений пошук інформації про фінансову установу у Державному реєстрі фінансових установ та інформації з Реєстру осіб, які не є фінансовими установами, але мають право надавати окремі фінансові послуги, в режимі онлайн. Водночас КІС НБУ дає змогу учасникам ринку подавати реєстраційні картки для внесення записів до Державного реєстру фінансових установ.

Доступи для авторизованих користувачів системи для роботи з Державним реєстром фінансових установ перенесено до нової системи Національного банку.

КІС НБУ призначена лише для ведення реєстрів фінансових установ, а звітність учасників ринку подаватиметься через веб-портал НБУ.

Читати далі

В тренді