Connect with us

Законодавство

Для екстреної медичної допомоги та перевезення пацієнтів задіють авіацію

Опубліковано

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання створення єдиного аеромедичного простору» від 17 березня 2021 р. № 262.

Уряд погодився з пропозицією Міністерства охорони здоров’я щодо реалізації експериментального проекту з аеромедичної евакуації у Львівській області з 1 квітня по 31 грудня 2021 р. та у Київській області з 1 травня по 31 грудня 2021 р.

Відповідно до затвердженого Порядку реалізації експериментального проекту його дія поширюється на заклади охорони здоров’я державної, комунальної та приватної форми власності (заклади охорони здоров’я приватної форми власності за умови укладення з НСЗУ договорів про медичне обслуговування населення), а також на суб’єктів державної авіації – органи та установи Національної поліції, залучені до здійснення аеромедичної евакуації у рамках експериментального проекту, та органи об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху, органи обслуговування повітряного руху, відомчі органи управління повітряним рухом.

Експериментальний проект передбачає виконання таких завдань:

1) надання екстреної медичної допомоги людині у невідкладному стані або у випадку загрози здоров’ю людини – якщо перевезення повітряним транспортом скорочує час до моменту госпіталізації у відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги або до спеціалізованого медичного центру та може позитивно вплинути на подальше лікування пацієнта;

2) перевезення повітряним транспортом між закладами охорони здоров’я пацієнтів, які потребують обов’язкового медичного супроводу, – якщо перевезення наземним транспортом ускладнене об’єктивними причинами та/або може призвести до значного погіршення стану здоров’я чи ускладнити подальший перебіг хвороби пацієнта;

3) перевезення повітряним транспортом пацієнтів з гірських або важкодоступних районів у зв’язку з погодними чи іншими несприятливими умовами – у випадку, коли перевезення наземним транспортом ускладнене об’єктивними причинами та/або може призвести до значного погіршення стану здоров’я чи ускладнення подальшого перебігу хвороби пацієнта внаслідок затримки госпіталізації;

4) надання екстреної медичної допомоги та перевезення повітряним транспортом пацієнтів, які потребують обов’язкового медичного супроводу, – у випадках надзвичайних ситуацій та/або за наявності значної кількості постраждалих;

5) транспортування донорського серця/донорського серця разом з іншими донорськими органами/реципієнта, який потребує обов’язкового медичного супроводу, – у разі надходження до центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Львівської або Київської областей запиту від спеціалізованої державної установи «Український центр трансплант-координації».

Випадки, коли диспетчер центру екстреної медичної допомоги може ініціювати питання щодо аеромедичної евакуації, регламентовані у п. 5 цього Порядку.

Також затверджено Порядок транспортування анатомічних матеріалів/реципієнтів у рамках єдиного аеромедичного простору.

Продовжити читання →

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Деякі питання створення єдиного аеромедичного простору
||
№ Документа: 262
Дата прийняття: 17.03.2021
Дата набрання чинності: 30.03.2021
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Деякі питання створення єдиного аеромедичного простору
||
№ Документа: 262
Дата прийняття: 17.03.2021
Дата набрання чинності: 30.03.2021
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає