Законодавство
Директора центру БПД оцінюватиме нова Наглядова рада
Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Положення про Координаційний центр з надання правової допомоги» від 20 березня 2019 р. № 247.
Новою редакцією п. 11 визначено, що штатний розпис та кошторис Координаційного центру з надання правової допомоги відтепер затверджуватиметься державним секретарем Мін’юсту, а не Міністром юстиції, як раніше.
Координаційний центр взаємодіятиме з Наглядовою радою згідно із новим пп. 101 п. 13.
За новим п. 15-1 Положення Наглядову раду Координаційного центру утворено Мін’юстом з метою забезпечення ефективної реалізації державної політики з надання безоплатної правової допомоги, незалежності та прозорості управління цією системою.
Також визначено основні завдання та функції Наглядової ради, зокрема:
- схвалення за поданням директора Координаційного центру пропозицій щодо стратегічних та пріоритетних напрямів розвитку системи та удосконалення її структури;
- оцінювання діяльності директора Координаційного центру шляхом заслуховування щорічного, зокрема фінансового, звіту про функціонування системи надання безоплатної правової допомоги;
- здійснення нагляду за діяльністю системи надання безоплатної правової допомоги; тощо.
Наглядова рада складатиметься з 9 осіб, а її склад затверджується Мін’юстом. Засідання ради є правомочним, якщо на ньому присутні не менше 2/3 її членів. Члени ради виконують свої обов’язки на громадських засадах.
Організаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності Наглядової ради здійснюється Координаційним центром.
Новою редакцією абз. 1 п. 16 зазначено, що директор Координаційного центру призначається і звільняється з посади державним секретарем Мін’юсту, але відтепер за обґрунтованим поданням Наглядової ради.
Новими пп. 11-1 – 11-4 п. 17 директору Координаційного центру надано нові повноваження, зокрема він:
- братиме участь у засіданнях Наглядової ради з правом дорадчого голосу;
- вноситиме пропозиції до порядку денного засідань Наглядової ради, подаватиме пропозиції, необхідні матеріали з питань, що розглядатимуться Наглядовою радою;
- скликатиме, у разі потреби, позачергові засідання Наглядової ради щодо стратегічних питань діяльності системи надання безоплатної правової допомоги;
- звітуватиме перед Наглядовою радою про функціонування системи надання безоплатної правової допомоги.
You must be logged in to post a comment Login