Connect with us

Законодавство

Літери, цифри і графічний елемент на індивідуальних автомобільних номерах

Опубліковано

Набрав чинності наказ Міністерства внутрішніх справ України «Про внесення змін до Порядку замовлення, видачі та обліку номерних знаків транспортних засобів, що виготовляються на індивідуальне замовлення їх власників» від 26 грудня 2018 р. № 1058.

Порядок виготовлення номерних знаків транспортних засобів викладений в новій редакції, хоча в цілому істотно не змінився.

Визначено, що на індивідуальному номерному знакові можна розміщувати літери, цифри і графічний елемент (як щось одне, так і їх комбінацією).

Напис на знаках для автомобілів має містити від 3 до 8 символів, а на номерних знаках для мотоциклів – від 3 до 6 символів. Літер у написі має бути не менше 2.

Одночасне використання літер української і латинської абеток забороняється, за винятком тих символів, що збігаються за своїм написом.

Власник транспортного засобу (або уповноважена ним особа) має подавати заяву про встановлення можливості оформлення індивідуального номерного знака до територіального сервісного центру МВС (далі – ТСЦ МВС) незалежно від місця реєстрації авто. Раніше заявник повинен був подати відразу заяву та додатки до неї, маючи вибір звернення чи до ТСЦ чи до Головного сервісного центру (ГЦС) МВС.

Заява, після її реєстрації, надсилається каналами електронного зв’язку до ГЦС МВС та протягом 2 днів уповноважена особа перевіряє напис, зокрема, на повторність і на наявність заборонених символів.

Після отримання позитивного результату перевірки відомостей, уповноважена особа ГСЦ МВС розробляє макет індивідуального номерного знака, який надсилає  до ТСЦ МВС.

Заяву про забезпечення виготовлення комплекту індивідуальних номерних знаків формує уповноважена особа ТСЦ МВС та підписує  замовник. До зави долучаються додатки (свідоцтво про реєстрацію авто, паспорт, тощо).

Уповноважена особа ТСЦ МВС під час приймання заяви з додатками перевіряє за базами даних МВС відомості про авто, про його власника та уповноважену ним особу (за наявності). Відразу на місці відбувається погодження макету.

Замовник оплачує вартість комплекту знаків та послуг МВС, а платіжний документ також долучає до заяви.

Для замовлення знака онлайн власнику авто необхідно пройти процедуру ідентифікації та автентифікації із накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП). Процедура замовлення онлайн в цілому не відрізняється від її здійснення оф-лайн (повторюються вищеописані дії).

Однак власнику авто необхідно сплатити вартість комплекту, замовленого онлайн, протягом 5 днів із моменту отримання доступу до макета (через мобільний зв’язок або електронну пошту). Інакше замовлення буде анульовано.

Отримати індивідуальні знаки можна буде в ГСЦ МВС приблизно через 1 місяць 10 днів після сплати коштів.

Отримавши знаки, власнику потрібно перереєструвати авто протягом 10 діб у ТСЦ МВС.

Продовжити читання →
Натисніть, щоб прокоментувати

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Новини на емейл

Правові новини від LexInform.

Один раз на день. Найактуальніше.

Про внесення змін до Порядку замовлення, видачі та обліку номерних знаків транспортних засобів, що виготовляються на індивідуальне замовлення їх власників
||
№ Документа: 1058
Дата прийняття: 26.12.2018
Дата набрання чинності: 12.02.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: 18.01.2019
Номер реєстрації в Мінюсті: 67/33038
Внутрішній номер документа: Немає

Digital-партнер


© ТОВ "АКТИВЛЕКС", 2018-2024
Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на LEXINFORM.COM.UA
Всі права на матеріали, розміщені на порталі LEXINFORM.COM.UA охороняються відповідно до законодавства України.

Про внесення змін до Порядку замовлення, видачі та обліку номерних знаків транспортних засобів, що виготовляються на індивідуальне замовлення їх власників
||
№ Документа: 1058
Дата прийняття: 26.12.2018
Дата набрання чинності: 12.02.2019
Дата реєстрації в Мінюсті: 18.01.2019
Номер реєстрації в Мінюсті: 67/33038
Внутрішній номер документа: Немає