Фінансування національної безпеки і оборони збільшиться до 5,95% ВВП - LexInform: Правові та юридичні новини, юридична практика, коментарі
Connect with us

Законодавство

Фінансування національної безпеки і оборони збільшиться до 5,95% ВВП

Дата публікації:

Набрав чинності Указ Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 17 вересня 2021 року «Про пропозиції до проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» по статтях, пов’язаних із забезпеченням національної безпеки і оборони України» від 20 вересня 2021 р. № 477/2021.

Ним уведено в дію вказане рішення Ради національної безпеки і оборони, яким Кабінету Міністрів, зокрема доручено:

1) передбачити в проекті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» загальний фінансовий ресурс на забезпечення національної безпеки і оборони України в обсязі не менше 5,95 відсотка валового внутрішнього продукту для сектору безпеки і оборони України, при цьому фінансування потреб сектору безпеки і оборони України передбачити в обсязі не менше 319437,7 млн гривень;

Читайте також: Визначено напрями воєнної політики України

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

2) вжити у 2022 р. заходів щодо забезпечення першочергового фінансування діяльності суб’єктів сектору безпеки і оборони України за такими пріоритетними напрямами:

– розвиток сектору безпеки і оборони відповідно до стандартів НАТО;

– виконання Національної розвідувальної програми на 2021 – 2025 роки;

– реалізація соціальних гарантій військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та поліцейських, насамперед підвищення розмірів їх грошового забезпечення та забезпечення житлом;

– виконання заходів з розроблення, підготовки виробництва та закупівлі сучасного високоточного ракетного озброєння (ракетних систем і комплексів, у тому числі крилатих ракет), боєприпасів і продуктів спеціальної хімії;

– розвиток Військово-Морських Сил Збройних Сил України;

– удосконалення системи охорони та підвищення рівня захисту державного кордону України;

– посилення територіальної оборони, удосконалення її системи управління;

– реалізація державної політики у сфері кібербезпеки;

– розвиток спроможностей вітчизняного оборонне-промислового комплексу у створенні та виробництві сучасного озброєння і військової техніки, забезпечення роботи системи спеціальної інформації;

– проведення досліджень, розроблення нових технологій, виробництво комплектувальних виробів, здійснення технічного переоснащення і модернізації виробничих потужностей у рамках реалізації заходів з імпортозаміщення продукції оборонного та авіаційного призначення;

– посилення заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та пожеж;

Читайте також: Три етапи розвитку оборонно-промислового комплексу

3) опрацювати питання щодо підвищення розмірів грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та поліцейських;

4) вжити в установленому порядку заходів щодо забезпечення своєчасного та у повному обсязі фінансування у 2022 р. для Міністерства оборони України, органів сектору безпеки і оборони України на виплату грошового забезпечення військовослужбовців;

5) забезпечити фінансування завдань, визначених рішеннями Ради національної безпеки і оборони України, щодо розвитку ракетного озброєння та Військово-Морських Сил Збройних Сил України;

6) передбачити протягом 2022 р. відповідно до обґрунтованих потреб фінансування видатків для забезпечення виконання заходів, передбачених Законом України «Про внесення зміни до статті 1 Закону України «Про чисельність Збройних Сил України» щодо збільшення чисельності Збройних Сил України у зв’язку з прийняттям Закону України «Про основи національного спротиву».

Нагадаємо, до 261 000 осіб збільшено чисельність Збройних Сил України

Законодавство

Ліки для МОЗ закуповуватиме підприємство «Медичні закупівлі України»

Опубліковано

on

Набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання реалізації експериментального проекту стосовно діяльності централізованої закупівельної організації у сфері охорони здоров’я» від 11 жовтня 2021 р. № 1093, якою:

  • визначено державне підприємство «Медичні закупівлі України» централізованою закупівельною організацією, яка проводить тендери (торги) та закупівлі за рамковими угодами лікарських засобів, медичних імунобіологічних препаратів, засобів індивідуального захисту, медичних виробів та спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги в інтересах Міністерства охорони здоров’я згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» за рахунок коштів державного бюджету в межах бюджетних програм, визначених Міністерством охорони здоров’я;

Читайте також: Закупівля вакцини від COVID-19 – поза процедурою публічних закупівель

  • намічено на період до 1 квітня 2022 р. експериментальний проект стосовно діяльності централізованої закупівельної організації у сфері охорони здоров’я в інтересах суб’єктів господарювання, які уклали договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з Національною службою здоров’я, та структурних підрозділів з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних адміністрацій, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», для проведення тендерів (торгів) та закупівель за рамковими угодами лікарських засобів, медичних імунобіологічних препаратів, медичних виробів, спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги, систем постачання медичних газів, засобів індивідуального захисту та послуг (крім поточного ремонту), пов’язаних з їх поставками;

Читайте також: Сама лише наявність надзвичайної ситуації на території Донецької області не була достатньою підставою для застосування переговорної процедури закупівлі у 2019 р.

Нагадаємо, Україна позичила 21 млн фунтів стерлінгів на закупівлю 4 мільйонів ПЛР-комплектів.

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram
Читати далі

Законодавство

Підслідність ДБР поширять на адвокатів

Опубліковано

on

От

У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону «Про внесення змін до Кримінального процесуального кодексу України щодо посилення авторитету адвокатури» № 6206.

Ним передбачено доповнити ст. 216 Кримінального процесуального кодексу пунктом про те, що слідчі органів державного бюро розслідувань здійснюють досудове розслідування кримінальних правопорушень, вчинених адвокатами, право на заняття адвокатською діяльністю яких не зупинене.

Також новою ст. 482-3 КПК пропонується визначити особливості порядку притягнення до кримінальної відповідальності, затримання, обрання запобіжного заходу, проведення слідчих (розшукових) та негласних слідчих (розшукових) дій стосовно адвоката.

Читайте також: Надаючи правову допомогу особі, яка вчинила злочин, адвокат не стає співучасником

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Так, відомості, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення адвокатом, вносяться до Єдиного реєстру досудових розслідувань Генеральним прокурором (особою, що виконує обов’язки Генерального прокурора) або його заступником.

Клопотання про дозвіл на затримання, обрання запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою чи домашнього арешту, обшук, порушення таємниці листування, телефонних розмов, телеграфної та іншої кореспонденції, а також про застосування інших заходів, у тому числі негласних слідчих (розшукових) дій, що відповідно до закону обмежують права і свободи адвоката, розгляд яких віднесено до повноважень слідчого судді, мають бути погоджені Генеральним прокурором (особою, що виконує обов’язки Генерального прокурора) або його заступником.

Розгляд таких клопотань здійснюється слідчим суддею апеляційного суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування, а в кримінальних провадженнях щодо злочинів, віднесених до підсудності Вищого антикорупційного суду, – слідчим суддею Вищого антикорупційного суду.

Читайте також: Вимоги до набуття статусу адвоката змінять

Такі клопотання, крім застосування негласних слідчих (розшукових) дій, розглядаються за обов’язкової участі представника ради адвокатів регіону, у якому здійснює свою діяльність адвокат. Слідчий суддя зобов’язаний завчасно, але не менше як за три години до початку, повідомити раду адвокатів регіону, у якому здійснює свою діяльність адвокат, про розгляд зазначеного клопотання, крім клопотання про застосування негласних слідчих (розшукових) дій або обшуку.

Якщо представник ради адвокатів регіону без поважної причини не прибув на судове засідання або не повідомив про причини своєї відсутності, таке клопотання може розглядатися без його участі.

Без дозволу слідчого судді, винесеного на підставі клопотання, погодженого Генеральним прокурором (особою, що виконує обов’язки Генерального прокурора) або його заступником, дозволяється затримання адвоката лише у разі, якщо останнього застали під час вчинення або безпосередньо після вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, пов’язаного із застосуванням насильства, або такого, що спричинив загибель людини.

Читайте також: Новий порядок застосування заходів впливу до адвокатів і нотаріусів в разі порушення вимог фінмоніторингу

Орган або посадові особи, які затримали адвоката, повідомили йому про підозру або застосували до нього запобіжний захід, або здійснили інші слідчі дії (крім обшуку та негласних слідчих (розшукових) дій), зобов’язані негайно, але не пізніше 24 години з моменту вчинення таких дій, повідомити про це раду адвокатів регіону, у якому здійснює свою діяльність адвокат.

У разі вчинення зазначених дій стосовно членів органів адвокатського самоврядування, орган або посадові особи зобов’язані негайно, але не пізніше 24 години з моменту вчинення таких дій, повідомити про це голову ради адвокатів України або його заступника.

Ухвали за результатами розгляду таких клопотань можуть бути оскаржені в апеляційному порядку у випадках, передбачених КПК.

Нагадаємо, Lex завершує підготовку Довідника майбутнього адвоката, який не застаріває

Читати далі

Законодавство

Освітні матеріали перед поміщенням до «Всеукраїнської школи онлайн» проходитимуть експертизу

Опубліковано

on

От

Набрав чинності наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Порядку наповнення вебплатформи дистанційного навчання «Всеукраїнська школа онлайн» освітніми матеріалами» від 4 жовтня 2021 р. № 1067.

Відповідно до затвердженого Порядку адміністратором платформи є державна установа «Український інститут розвитку освіти».

Читайте також: «Всеукраїнська школа онлайн» тепер і в смартфоні

Ініціатором оприлюднення освітніх матеріалів на платформі може бути будь-яка особа, яка звертається до Адміністратора з листом (пропозицією) щодо оприлюднення освітніх матеріалів, а освітні матеріали перед оприлюдненням на платформі проходять експертизу відповідно до критеріїв експертизи.

Найважливіші юридичні новини. Підписуйтесь на LexInform в Telegram

Ініціатор оприлюднення надсилає Адміністратору відповідне звернення з доступом до освітніх матеріалів, які Ініціатор оприлюднення має намір розмістити на платформі. Доступ до освітніх матеріалів надається Адміністратору одночасно з відправленням звернення на весь час розгляду звернення.

Електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті Адміністратора.

Читайте також: Створювати віртуальні класи можна за допомогою «Кабінету вчителя»

Звернення Ініціатора оприлюднення має містити пропозицію щодо укладення договору між ним і Адміністратором, у тому числі окремі умови такого договору щодо розміщення, оприлюднення та використання освітніх матеріалів на платформі, а також:

– для фізичних осіб – прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), контактні дані, зокрема контактний номер телефону та адресу електронної пошти;

– для юридичних осіб – повна офіційна назва, адреса, прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) керівника, код ЄДРПОУ, контактний номер телефону та адресу електронної пошти.

Адміністратор протягом десяти робочих днів із дня отримання електронного звернення та доступу до освітніх матеріалів приймає рішення щодо їх передачі на розгляд експертній раді або відмови в розгляді електронного звернення. Про відповідне рішення Адміністратор повідомляє Ініціатору оприлюднення протягом п’яти робочих днів із дня його прийняття шляхом надсилання відповідного листа на електронну пошту, зазначену в електронному зверненні.

«Найближчим часом на базі Українського інституту розвитку освіти буде створено експертну раду, яка займатиметься організацією експертизи освітніх матеріалів, що розміщуватимуться на платформі. Також на сайті установи буде оприлюднено механізми звернення щодо розміщення освітніх матеріалів і відповідні форми електронної реєстрації», – повідомили у МОН.

Нагадаємо, «Всеукраїнська школа онлайн» – платформа для дистанційного та змішаного навчання від МОН

Читати далі

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

В тренді

Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 17 вересня 2021 року «Про пропозиції до проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» по статтях, пов`язаних із забезпеченням національної безпеки і оборони України»
||
№ Документа: 477/2021
Дата прийняття: 20.09.2021
Дата набрання чинності: 22.09.2021
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає

© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2021
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Вже йдете? Перш ніж Ви підете ...

Запрошуємо до нашого каналу Telegram

Не варто пропускати жодної актуальної новини ;)
close-link
Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 17 вересня 2021 року «Про пропозиції до проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» по статтях, пов`язаних із забезпеченням національної безпеки і оборони України»
||
№ Документа: 477/2021
Дата прийняття: 20.09.2021
Дата набрання чинності: 22.09.2021
Дата реєстрації в Мінюсті: Немає
Номер реєстрації в Мінюсті: Немає
Внутрішній номер документа: Немає