Connect with us

Законодавство

До Національної служби здоров’я можна звернутися через сайт

Опубліковано

Набрав чинності наказ Міністерства охорони здоров’я України «Про організацію виконання Закону України «Про звернення громадян» у Національній службі здоров’я України» від 11 березня 2019 р. № 549.

Затвердженим Порядком розгляду звернень громадян у Національну службу здоров’я України, визначено, що звернення до НСЗУ можуть надсилатися письмово (поштою або через Інтернет) чи викладатися в усній формі (за телефоном «гарячої ліній» чи на особистому прийомі).

Електронні звернення можуть бути надіслані на е-мейл [email protected] або шляхом заповнення е-форми, розміщеної на сайті НСЗУ.

Не підлягають розгляду анонімні звернення та повторні, якщо вони були вирішені по суті.

Усі звернення громадян реєструються за допомогою модуля «Звернення громадян», що є складовою системи електронного документообігу в апараті НСЗУ (СЕД), шляхом внесення до реєстраційно-моніторингова картки (РКК) даних, зокрема про ПІБ заявника, виду звернення, терміну виконання, тощо.

У структурних підрозділах НСЗУ застосовується автоматизована система обліку звернень громадян у СЕД, що дає можливість відслідковувати проходження та стан розгляду звернень громадян.

Виконавців розгляду звернення визначають керівники структурних підрозділів, до компетенції яких належать питання, зазначені у зверненнях.

За результатами розгляду звернень громадян надаються письмові відповіді, проте може бути обраний інший спосіб надання листа від НСЗУ, якщо про це йдеться у електронному зверненні заявника.

Звернення, що надійшли до НСЗУ від державної установи «Урядовий контактний центр», розглядаються так само, як і письмові звернення відповідно до Порядку взаємодії, затвердженого постановою Уряду від 12 серпня 2009 р. № 898.

Загальним строком розгляду звернення є 1 місяць від дня надходження, а якщо звернення не потребують додаткового вивчення – протягом 15 днів. У разі неможливості вирішення поставлених питань у місячний строк, його може бути продовжено керівництвом служби здоров’я на необхідний термін. Звернення, взяті на контроль, виконуються в строки, встановлені контролюючим органом або керівництвом НСЗУ.

Продовжити читання →
Натисніть, щоб прокоментувати

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Про організацію виконання Закону України «Про звернення громадян» у Національній службі здоров`я України
||
№ Документа: 549
Дата прийняття: 11.03.2019
Дата набрання чинності: 23.04.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: 04.04.2019
Номер реєстрації в Мінюсті: 355/33326
Внутрішній номер документа: Немає

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про організацію виконання Закону України «Про звернення громадян» у Національній службі здоров`я України
||
№ Документа: 549
Дата прийняття: 11.03.2019
Дата набрання чинності: 23.04.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: 04.04.2019
Номер реєстрації в Мінюсті: 355/33326
Внутрішній номер документа: Немає