Connect with us

Юридична практика

Форс-мажор і бізнеc. Стилі просування послуг юридичних компаній у період карантину

Опубліковано

Евгеній БОЛИБІК,
керівник відділу маркетингу
Evelex Law Group

Для початку згадаємо 1930 рік і США. В країні велика депресія, а складна внутрішньополітична та економічна ситуація вкрай несприятливо вплинула на роботу багатьох компаній, заводів, підприємств. Лише одиниці з них змогли тоді домогтися позитивної динаміки свого розвитку. 

Однією з таких компаній стала цигаркова компанія Lucky Strike. Звісно, що в неї було багато конкурентів, які мали однакові переваги й схожі бізнес-процеси. З огляду на ці характеристики, як можливо домогтися розвитку компанії на тлі тривалого економічного спаду в країні? Відповідь дуже проста — її менеджери дотримувалися рекламної програми незалежно від тих соціально-економічних потрясінь, що відбувалися в країні, тим самим досягли успіху в продажу другорядних товарів.

Це цікавий метод — озирнутися на історію й виділити деякі ключові маркетингові компоненти, які можуть спрацювати в складних економічних і карантинних умовах.

Сьогодні над світом повисла нова загроза — пандемія раніше невідомої коронавірусної інфекції SARS-CoV-2, що викликає атипову пневмонію COVID-19, і пов’язані з нею карантинні заходи. Усе це впливає на життя людей по всьому світу, а вжиті державами обмеження змушують бізнес переходити на нові методи роботи, чи, що також трапляється, й зовсім закриватися. Саме тому багатьом вітчизняним юридичним компаніям доводиться розробляти і впроваджувати нові стратегії розвитку своєї діяльності.

Для наочності наведемо деякі рекомендаційні стилі просування послуг юридичними компаніями в умовах карантину.

Серед них: розвиток і надання онлайн послуг компанії (юридичне консультування клієнтів, прийом документів тощо); створення, наповнення контентом і просування сайту; впровадження CRM систем для автоматизації онлайн послуг; локалізація сторінки в Google My Business (GMB); використання соцмереж.

Як на мій погляд, реклама в соціальних мережах на Facebook, Instagram і LinkedIn — один з кращих способів привернути клієнтів, які зараз перебувають вдома. Ці оголошення служать заміною рекламних щитів і реклами на телебаченні, при тому за невелику вартість із більш точним орієнтуванням. Вони також є відмінним способом ризикнути, використовуючи сенсаційні й захоплюючі заголовки. Таргетована реклама в соціальних мережах дозволяє вам конкурувати з величезною кількістю телевізійних об’яв юридичних фірм на місцевому ринку.

Звісно, кожен тип заходів із розвитку бізнесу під час карантину привертає різні зацікавлені сторони, мережеві можливості й способи зміцнити домінуюче становище вашої юридичної фірми на ринку. Деякі види діяльності з розвитку бізнесу для юридичних фірм, які можуть бути перетворені у віртуальні заходи, включають наступне:

– онлайн семінари, тренінги, загальноосвітні заходи. Ці заходи зміцнюють довіру до фірми в суспільстві, демонструючи водночас компетентність її цільової клієнтської бази. Наприклад, можна провести вебінар питань і відповідей на своїй сторінці у Facebook про останні зміни в податковому законодавстві, запросивши до участі в ньому не лише фахівців, а й активних членів спільноти;

– панелі. Панельні дискусії дають змогу учасникам вчитися в кількох експертів одночасно. Сесії питань і відповідей забезпечують додаткову цінність, дозволяючи учасникам отримати відповіді на конкретні актуальні питання. Панелі, до того ж, можна легко перетворити в цифровий формат.

– співробітництво. Співпраця з компаніями, що мають відношення до вашої сфери практики, розширює можливості юристів для налагодження контактів.

На мій погляд, для юридичних фірм маркетинг у 2021 році повинен виглядати трохи інакше, водночас як і раніше, він залишається ефективним інструментом для розвитку професійних мереж і зв’язків з клієнтами. Завдяки широкому спектру заходів на вибір, а також технологіям, доступним юридичним фірмам, сьогодні є багато варіантів маркетингової діяльності, які, певен, допоможуть вам, колеги, продовжити й розвинути свій бізнес.

Джерело: Юридичний вісник України

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.