Для надання послуги конфіденційного зв'язку треба мати стаж від 5 років | LexInform - Правові новини, юридична практика, коментарі
Connect with us

Lexinform™ - платформа важливої правової інформації.

Для правників усіх спеціалізацій - свіжі новини про найважливіші нормативні акти і законопроекти з погляду їх значущості, показові та прецедентні рішення судів, коментарі до цих рішень, юридичний аналіз правових позицій, зокрема – рішень Верховного Суду.

Правові новини охоплюють події в Україні, а також світові юридичні новини, які справляють вплив на нашу правову дійсність, в тому числі – на розвиток вітчизняного законодавства та правової системи в цілому.

Репортажі та фахові звіти про найцікавіші заходи в царині права дадуть можливість не лишити поза увагою жодної значної події, а календар прийдешніх науково-практичних конференцій, форумів, круглих столів, експертних нарад та інших зібрань, присвячених нагальним юридичним проблемам, - допоможе не пропустити майбутніх заходів.

Тут постійно накопичуються варіанти розв’язання складних правових питань, неординарні юридичні висновки, аналітичні матеріали з практики правозастосування, досудового розв’язання спорів, зокрема арбітражу і медіації.

Автори - досвідчені адвокати, знані фахівці з різних галузей права пропонують власне тлумачення норм права та випробувані практичні прийоми, переможні правові аргументи для судового спору.

Законодавство

Для надання послуги конфіденційного зв’язку треба мати стаж від 5 років

Опубліковано

on

Вступив в силу наказ Адміністрації державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України «Про внесення змін до Порядку прийняття рішень щодо визначення операторів інформаційно-телекомунікаційних систем (мереж) Національної системи конфіденційного зв’язку» від 19 грудня 2018 р. № 766.

Порядок викладено в новій редакції, проте в цілому залишився без змін.

Відтепер заявник (оператор телекомунікацій) набуває право провадити діяльність з надання послуг конфіденційного зв’язку та/або послуг захищеного доступу до мережі з дати прийняття Адміністрацією Держспецзв’язку рішення про включення його до Переліку операторів Національної системи конфіденційного зв’язку (далі – Перелік).

Заявник не має права передавати іншим суб’єктам господарювання своє право на провадження  діяльності з надання послуг конфіденційного зв’язку.

Порядок доповнено випадками, коли заяву залишають без розгляду:

  • оператор телекомунікацій не побудував комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю –
    • на централізовану систему захисту інформації та оперативно-технічного управління у разі надання послуг конфіденційного зв’язку;
    • на захищений вузол Інтернет-доступу у разі надання послуг захищеного доступу до мережі Інтернет;
  • в оператора немає ліцензії з надання послуг у галузі криптографічного захисту інформації (крім послуг електронного цифрового підпису) та технічного захисту інформації;
  • оператор телекомунікацій провадить свою діяльність на ринку телекомунікацій менше ніж 5 років.

Також доповнено список відомостей, які вносяться до масиву записів даних про оператора у Переліку:

  • довідка про наявність суб’єкта господарювання в реєстрі операторів, провайдерів телекомунікацій та відомості щодо часу діяльності оператора телекомунікацій на ринку телекомунікацій;
  • номер і дата видачі атестатів відповідності комплексних систем захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах заявника вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації;
  • орієнтовний перелік суб’єктів НСКЗ, яким планується надавати послуги конфіденційного зв’язку та/або захищеного доступу до мережі Інтернет;
  • вид діяльності з надання послуг конфіденційного зв’язку та/або захищеного доступу до Інтернету згідно з Переліком послуг конфіденційного зв’язку;
  • номер і дата рішення Адміністрації Держспецзв’язку і повідомлення про включення до Переліку.

Законодавство

До 1 липня 2019 р. треба зареєструвати акцизні склади

Опубліковано

on

Державна фіскальна служба України нагадала, що суб’єкти господарювання, які з 1 липня 2019 р. відповідатимуть визначенню «платник акцизного податку», згідно з підрозділом 5 Перехідних положень Податкового кодексу України зобов’язані:

  • до 1 червня 2019 р. зареєструвати усі акцизні склади, розпорядниками яких такі платники податку будуть станом на 1 липня 2019 р. у системі електронного адміністрування реалізації пального;
  • до 1 липня 2019 р. зареєструватися платниками податку та зареєструвати в системі реалізації пального склади, розпорядниками яких такі платники податку будуть станом на 1 липня 2019 р.;
  • починаючи з 1 липня 2019 р., протягом 20 календарних днів платники податку мають подати до контролюючого органу акт проведення інвентаризації обсягів залишків спирту етилового станом на початок дня 1 липня 2019 р із зазначенням:
    • адрес об’єктів, на яких зберігаються відповідні обсяги залишків спирту етилового,
    • переліків резервуарів, в яких зберігаються обсяги залишків спирту етилового,
    • їх технічних параметрів (фізична місткість, що відповідає технічним паспортам),
    • правовстановлюючих документів на відповідні об’єкти,
    • документів, що засвідчують правові підстави експлуатації таких об’єктів.

Читати далі

Законодавство

Працівникам дипслужби оплатять навчання дітей

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку оплати витрат, пов’язаних із здобуттям дітьми працівників дипломатичної служби, направлених у довготермінове відрядження, дошкільної та загальної середньої освіти» від 27 березня 2019 р. № 322.

Видатки, пов’язані із здобуттям освіти (дошкільної чи загальної середньої) дітьми, віком від 1 до 18 років, батьки яких є працівниками дипломатичної служби, направленими у довготермінове відрядження, чи другий(а) з подружжя, що перебуває разом з таким працівником, здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, передбачених для функціонування закордонних дипломатичних установ України.

Оплата здійснюється шляхом відшкодування, працівникові служби, фактично сплачених коштів  за надання освітніх послуг, підтвердженням яких є оригінали розрахункових документів з деталізацією витрат на освітні послуги.

Розмір відшкодування дошкільної освіти становить 50% фактично сплачених коштів, але не більше граничної суми витрат для оплати вартості навчання за навчальний рік на одну дитину.

Якщо дипломатичну службу проходять двоє з подружжя, то розмір відшкодування становить 25%.

Також встановлено 75% відшкодування фактично сплачених коштів за здобуття загальної середньої освіти, у разі одного працюючого з подружжя у дипломатичній службі, та 37,5% – за умови проходження служби сімейною парою.

Якщо у дитини наявні особливі освітні потреби і якщо дані про це включені до реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в інклюзивно-ресурсних центрах, то розмір відшкодування витрат, пов’язаних із здобуттям дошкільної та/або загальної середньої освіти, становить 100%.

Встановлено також розмір відшкодування за придбання підручників та посібників, який не може перевищувати 15%.

Водночас визначені послуги, щодо яких не здійснюватиметься відшкодування, зокрема за придбання шкільної форми, проведенням медичного огляду дітей, перебування  дітей у групах подовженого дня, навчанням понад обсяг обов’язкової освітньої програми, тощо.

Читати далі

Законодавство

Спори про об’єднання територіальних громад – за скороченою процедурою

Опубліковано

on

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України повідомляє, що Кабміном схвалено законопроект щодо внесення змін до Закону «Про добровільне об’єднання територіальних громад» та Кодексу адміністративного судочинства України.

Запропоновано позови про оскарження добровільного об’єднання або приєднання громад до ОТГ (Об’єднані територіальні громади) віднести до категорій термінових адміністративних справ, які розглядатимуться в місячний термін за скороченою процедурою.

Цими змінами спробують припинити практику навмисного затягування процесу об’єднання громад.

Мінрегіонрозвитку відзначає, що законопроектом пропонується:

  • визначити чіткий процесуальний механізм оскарження рішень сільських, селищних, міських рад (рада) про схвалення проекту рішення, а також остаточних рішень місцевих рад про добровільне об’єднання територіальних громад або добровільне приєднання до об’єднаної територіальної громади;
  • віднести справи про оскарження відповідних рішень до категорій термінових адміністративних справ, а саме справа за заявою щодо оскарження таких рішень вирішуватиметься судом протягом 5 днів після відкриття провадження у справі; апеляційна скарга розглядатиметься в 2-денний строк після закінчення строку на апеляційне оскарження;
  • чітко визначити суб’єктів, які мають право на оскарження, а саме це громадяни України, місце проживання яких зареєстроване на території адміністративно-територіальної одиниці, що входить до складу відповідної територіальної громади, або рада, яка ініціювала або надала згоду на добровільне об’єднання територіальних громад;
  • рішення про добровільне об’єднання/приєднання може бути оскаржене зазначеними суб’єктами у 10-денний строк з дня його прийняття.

Читати далі

В тренді

Про внесення змін до Порядку прийняття рішень щодо визначення операторів інформаційно-телекомунікаційних систем (мереж) Національної системи конфіденційного зв`язку
||
№ Документа:
Дата прийняття:
Дата набрання чинності: Не набрав
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає
 

Підпишись на нашу розсилку.

Юридичні новини 1 раз на день у твоїй поштовій скринці.