Законодавство
До Національної служби здоров’я можна звернутися через сайт
Набрав чинності наказ Міністерства охорони здоров’я України «Про організацію виконання Закону України «Про звернення громадян» у Національній службі здоров’я України» від 11 березня 2019 р. № 549.
Затвердженим Порядком розгляду звернень громадян у Національну службу здоров’я України, визначено, що звернення до НСЗУ можуть надсилатися письмово (поштою або через Інтернет) чи викладатися в усній формі (за телефоном «гарячої ліній» чи на особистому прийомі).
Електронні звернення можуть бути надіслані на е-мейл [email protected] або шляхом заповнення е-форми, розміщеної на сайті НСЗУ.
Не підлягають розгляду анонімні звернення та повторні, якщо вони були вирішені по суті.
Усі звернення громадян реєструються за допомогою модуля «Звернення громадян», що є складовою системи електронного документообігу в апараті НСЗУ (СЕД), шляхом внесення до реєстраційно-моніторингова картки (РКК) даних, зокрема про ПІБ заявника, виду звернення, терміну виконання, тощо.
У структурних підрозділах НСЗУ застосовується автоматизована система обліку звернень громадян у СЕД, що дає можливість відслідковувати проходження та стан розгляду звернень громадян.
Виконавців розгляду звернення визначають керівники структурних підрозділів, до компетенції яких належать питання, зазначені у зверненнях.
За результатами розгляду звернень громадян надаються письмові відповіді, проте може бути обраний інший спосіб надання листа від НСЗУ, якщо про це йдеться у електронному зверненні заявника.
Звернення, що надійшли до НСЗУ від державної установи «Урядовий контактний центр», розглядаються так само, як і письмові звернення відповідно до Порядку взаємодії, затвердженого постановою Уряду від 12 серпня 2009 р. № 898.
Загальним строком розгляду звернення є 1 місяць від дня надходження, а якщо звернення не потребують додаткового вивчення – протягом 15 днів. У разі неможливості вирішення поставлених питань у місячний строк, його може бути продовжено керівництвом служби здоров’я на необхідний термін. Звернення, взяті на контроль, виконуються в строки, встановлені контролюючим органом або керівництвом НСЗУ.
You must be logged in to post a comment Login